Bölüm 25:"yeni sayfa"

3.8K 183 9
                                    

Sonunda buğün istanbul'a gidiyoruz. Hayatımıza yeni bir başlangıç yeni bir sayfa açıyoruz. Hâla inanamıyorum arda ve ben bitti derken şimdi tekrar birlikteyiz. Ama içimde çok kötü bir korku var herhalde zamanla bu korku da geçer. Yoksa ben bu korkuyla nasıl yaşarım. Dün yatmadan önce en az on kere pencereden dışarıya baktım. Artık iyice panik atak olmaya başladım. Tabi bunlardan arda'nın haberi yok. Arda da inanılmaz rahat. İnsan azıcık korkar. Sanki bir şeye güveniyor gibi.
Ben bunları düşünürken arda içeriye girdi.

"Hayatım hazır mısın?"
"Hazırım geliyorum"

İşte gidiyoruz. Bir yandan da çok heyecanlıyım. Ardayla birlikte yeni bir hayat.

Çantamı aldım arda her zaman ki gibi elimden tuttu birlikte arabanın yanına gittik.
Arda

"Ecrin istanbula uçakla gideceğiz"
"Araba burada mı kalacak"
"Sattım arabayı. Artık orada yenisini alırız"
"Aslında iyi olmuş. Artık izimizi süremezler"
"Aynen öyle benim zeki sevgilim"
"Ben mi zekiyim arda? Bence çok salağım"
"Hayır zekisin."
"Zeki olsam başımıza bunlar gelmezdi"
"Senin suçun değil. Asıl hepsi benim yüzümden"

Arda ne kadar tatlı ya. Çok masum keşke en baştan bu yüzünü görebilseydim.
Arda' ya

"Hayır senin suçun değil. Arda artık geçmişi unutalım. Bak bugün yeni bir sayfa açıyoruz"
"Yeni bir sayfa tertemiz "
"Evet tertemiz."

Arda gülümsedi. İnşallah hep böyle gülümsersin.

.....
Yaklaşık 2 saat sonra

Uçaktan indik. Kulaklarım çok kötü tıkandı. Arda eşyaları getirdi. Beklemeye başladık

Arda'ya

"Niye bekliyoruz"
"Taksi çağırdım şimdi valizlerle otobüsle uğraşmayalalım"
"Peki ev nerede "
"Kartal' da"

Takside geldi. Arda kapıyı açtı. Yavaşça bindim. Arda da yanıma bindi. Arda şöföre kagıt verdi.
Arda' ya

"O ne kağıtı"
"Adres yazıyor "

Bir şeyler dönüyordu ama anlamadım. Başımı ardanın omzuna koydum. Huzurla evimize gidiyorduk.

Taksi büyük bir binanın önünde durdu. Burası da neresiydi. Önce arda sonra ben indim.

Kartal belediyesi evlendirme dairesi yazıyordı. Birden şok oldum. Arda birden dizlerinin üstüne çöktü. Sonra cebinden yüzük kutusunu çıkardı. Kutuyu açtı. Tektaş vardı içinde . Ayy çok heyecanlandım. Hiç böyle birşey beklemiyordum.
Arda

"Hayatına benimle yeni bir sayfa açar mısın? Benimle evlenir misin?"

Resmen dilim tutuldu. Evet diyeceğim ama bir türlü söyleyemiyorum. Arda gözlerime bakıyordu. Ve sonunda "evet! Sonsuza kadar" dedim. Arda yüzüğü parmağıma taktı. Sonra ayağa kalkıp bana sımsıkı sarıldı tabi bende ona. Sonra elimden tuttu. Sonra gözlerime bakarak

"Hadi şimdi nikah kıymaya"
"Arda niye söylemedin. Bu kıyafetle mi?"
"Sen halinle güzelsin"
"Ama şu halime bak"

Ardayla içeriye gitti. Bu halde nikah mı kıyılır. Üzerimde siyah bir elbise vardı. Sanki cenazeye gider gibi. Off arda insan azıcık çıtlatır.
Ardayla içeriye gittik. Önce bir odaya girdik. İçeride kocaman hediye paketi vardı.
Arda

"Bu senin"

Hediye paketini açtım. İçinde bembeyaz bir gelinlik vardı.
Arda

"Sana çok yakışacak"
"Arda bu çok güzel. Niye zahmet ettin ki"
"Olur mu öyle şey. Hadi sen giy ben kapının önündeyim"

BAHTSIZ(tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin