Merhaba Bursist'lerim.Bölüm geciktiği için özür dilerim.Ama biliyorsunuz ki sınavım var ve zaman bulamıyorum.Neyse sizin bunu anlayışla karşılayacağınızdan eminim,sizi seviyorum iyi okumalar :) Bu arada fesatlık yerlerinde pek başarılı olamadığım için kısa tuttum hfdkjshfkjsdhfkj
Multimedia:Miray
Bölüm Şarkısı:Ellie Goulding-Army
Daha sonra:Gülben Ergen-Lay lay lay
Bir de Dağhan sevenlere şöyle kocaman bir Dağhan hdsakjfhsdk;
Tekrar iyi okumalar :)
-----------------------------
''Poyraz..''
Boğazımda düğümlenen kelimelere rağmen,ağzımdan bir şeyler çıkmıştı.Galiba o kadar olay yaşadıktan sonra delirmeye başlamıştım.Elimi hafifçe kaldırıp yüzüne dokunduğumda gülümsemişti.
"Allah'ım,galiba deliriyorum.''
Poyraz,yanağındaki elimin üzerine elini koymuştu.
"Delirmedin.Gördüğün üzere yaşıyorum ve seninle Dağhan gelmeden önce konuşmalıyım.Dağhan gelirse bu kez gerçekten öleceğim...Yani galiba."
Elimi yanağından hızlıca çektikten sonra içeri geçmesi için kenara çekilmiş ve ona yol vermiştim.Gülümsemesi bozulmadan içeri geçtiğinde kapıyı kapatıp derin bir nefes almış ve peşinden bende küçük salona girmiştim.
''Ne konuşacağız?''
Konuşmaya başladığıma göre yavaş yavaş şoku üzerimden atmaya başlamıştım.Olduğu yerde durmayı bırakıp yanıma gelmiş ve elimi tutup gözlerini kapatmıştı.
''Senin için ne kadar endişelendiğimi bilemezsin,o piç herif sana zarar verecek diye çok korktum,Miray.''
Elimi elinden çekip ''Suat'ı sen mi öldürdün?'' demiştim.
Gözlerini açtığında,pişmanlığa dair hiçbir şey görmemiştim.
''Bak,bundan asla pişman değilim.Zaten teslim olacağım.Buraya gelmem hataydı,üzgünüm.Ben sadece...''
Duraksadıktan sonra sözlerine devam etmişti.
''...mutluluğunu görmek istedim.Çünkü sen mutluluğu hak ediyorsun ve bunu sadece Dağhan yapabilir.''
Kötü bir şey için gelmemişti.Hızlıca ona sarıldığımda o da beni sıkıca sarmıştı.
''Sen mükemmel birisin.''
''Bunu yapma,Miray.Ben iğrenç bir adamım...''
Poyraz tam bir şey diyecekken çalan kapı sözlerini kesmişti.Bana tedirgin bir şekilde baktığında ''Sorun yok.'' demiş ve kapıyı açmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURSLU♠2
Teen Fiction''Bu kitap 'Burslu' adlı kitabın devamıdır.Bunu okumadan birinci kitabı okumanızı öneririm.'' |♦| Sonunda evlenen Dağhan ve Miray'ı daha neler bekliyordu? Sona mı gelmişlerdi? Yoksa kendilerine bir başlangıç mı yaratmışlardı? |♦| ''Elleri...