|36|. Kına

1.4K 66 41
                                    

Merhabağağğğlar Bursist'lerim. Nasılsınız bakalım? Umarım iyisinizdir. Nasıl gidiyor okul jvkfjgk neyse umarım beğenirsiniz. Bol bol bol bol bol yorum, yorum yapmayan ısırılır. Sizi çok seviyorum, güzelliklerim. İyi okumalar.

Multi: Doğu Ve Ece💃🏻

Bölüm Şarkısı: The Weeknd- The Hills

🌊

''Doğu ve ben, evleniyoruz!''

Ece, Doğu'nun ona aldığı, aile yadigarı gibi görünen, gerçek inci ile yapılan zarif yüzüğü gösterdiğinde, İlknur'la aynı anda, ''Oha!'' diye bağırmıştık. İlknur, hızla Ece'nin elini tutup, gözüne yaklaştırırken, ''Bu, fazla güzel...çok farklı.'' dediğinde, ben de başımla onaylamıştım.

''Ne bağırışıyorsunuz be!''

Bilge, çantasını yanımdaki sandalyeye bıraktıktan sonra, önce beni, sonra İlknur'u ve en son da Ece'yi öpüp yanıma oturmuştu.

''Ece ve Doğu evleniyor!''

Bilge, ''Oha!'' diye çığırdıktan sonra hızla kalkıp, Ece'ye sarılmış ve ''Oha kızım! Bu efsane bir haber...'' demişti.

''Darısı sana, bebeğim.''

Bilge, ellerini iki yana açıp, ''Amin...'' dediğinde, hepimiz de aynı şekilde durup, ''Çok amin...'' demiş ve gülüşmüştük. O sırada İlknur, az önce bir yudum aldığı, milkshake'ini masaya bırakıp, kapıya bakmış ve çenesiyle kapıyı göstermişti.

''Geldi senin ki...''

Arkamı dönüp, restoranın kapısına baktığımda, siyah güneş gözlükleriyle, David Beckham'ı bile sollayacak kadar yakışıklı kocamı görüp, gülümsemiştim. Her şey ağır çekim gibiydi sanki... Siyah güneş gözlüklerini çıkartıp, havalı bir şekilde saçını düzelttikten sonra, tebessüm etmesi ve o güldüğünde, birkaç kızın ona hayran hayran bakması...

Tamam... Güzel ayrıntılara odaklanmaya devam et, Miray.

İç sesime, hak verip Dağhan'a tekrar odaklandığım da, siyah deri ceketinin içinde ne kadar da mükemmel göründüğünü fark etmiştim.

Erimemelisin, Miray...

Tamam, belki biraz eriyebilirsin...

Yani, taş gibi bir adam içeri girdi ve o senin kocan... Erimeye hakkın var.

Bana saatler gibi gelen süreden sonra, Dağhan bana gülümsemiş ve eğilip dudaklarıma minik bir öpücük bıraktıktan sonra, ''Güzelim?'' demişti.

Bilge bir yana kayıp, ''Otursana.'' dediğinde, Dağhan'da yanıma oturmuş ve kolunu omzuma atıp beni kendine çekmişti.

Evet, kızlar. Kudurun...

''Nasılsın bakalım?''

Ona doğru dönüp, gülümsedikten sonra, elimi beline sarmış ve başımı omzuna yaslamıştım.

Daha fazla kudurun...

''İyiyim, sen nasılsın?''

''İyiyim...Sanırım seni çok özledim.''

İlknur, gerçek olmayan bir sinirle, ''İnsan bizi de sorar, ayıp.'' dediğinde, Dağhan'da sırıtıp, ''Sen nasılsın, güzellik?'' demişti.

İlknur, saçlarını elleriyle geriye attıktan sonra, ''Vallahi iyi olmaya çalışıyoruz, Dağhan'cığım. Şu devirde iyi olunmuyor maalesef.'' dediğinde, Ece'de kıkırdamıştı.

BURSLU♠2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin