Sabah erken saatte kalkıp kahvaltıyı hazırlamaya koyuldum. Çok güzel bir pazar kahvaltısı hazırladım. Arda da güler yüzüyle mutfağa girdi. "günaydın hayatım" diyerek anlımdan öptü.
"günaydın bir tanem"
"ooo! döktürmüşsün yine"
"senin için, hadi sen anneni çağır da başlayalım "
"tamam canım"
arda annesini çağırmaya giderken bende çayları doldurdum. Ardayla Semra anne de geldi. Semra anne yüzünü buruşturarak "benim iştahım yok size afiyet olsun" diyerek arkasını döndü.
arda
"anne nereye kız o kadar hazırlamış bir şeyler yeseydin "
"yok sağol oğlum iştahım yok "
Semra anne çok bitkin gözüküyordu. Yoksa hasta falan mı?. Semra anneye "Semra anne iyi misin ? çok kötü gözüküyorsun "
"Biraz üşüttüm galiba. Siz yapın kahvaltınızı ben sonra yapayım"
"Tamam anne"
Sadece anne demek hala tuhafıma gidiyor. Bir türlü alışamadım. Semra anne mutfaktan çıktı. Aslında iyi oldu hem ardayla baş başa kahvaltı yapmış oluruz.
Arda
"Hayatım aklıma ne geldi. Sizinkileri akşama yemeğe mi çağırsak. Artık kırgınlıklar bitsin istiyorum. "
"Aslında iyi olur ama osman abim sorun çıkarmasın yine?"
"Çıkarmaz canım. Niye çıkarsın ki istediği gibi berdel oldu. Yani sorun çıkaracak sebeb kalmadı elinde. Hem kardeşimi özledim. Annem de özledi tabi. Bir de merak ediyorum mutlu mu osman yine ona kötü davranıyor mu?"
Arda bir yandan çayını yudumlarken diğer yandan konuşmaya devam etti.
" ara baran abini akşama gelsinler"
"Tamam ararım. Hem bende çok özledim. Tabi osman abim hariç. Bir şey soracağım acaba osman abim üvey olabilir mi? "
Arda gülerek "aslında olabilir. En iyisi bir dna testi yaptıralım"
Arda gülerek kahvaltıya devam etti. Üvey olsa da ne farkeder ki?
Arda sofradan "hayatım sen eksikleri söyle ben alıp geleyim sonra annem de yardım eder beraber yemeği yaparsınız."
"Tamam canım ben bir kağıda yazıp vereyim sana"
"Tamam. Olur"
Eksikleri bir kağıda yazıp arda' ya verdim. Arda alışverişe gitti. Bende en iyisi baran abimi arayayım da akşama gelsinler. İlk defa ailem evime gelecek ve birlikte yemek yiyecektik. Acaba babam gelir mi? Kesin gelmez bir kere sildi beni. Aman neyse abimler gelse yeter.
Hemen baran abimi aradım.
Baran abim"Alo"
"Abi nasılsın"
"İyiyim asıl sen nasılsın yeğenip nasıl"
"İyiyiz abi sorun yok şükür"
"Bundan sonra inşallah hep mutlu olun. "
"İnşallah abim. Abi aslında ben şey için aradım. Bu akşam bize yemeğe gelin. Hem aradaki buzlar erimiş olur "
"Geliriz tabi ama babam gelmez. Osman da gelmez büyük ihtimal"
"Olmaz abi osman abimin gelmesi lazım. Çünkü o gelmesse aysun'u da göndermez. Semra anneyle arda onu çok özledi"
"Tamam canım ben halletmeye çalışacağım. Şimdi kapatıyorum sen şöyle akşama güzel bir yemeğe başla. Sakın yakma ha"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHTSIZ(tamamlandı)
Tiểu Thuyết ChungAşık olduğun insandan intikam alabilir misin? Sevgi her sorunu çözer mi? Ne kadar affedicisin? Ecrin ve arda'nın hikayesi.... İlk bölümlerde biraz sıkıcı gelebilir sizlere ama lütfen bir iki bölüm okumadan okumamaya karar vermeyin😊