Öncelikle merhaba Bursist'lerim💖
Bugün 8 Mart Dünya Kadınlar Günü.
Ben istiyorum ki, sadece bir gün değil, her gün kutlayalım kadınlar gününü. Sadece bir gün ile hatırlamayalım kadınları. Sadece bir gün için savunmayalım haklarını. Her gün, her saat, her dakika, her saniye, her salise koruyalım kadınlarımızı. Kadın olmaktan korkmadığımız bir dünya yaratalım. Her gece sokakta tedirgin yürümeyelim mesela, ya da şiddet görmeyelim. Gece istediğimiz yere gidelim, istediğimiz gibi kahkaha atalım ve daha sayamadığım bir sürü şeyi yapabilelim.
Şiddet ortadan kalksın, aileler çocuklarına, "erkek" olmanın bir marifet olmadığını, erkek ve kadının her koşulda eşit olduğunu, bir kadının da istediği her şeyi yapabileceğini, istediği gibi yaşayabileceğini öğretsin.
Cinsel istismar bitsin. Bu suçu işleyenlere ağır cezalar verilsin.
İnsanlar, sokakta, evde, okulda, işte, her yerde, dövülen, sözlü/fiziksel tacize uğrayan bir kadın, bir insan gördüğünde olaya sessiz kalmasın. İnsanlar, gördükleri hiçbir şeye sessiz kalmasın. Çünkü sessiz kaldıkça, daha da yitiyor sesimiz.
Kadın, nefestir.
Kadın, gelecektir.
Geleceğini korumayan bir millet nasıl ayakta kalabilir ki?
Çocuk gelinler olmasın. Çünkü, çocuklar evlenmez, çocuklar bebek bakmaz, çocuklar sadece çocuktur. Eğlenmeye hakları vardır. Oyunlar oynamaya, okula gitmeye hakları vardır.
Kız çocuklarını eğitip, onlara bir erkeğe bağımlı kalmamasını öğretelim.
Bir işi olmasını, kendi parasını kendi kazanmasını, kendi ayakları üzerinde durabileceğini, bunun için bir erkeğe ihtiyaç olmadığını öğretelim.
Hakkını yedirmemeyi, kafasına koyduğu her şeyi yapabileceğini, cesur olmayı, özgür olduğunu öğretelim.
İşte bunları sadece bir güne sığdırmayalım. Bunları her gün yapalım ki bir kadın bile ölmesin.
Kadın, bir toplumda ki en önemli unsur.
Çünkü, kadın bir nefes.
Tüm kız okuyucularımın, 8 Mart Dünya Kadınlar günü kutlu olsun💗 siz fazla mükemmelsiniz ve kendi mükemmeliyetinizin hep farkında olun. Bir şeyi yapmaktan asla vazgeçmeyin👼🏻🌸 Siz çok özelsiniz, güzelliklerim. Bunu bilin🎠❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURSLU♠2
Teen Fiction''Bu kitap 'Burslu' adlı kitabın devamıdır.Bunu okumadan birinci kitabı okumanızı öneririm.'' |♦| Sonunda evlenen Dağhan ve Miray'ı daha neler bekliyordu? Sona mı gelmişlerdi? Yoksa kendilerine bir başlangıç mı yaratmışlardı? |♦| ''Elleri...