Bölüm 6 :" korkak tavuk"

8.6K 398 4
                                    

İstanbul' a geldik sonunda, bir daha ki sefere uçakla geleceğim.
Arda yol boyunca bir tuvaftı. Hiç konuşmadı sadece bir ara arabadan inip telefonla konuştu. Bayağı bağırdı, patronu felan herhalde. sonunda eve geldik bayağı özlemişim. İlk gelişimde ne hayallerle gelmiştim buraya.

Arda'nın agzından

Sonunda eve geldik. Biraz daha kalsak elif köye gelecekti. Gelseydi tüm plan suya düşerdi.
Eve girer girmez ecrin eşyaları odaya çıkardı. Ben de salonda ki koltuğa tam uzanmıştım ki telefon çalmaya başladı. Zaten rahat yok bana.  Arayan elifti.

"Efendim bitanem"
"Ecrin'e de mi böyle diyosun"
"Elif nerden çıkarıyorsun ben onu sevmiyorum bana nasıl böyle dersin"
"Bir hafta dedin gelmek bilmedin aramasam geleceğinde yok"
"Ne yapayım ecrin in başına gelenleri biliyorsun"
"Bize ne bundan ecrini bırakıp gelebilirdin"
"Ailesine ne diyecektim. Hem dedem buna çok kızardı"
"Bak arda sen planı unuttun ecrinin peşinden ayrılmıyorsun maşallah"
"Off elif seni anlayamıyorum. Evet ecrinden ayrılmadım çünkü ben onun sahte de olsa eşiyim"
"Arda o kızdan uzak duracaksın"
"Bak bitanem bunların hepsi oyun bu kıskançlık neden"
"Oyun ama evlendiginden beri seni hiç göremedim bu arada deden nasıl? bir an önce ölsede miras sana kalsa. Sonra bekle bizi amerika"
"Öyle söyleme kötü oluyorum. Dedem belki ölmeden verir"
"Sen çok beklersin zaten sabrım tükenmek üzere. Biraz daha yaşarsa ben öldüreceğim."
"Elif ne oldu sana senin sinirlerin bozulmuş"
"Sen bozdun, hareketlerine dikkat et. Şu kızdan uzak dur"
"Uzağım zaten akşamdan
Akşama görüyorum."
"Hiç görme ben seni kimseyle paylaşamam."
"Sabret dedem çok yaşasa altı ay daha yaşar. "
"O bile çok "
"Neyse bitanem ben biraz uyuyayım akşama maç izleyeceğim."
"Off arda ne maçı valla öyle evlenince maç felan yok. neyse benim işim var, bunu sonra tartışırız."
"Tamam canım sonra görüşürüz"

Salona ecrin geldi. Aslında ecrin e çok üzülüyorum benimle büyük hayallerle evlendi. Ben hayallerini yıktım. Ne yapıp edip kendimi ondan sogutmam lazım. Artık benden ümidini kesip, hayatına bakmalı. Gitsin başkasına aşık olsun ben ecrine bir beden büyügüm.
Ecrin

"Açsan yemek hazırlayabilirim"
"Gerek yok çok yorgunum biraz uyuyacagım akşama maç var."
"Kimin maaçı vardı"
Sanki izleyecek sen git dizi izle neyse
"Fenerbahceyle beşiktaş"
"Oo fener yener"
"Görürüz akşama kartal ın pençelerini"
"Zaten aynı takımda olsak şaşardım"

Ecrin in maç sevmesine çok şaşırdım.
Maç baslamak üzereydi. Ecrin mutfaktan elinde mısır la geldi

"Mısır lar hazır kaç dakika kaldı"
"Ciddi misin sen?"
"Niye kızlar mac izleyemezmi? O kadar abinin içinde ben de maça alıştım"
"İzlerde nadir biraz"
"Yenince daha zevkli oluyor"
"Bakacağız."

Maç başlamıştı ecrin benden daha heyecanlıydı. O kömür gözleriyle bana baktı ve

"Çok sıkıcı maç izliyorsun biraz bağır."

İlk defa bu kadar heyecanlı maç izliyordum. Ve fb gol attı. Ecrin
"Goooool!."
Ecrin öyle bir bagırdıkı sanki kupa aldılar. Yok ya ben daha bu kızla maç felan izlemem
Tam bu sırada bjk gol attı. Ben

"Adamsın işte böyle"
"Gol diye bagırsana hiç bilmiyorsun bu işleri"
"Sen kesin erkek dogarken son anda kız doğdun"

Ecrin afiften güldü. Hemen maça döndük. 90 dk o kadar çabuk bittiki. Sonucun berabere bitmesi de çok iyi oldu. ikimizinde mutlu ayrıldık tv başından. Ecrin

"Arda bey berabere"
Şu kızın bana bey demesi beni deli ediyor
"Mağlesef ecrin hanım"

Daha sözümü bitirmeden telefonun sesiyle ayağa kalktım.
Elif arıyordu hemen mutfaga geçtim.
"Efendim"
"Canım ne yapıyorsun"
"Maç izledik"
"İzledik derken"

Off izledim desene, zaten aramız bozuk.

"Şey tek izledim"
"Yalan söylemiyorsun değilmi "
"Yok ne yalanı. Ecrinle izleyecek halim yok heralde"
"Yani"
"Noldu niye aradın daha yeni konıştuk "
"Arda bu gece bana gelsene birlikte sinama izleriz. "
"Ecrin ne olacak"
"Of ecrin ecrin bıktım artık onun yüzünden sevgilimi bile göremiyorum. İş için de uydur bir şeyler"
"Tamam bitanem"
Elif benim sevgilim ama ben neden ecrini düşünüyorum.
Çıkmadan önce ecrine seslendim.

"Efendim"
"Benim işim var bu gece yokum"
"Hayır! Ben hiç tek başıma kalmadım, korkarsam. Hem hırsız felan vardır."
"Ne hırsızı hem ev de arlarm var. Korkmana gerek yok"
"Off gitme gerçekten korkarım."

Kız haklıydı onu nasıl tek başına bırakacaktım. Bana o kömür gözleriyle öyle bir bakıyorduki daha fazla dayanamadım

"Tamam daha sonra hallederim korkak tavuk"
"Yaaaaa öyle söyleme"
"Ama öyle"
"Offf ben odama gidiyorum ama sakın evden gitme."
"Tamam buradayım nöbette"
"Sağol "

Evet arda şimdi ne yapacaksın
Off ben şimdi elife ne diyecegim.
Hemen telefonu aldım elifi arayıp gelemeyevegimi haber vermeliydim. Zorlada olsa aradım.

"Efendim canım"
"Elif ben gelemiyorum "
"Nasıl gelemiyorsun yine ne oldu gerçekten bıktım artık"
"Ecrin korkuyormuş".
"Ne yapalım istersen git başında ninni söyle resmen seni kandırıyor"
"Getçekten korkuyor onu tek bırakamam"
"Sen zaten beni tek bırak. Arda sen eskiden böyle degildin"
"Ne yapabilirim miras için sabretmek zorundasın"
"Of ya dedende ölmek bilmiyor"
"Elif daha bugün konuştuk bunları, yapma bunu hem sen bana güvenmiyor musun?"
"Güveniyorum ama sende beni anla seni cok seviyorum kimseyle paylaşamam"
"Haklısın ama elimden birşey gelmez"
"Neyse arda yarın konuşuruz "
"Noldu birden"
"Birşey olmadı hadi bayy"

Resmen suratıma kapattı. Aslında haklıydı ben ne yapıyorum resmen mirası unuttum bir an önce kendime gelmeliyim. Neyse yarın erkenden işe gidecektim hemen uyumalıyım. Bir türlü uyuyamıyorum aklım çok karışık. Bir yandan elif diger yandan ecrin, ne yapıcam ben bu işin içinden nasıl çıkacağım. Dedem ölse elifle amerikaya ailemi bırakıp nasıl gidecegim. Ecrin ne olacak ben gidersem ne yapar.Keşke bu işe kalkışmasaydım. Hep elifin amerika hayelleri yüzünden. Ne olurdu evlenip bu evde yaşasaydık. O zaman bu olaylar yaşanmayacaktı.
Gece boyu bol bol düşündüm ama işin içinden çıkamadım. Sabah olmuştu hemen hazırlanıp mutfaga yöneldim. Ecrinde uyanmış mutfakta kahvaltı hazırlıyordu. Masum bir ifadeyle
"Günaydın"
" günaydın korkak tavuk"
Yine kızdı ecrin,kızınca daha tatlı oluyordu. Masayı göstererek
"Kahvaltı"
Bu sefer onu kıramadım sıf benim için sabah erkenden kalkıp kahvaltı hazırlamış.
Birlikte kahvaltı yaptık. Poaçalar börekler sofrada bir kuş sütü eksikti. Neden yapıyordu bunları yüzüme bile bakmaması gerekirken o benim için herşeyi yapıyordu. Işe giderken beni kapıya kadar uğurladı. Şimdi işte elif beni bekliyordu. Allahım ne olur kurtar beni bu durumdan. Ecrin ne olur sevme beni. Sonra çok üzüleceksin.
İşe gelmiştim ama ayaklarım geri geri gidiyordu. Hemen odama gittim. Elif işe gelir gelmez yanıma gelip hesap soracaktı. Bırakıp gidecegim bu hayattan herşeyden sıkıldım. Ah dedem ya ne olurdu sanki mirası direk bıraksaydın.
Sonunda elif eçeriye girdi. Sinirle kapıyı çarptı, ve bağırmaya başladı.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun"
"Ne yapmışım"
"Bugün sana geldim. Evin önünde gelmeni bekliyordum. Bir de ne göreyim ecrin seni işe uğurluyordu"
"Dur sakin ol"
"Ne sakini be ben sana söylemedim mi o kızdan uzak duracaksın diye"
"Yeter elif ben nerde nasıl davranacağımı biliyorum"
Elif bağırarak devam etti.
"Bilmiyorsun salaksın sen ya o kız seni avucuna almıs haberin yok"
Bir anda sinirlerime hakim olamadım ve elif'e tokat attım. Elif sinirle odadan çıktı. Ne yapıyorum ben sevdigim kadına nasıl vurdum. Allahım ne olur bana yardım et.




BAHTSIZ(tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin