|43|. ''Beni özledin mi?''

1.4K 47 26
                                    

Öncelikle merhabalar benim güzel Bursist'lerim❤️ Uzun sürediir bölüm atamıyordum. Biliyorsunuz ki 11.sınıfım ve gerçekten derslerim çok yoğun. Dersler, sınavlar, kurslar derken buraya uzun zamandır vakit ayıramıyordum. Bunun için özür dilerim ayrıca merakınız için de teşekkür ederim. Sürekli yeni bölümü sordunuz ve bu beni çok mutlu etti. Sizi bu kadar beklettiğim için özür dilerim. Uzun bir bölüm yazmaya çalıştım ki mutlu olun.

Ayrıca yeni yılınız kutlu olsun güzelliklerim. Yeni yıl size, en çok istediğiniz şeyleri hayırlısıyla versin. Sağlık, huzur, mutluluk, başarı, aşk ve daha sayamadığım tüm pozitif olumlu şeyler sizi bulsun. 2019'u dolu dolu yaşayın ve 2019'da da mutlu bir aile olmaya devam edelim. Yeni yılda kimsenin sizi kırmasına izin vermeyin. Siz benim tanıdığım en güçlü kızlar-erkeklersiniz. Her şeyin üstesinden gelip, mutlu olacağınıza sonsuz inanıyorum.

İkinci bir şey de şu ki, kitabı ilk yazdığım zamandan beridir yanımda olan, ilk okuyucum İlknurb'un doğum günü. Onun doğum gününü kutlamadan bölüme geçemeyeceğim.

İlknurb'um, güzelliğim iyi ki doğdun. Seni tanıdığım ilk günden, bu günlere kadar hep yanımda oldun. Bunun için sana sonsuz teşekkür ederim. Doğum günü kızım 18'ine girecek. Bu güzel yaşında tüm mutluluklar seni bulsun. Hayatında hep seni mutlu edecek insanlar olsun İlknurb'um. Temiz kalbin seni mutlu edecek insanları hakediyor. Ayrıca ilk başta sağlık, sonra huzur sonra da istediğin her şey senin olsun. Doğum günü kutlama olaylarında pek iyi değilim. Aklımdaki her şeyi yazamıyorum ki. Ama olsundu. Sen bunları zaten biliyorsun. Sana bir gün kocaman sarılacağım ve bir gün istediğimiz her şeyi yapacağız. Doğum günün tekrardan kutlu olsun, seni çok seviyorum💖

Ayrıca diğer Bursist'lerim. Kalbimin yarısı sizsiniz. Hepinize aşığım, güzelliklerim. Hepinizin her zaman yanındayım. Şimdi fazla uzattım, bölüme geçelim.

Son kez mutlu yıllar🎅🏻🤶🏻🎄

İyi okumalar🥀

Multi; Dağhan

Bölüm Şarkısı: The Neighborhood-Paradise

🎄

Kutay ile Bilge ve Çağan'a gitmiştim ama sanki bildiğim şeyleri anlatmayıp, bir şeyler saklıyor gibi hissediyordum. Neredeyse o herif yüzünden Kutay'a, anneme ya da bana bir şey olacaktı ve ben göz yummuştum. Kutay'ı malzemeleri ile birlikte Bilge ve Çağan'a bırakmış ve sütümü sağıp delicesine ağrıyan meme ağrılarımdan kurtulup eve geri dönmüştüm.

Birkaç polis Dağhan ile konuşuyordu. Anahtar sesini duymalarıyla, dikkatleri bana kaymıştı. Dağhan, oturduğu koltuktan kalkıp, ''Miray? Bir şey mi unuttun?'' dediğinde başımı olumsuz anlamda sallamış ve salona geçip koltuğa oturmuştum.

''Benim de anlatmam gereken şeyler var da...''

Polis meraklı bir şekilde, ''Tabii ki.'' dedikten sonra, ''Dinliyorum.'' diye eklemişti. Anlatacağım şeylerden Dağhan'ın haberinin olmaması beni tedirgin ediyordu. Büyük ihtimalle polisler gittikten sonra kavga edecektik.

Dağhan'a kaçamak bir bakış attıktan sonra polise dönmüş ve ''Bu olay öncesinde de pek çok kez beni aradı ve tehdit etti. Birkaç hafta önce beni arayıp annemin elinde olduğunu söyledi ve gelmem için bir adres attı. Eğer doğumum başlamasaydı büyük ihtimalle gidecektim ve şuan sizinle bu konuşmayı bile yapamıyor olabilirdim...''

BURSLU♠2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin