Sabah bayağı geç olmuştu. Yataktan kalkasım bir türlü gelmiyordu. Hayat bana artık ağır geliyor, acaba bir gün ben de mutlu olacakmıyım. Arda mirası alsa da bende burdan kurtulayım. Hem ardayı uzaktan uzaktan izlerim zaten intikamımı da aldım. Gerçi bunun arda dan çok bana zararı oldu. Arda dan ayrıldıgımdan beri vicdan azabı duyuyorum, nasıl sevdigim adamı terkettim. Belki istanbul'a gidince herşey yoluna girer gerçek bir aşk yaşarım ama bunun için önce istanbul'a gitmem lazım.
Mutfaga gittim babamlar abimler çoktan evden gitmiş. Annem komşu gezmelerine başlamış, yengemler ortalıkta yok. Çok sıkıcı, duvarlar üstüme üstüme geliyor artık. Bari biraz dışarıya çıkayım en azından hava alırım. Tam çıkarken hatice yengemle karşılaştım."Nereye ecrin"
"Dışarıya yenge, çok bunaldım"
"Sokakta tek başına gezme "
"Ne olur kurt mu kapar?"
"Of ecrin dalga geçme daha yeni geldin dedikodu yaparlar"
"Aman yenge boşver zaten ben yağmur'lara gidiyorum. Çoktan beri görüşemiyoruz."Sonunda evden çıkabildim. Yavaş yavaş yürüyerek yağmur 'lara geldim. Yağmur benim çocukluk arkadaşım çoktan beri yoktu, evlendikten sonra eşi sinan la beraber istanbula taşındılar ama sinan evin tek oğlu olduğundam babasının istegiyle buraya geri geldiler şimdi aylin ablanın tam karşısında oturuyorlar. Yağmur aylin ablayı çok sevdiginden kızına aylin ismini koydu.
Biraz heyacanlı şekilde kapıya vurdum. Biraz bekledim, içeriden ayak sesleri geliyordu. Kapıyı yağmur açtı beni görünce şok geçirdi geldigimden haberi yoktu herhalde"Aaa! Ecrin "
Diyerek boynuma atladı. Biraz hasret giderdikten sonra içeriye gittim. Yağmur
"İyi ki geldin valla seni inanılmaz özledim"
"Bende seni özledim buraya geri taşındığını öğrenince hemen geldim canım benim ya"
"Ben seni istanbulda sanıyordum ne kadar daha burdasın"
"Aslında işler karışık"
"Nasıl karışık"
"Ardayla ayrıldık aslında kısa süreli"
"Yok artık! Nasıl? "
"Dur anlatıcam"Uzun uzun yağmura herşeyi anlattım. Bana da biriyle dertleşmek çok iyi geldi. Herşeyi gerçegiyle söyledim. yağmur
"Off ercin nasıl yaptın ya ? Niye geldin bak çocuk da seni seviyormuş"
"Aslında ben de sonra pişman oldum ama ne yapayım intikam duygum aşk duygumdan ağır geldi."
"Ee şimdi ne olacak gerçekten istanbula gidecekmisin?"
"Gidecegim ardayı çok özledim en azından aynı şehirde oluruz. Hem babam taktı kafaya beni evlendirecek"
"Ailene anlatmadın mı?"
"Nasıl söylerim abim ardayı öldürür. "
"İnşallah düzene girer canım ya"Yağmur içeriye çay yapmaya gitti. Iyi ki yağmur gibi bir arkadaşım var. İnanılmaz morelim düzeldi. Psikolok gibi kız. Bir insan bu kadar iyi, güler yüzlü olabilir. Benim hem iyi hemde kötü gün arkadaşım.
Yağmur da çayları getirdi. Bayagı sohbet ettik, akşam olmak üzereydi. Tam kalkmak üzereyken aysun aradı. Ne diyecekti? Birden kalbim hızla atmaya başladı."Efendim canım"
"Yenge nasılsın"
"Iyi olmaya çalışıyorum diyelim. Sen nasılsın "
"Yenge ben çok kötüyüm"
"Ne oldu?"
"Abim"
"Ne oldu arda'ya kötü bir şey olmadı degil mi?"
"Yenge ya abim istanbulda herkezden gizli evlenmiş"Bir anda gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Yok artık bunu yapmış olamaz. Hemde bu kadar kısa sürede. Telefon elimden düştü yağmur'un sesi uğultulu geliyordu, hafiften gözlerim karardı.
Birden gözlerimi açtım. Yağmur başımdaydı, bileklerimi ovalıyordu.
"Ecrin kendine gel. Ecrin!"
Off ben bu acıya nasıl dayanacagım? Neden arda neden? Kesin o kadındır.
Yavaş yavaş ayaga kalktım. yagmur
"Ecrin iyimisin? Ne oldu?"
"Arda evlenmiş. Nasıl yaptı bunu, hani beni seviyordu. "
"Emin misin evlendigine. Arda'yı tanırım o böyle birşey yapmaz "
"Kardeşi söyledi. "
"Tamam canım sakin ol. Al önce şu suyu iç"
"Yok içmeyeceğim.Yazıklar olsun ona beni ikinci kez kandırdı. Hani bana aşıktı."
"Şuan bende çok sinirliyim. Arda bu kadar kötü olamaz"İçimde arda ya karşı inanılmaz bir nefret oluştu. Demek ki ayrılmamızı bekliyordu. Bir an önce kendimi toplayıp eve gitmeliydim. Kapı çalıyordu gelen sinan'dı. Yağmurla vedalaşıp eve doğru yol aldım. Ben ne yapacagım. Artık istanbula da gidemezdim artık arda bitti benim için. Burada da kalamam.
Eve geldim, zar sor kapıyı açıp içeriye girdim. Karşıdan babam"Nerdesin sen? saat kaç oldu."
"Yağmurdaydım"
"Artık senin başını bağlama zamanı geldi. Bu saate kadar tek başına nerdesin. İlla bana söz getirceksin"
"Şaka mı bu baba?neden baba neden hiç beni düşünmüyorsun? Hep millet ne der. "
"Daha evleneli kaç ay oldu hemen boşandın. Bak arda evlenmiş sıra sende kızım"Zaten sinirliydim babam hep zıplattı. Dalga geçer gibi sıra sende diyor. Direk odama gittim. Şu evde bir ben fazlayım zaten. Keşke bende erkek olsaydım o zaman babam belki bana deger verirdi. İnanılmaz sinirliyim. Elim ayagım titremeye başladı. Hepsi senin yüzünden arda.
Ardayı arasam hem tüm sindirimi boşaltırım. Hesap sorarım o kadar kolay mı ?
Hemen telefonı aldım ardayı aradım. Çalar çalmaz açtı"Efendim ecrin"
"Hayırlı olsun arda bey"
"Sagol. Senin eserin"
"Nasıl ya ben mi dedim ayrılır ayrılmaz git evlen diye"
"Ne oldu çok sinirlisin. Sen bıraktın beni, aşkımızı"
"Yalancısın sen eger beni gerçekten sevseydin bu kadar çabuk unutmazın"
"Unutmadım ki. ecrin ben amerikaya gidiyorum. Şimdilik nikah kıydık düğün amerikada olacak "
"Banane bundan niye anlatıyorsun bana resmi nikah bile kıymamıştın kime ne kadar değer verdiğin belli oluyor belki de en baştan planın buydu. "
"Sen aramadın mı beni. Bende anlatıyorum. Evlenecegim kişi elif senden öncede sevgiliydik anlayacagın miras için biraz ayrı kaldık"
"Arda sana yazıklar olsun git ne yaparsan yap beni hiç ilgilendirmez"
"Ecrin ben seni çok sevdim eger beni bırakmasaydın eliften ayrılacaktım. Hepsi senin suçun"
"Birde marifet gibi anlatıyorsun. Git kimle evlenirsen evlen banane"Telefonu yüzüne kapattım, resmen dalga geçer gibi anlatıyor. Ne kadar salakmışım nasıl anlamadım. Nasıl böyle birine aşık oldum. Tüm bunları duyduktan sonra bile hâlâ ona aşıgım. Sesini duyunca tüm nefretim kayboluyor.
Şuan kalbimi çıkarıp parçalamak istiyorum. Hâlâ böyle birini nasıl sever. Onun için nasıl bu kadar hızlı çarpar. Resmen onun sesini duyunca omzumda atmaya başlıyor. Keşke seni kalbimden çıkarmanın bir yolu olsa ama yok işte. Artık sen kalbime kilitli kaldın.
Amerikaya giderse ne olacak, sadece nikah kıyılmış belki vazgeçer. Eger beni gerçekten seviyorsa amerikaya gitmez. Büyük bir ikilem aradındayım. Bir tarafım ona aşıksın ondan vazgeçme derken diger tarafım o artık evli o seni bıraktı diyor. Bir de amerikada evleneceklermiş. İnşallah o mirası alamassın. İnşallah...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHTSIZ(tamamlandı)
Fiksi UmumAşık olduğun insandan intikam alabilir misin? Sevgi her sorunu çözer mi? Ne kadar affedicisin? Ecrin ve arda'nın hikayesi.... İlk bölümlerde biraz sıkıcı gelebilir sizlere ama lütfen bir iki bölüm okumadan okumamaya karar vermeyin😊