YARIŞMA.

4.5K 124 387
                                    

Merhabalarr Bursist'lerim :) Öncelikle bu bölümü yb zannedenler varsa çok özür dilerim. Şimdi gelelim konumuza. Bursist'lerim, bir yarışma yapacağız. Ne yarışması derseniz, iki kitabında bölümlerden sorular olacak. Bunlara doğru yanıt veren ilk üç kişi, ithaf alacak. Yani birinciyseniz, Burslu 2'nin salı günü gelecek -gelmesini umduğum- bölümünü size ithaf edeceğim :) Ondan sonra ki bölümü de ikinciye, ondan sonraki bölümü üçüncüye. Böyle bir yarışma yapmamın nedeni eski yarışmaya çok katılım olması. İthaf istiyorsanız, bu soruları hızlıca yanıtlamalısınız. Unutmayın ilk ve hızlı yorum yapanlar kazanacak :)

-Bu arada birincinin adı herhangi bir bölümde de geçebilir, bundan çok emin değilim ama olabilir :))))-

Şimdi geldik, yarışmamıza. Bu arada sadece bir kuralım var. Soruların yanına yorum yapın ki rahat okuyayım.

(Bazı sorular zor olabilir, bu tür şeylerde eski bölümlere bakmanızı öneriyorum.)

1. Okul müdürünün ismi nedir? Okula neden gelmiştir, neden Miray'la konuşmuştur?

2. Miray'ı kim bıçaklamıştı? -yani emri veren kimdi?-

3. Dağhan'ın annesini ve babasını öldüren kişi kimdi?

4. Dağhan'a aşık olan, Miray'dan nefret eden hizmetçinin adı ne? (gülmekten ölen emoji.)

5. Miray ve Dağhan'ı kurtaran kimdi? -final-

6. Çağan'ın en sevdiği dans şarkısı fhıkjdshgjsdrfgkjsdfhgkjsdfhgkj

7. (Bu biraz zor olabilir) Dağhan'ın annesinin ve babasının adı ne?

8. Bilge'nin en korktuğu an. (ipucu Miray'la birlikteyken.. bu arada bu da zor olabilir.)

9. Üniversitede Miray'a aşık olan çocuğun ismi?

10. İlknur şuan kiminle çıkıyor?

11. Miray, Dağhan'a hamile olduğunu nasıl söyledi?

12. Dağhan, Miray'ın doğum gününü nasıl kutladı -azıcık kolay soru fgjsdjg-

13. Çağan'ı üzen olay neydi? -finalde-

14. Miray'ın annesinin adı ne?''

15. Dağhan'ın barının ismi ne?

16. Eski bölümlerde Nurcan kim, Nurcan neci fhskdjfh

17. İzel'in horladığı bölüm hangisi hbsdfkjghj

18. Bir aralar Bilge'ye aşık olan çocuk kimdi? -üniversite-

19. Suat'ın amacı ne?

Eveeet Bursist'ler sorularım bu kadardı. Biraz da öznel sorular soracağım. Bunları öylesine soruyorum. Yarışmayla alakası yok.

1.Çağan mı Dağhan mı?

2.Dağhan mı daha çok, Miray mı daha çok seviyor?

3.Peki ya Bilge mi, Çağan mı daha çok seviyor?

4.Poyraz'ı Miray dışında kimle desteklerdiniz?

5.İrem ve Sağanak'ın çıkmasını neye bağlıyorsunuz?

Rastgele sorularımda bunlardı :)) İyi günler Bursist'lerimm.

BURSLU♠2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin