Eveeet. Dedim buraya çok açıklama eklemeyeyim. Sonuçta diğer bölümün anında devamı gibi oldu dorçovşdovşd Uzatmadaaan iyi okumalar güzelliklerim💚 BOL BOL BOL BOL YORUM İSTİYORUM YORUM OLMAZSA KIRILIRIM HAAA.
Bölüm Şarkısı: Okey- Chase Atlantic
Multi: Dağhan🌒🥀❤️
🍓
Miray'ın Ağzından:
"Hayır, sanırım bu daha çok hoşuma gitti."
Dağhan, gösterdiğim beşiğe bakıp, başını olumsuz anlamda sallamış ve diğer beşiği gösterip, "Bu çadır gibi. Daha kullanışlı sanki." demişti.
"Dağhan, çadır gibi olmasını istemiyorum. Klasik model gibi olsun. Daha havalı duruyor."
Dağhan, mavi ve büyük, çadırımsı bir bölmesi olan ve üzerinde ay dedeler olan beşiği beğenmişti. Ben de beyaz kullanışlı görünen ahşap, mavi renk ve ayıcık detayları olan diğer beşiği beğenmiştim.
Dağhan kaşlarını çatıp, "İkisini de mi alsak?" dediğinde, gözlerim şaşkınlıktan büyümüştü.
"Dağhan, saçmalama."
Omuz silkip, "Ama ikisi de çok hoş." dediğinde, "Başka modellere de bakabiliriz." demiştim.
"Bence ahşap olan daha kullanışlı ve daha hoş."
Satıcı, bize bakarak söylediğinde, Dağhan'a 'Ya, gördün mü bak, demiştim.' gibi kaş göz yapmıştım. Dağhan, "Tamam, alıyoruz." dedikten sonra, eline dünyanın en tatlı sayılabilecek dönencesini alıp, gülümseyerek "Bu nasıl?" demişti.
Dönenceyi, Dağhan'ın elinden alıp, "Bu çok güzel!" dediğimde, onu da satıcıya ayırması için uzatmıştık. Üzerinde ay dede, inanılmaz güzel ayıcıklar ve daha birçok şey olan dönence inanılmaz yaratıcıydı ve beşiğe de çok yakışacaktı.
"Ne kaldı?"
Elimi sallayıp, "Ohoo, daha ana kucağı var, oto koltuğu, bakım çantası lazım, nevresim takımı alalım, sonra... Ah şey, alt açma bezi, bornoz, önlük..." derken, Dağhan sözümü keserek, "Tamam her şeyi alacağız, güzelim." demişti.
"Sence oto koltuğumuz ne renk olsun?"
Dağhan, elini saçlarına daldırıp, yanaklarını şişirmiş ve etrafa bakınmıştı.
"Bilmem, siyah?"
Başımı olumlu anlamda sallayıp, "Olur bence de. Siyah olsun." demiştim. Satıcıya oto koltuğunu da söyledikten sonra sıra bakım çantasındaydı. Gerekli her şeyi aldıktan sonra unuttuğumuz bir şey var mı diye her şeyi gözden geçirmiştik.
"Sanırım bitti..."
Dağhan, elini belime sarıp, başını omzuma yasladıktan sonra, "Ben de bittim." demişti.
Kıkırdayıp, "Daha odayı boyayacağız, Dağhan. Yorulmak için biraz erken." dediğimde, yanağımı öpüp, "Bir usta falan tutsak, güzelim? Daha güzel olmaz mı?" demişti.
"Hayır. O zaman eğlenemeyiz ki. Hem bunlar hep anı. O yüzden şimdi tekrar enerji topluyorsun ve eve gidip odayı boyayıp, dekore ediyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURSLU♠2
Teen Fiction''Bu kitap 'Burslu' adlı kitabın devamıdır.Bunu okumadan birinci kitabı okumanızı öneririm.'' |♦| Sonunda evlenen Dağhan ve Miray'ı daha neler bekliyordu? Sona mı gelmişlerdi? Yoksa kendilerine bir başlangıç mı yaratmışlardı? |♦| ''Elleri...