|30|. ''Seninle olduğum her an, muhteşem...''

1.8K 96 232
                                    

Merhabağlar Bursist'leriiim, minnoşlarım, kalplerim🌟🌝 nasılsınız? Günaydın bu aradaaağ. Bu bölümü özel bölüm yapacaktım ama özel bölüm yapmamaya karar verdim fjsdlkf normal hayat akışına devam ediyorlar öyle düşünün fıjsdkjf yani Çağan falan hala hastanede. Neyse böyle çok uzatmadan bölüme geçelim. Geçen sefer çok az yorum vardı o yüzden bölümü biraz daha geç atmayı düşündüm cpvicpnğdo lütfen bol bol yorum. Sizi seviyorum😍🙈🌹❤

Multi: Mirdağ🐉💚

Bölüm Şarkısı: Cage The Elephant- Too Late To Say Goodbye

🤴🏻

''Bilmiyorum, Miray. Acaba başka bir şey mi yapsak? Çağan bunun için pek hazır değil.''

Çağan, olumsuz anlamda başını salladıktan sonra, ''Hayır vallahi. Turp gibiyim maşallah. Hem buradan gidip biraz kafamızı dağıtmalıyız. Homuruk için de güzel bir fikir.'' demiş ve bana destek olmuştu.

''Hayır, bende istiyorum ama bilmiyorum senin için endişeleniyorum.''

Hevesle, ''Çağan'ın doktoruyla konuşsak ve o izin verse, için rahat eder mi?'' dediğimde, Bilge'de gülümseyerek ''Sorup geliyorum.'' demiş ve odadan çıkmıştı.

''Çağan ya inşallah izin verir.''

Çağan, kendinden emin bir sesle, ''Merak etme, yarın akşam kesin yoldayız.'' demişti.

''Umarım...'' mırıldandığım da, kapıdan üzgün bir suratla giren, Bilge'yi görüp umudumu kesmiştim.

''İzin vermedi...''

Çağan'a dönüp, ''Ne yapacağız?'' dediğimde, Çağan'da yataktan kalkıp, ''Kaçır beni pikaçhu!'' diye bağırmıştı.

''Nasıl!''

''Bana pantolon getirerek işe başlayabilirsin. Sıkıldım zaten şu eşofmandan!''

Bilge, birden ''Şaka yaptım! Gidiyoruuuuz!'' diye bağırmış ve zıplamıştı.

Çağan, ''Cık cık cık... Baştan söylesene kızım. Bende, Miray pantolon bulana kadar hemşireyi ve güvenlikleri bayıltıp kaçmayı düşünüyordum... Bana hain planlar kurdurttun!'' dediğinde, aynı anda kahkaha atmıştık.

''Neye gülüyorsunuz? Bana da söylesenize.''

Hepimiz yakalanmış gibi birden kapıyı baktığımızda, Dağhan'ı görmüş ve ne yapacağımızı çaktırmamaya çalışmıştık.

''Hiç, Çağan çıkacak da bugün. Öyle espri yaptı ona güldük. Hem sen ne yaptın?''

Olayı toparlayışıma, Çağan fısıltıyla ''Helal...'' dediğinde, gülmemek için kendimi kasmıştım.

''Polise ifade verdim işte. İrem'i ve Gencay'ı bulunca, arayacaklarını söylediler. Ama ben onlardan önce işe koyulacağım.''

Başımı olumsuz anlamda salladıktan sonra, Dağhan'a biraz daha yaklaşmış ve ''Hayır, böyle bir aptallık yapmayacaksın.'' demiştim.

Elimi tutup, ''Özür dilerim, güzelim ama evet, yapacağım. O sana zarar verebileceğini düşünüyorsa bende ona zarar vereceğim.'' dediğinde elimi hızla çekip, ''Böyle bir şey yapıp, onların peşine düşersen, Dağhan...'' duraksamıştım.

''...giderim.''

Kaşlarını çatarak, ''Gider misin?'' dediğinde, tam cevap verecekken, Çağan ayaklanıp yanımıza gelmiş ve elini Dağhan'ın omzuna koyup ''Kardeşim, çıkış için işlemleri halleder misin? Bende hazırlanayım.'' demişti.

BURSLU♠2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin