|4|.Geliş

7.1K 290 99
                                    

Merhaba Bursist'lerim.Geri geldim ve artık düzenli bölüm gelecek -öyle umuyorum- Sizi gerçekten çok özledim.100.000 için tekrar tekrar ve tekrar çok teşekkür ederim,iyi ki varsınız! İyi okumalar :*

Multi:Çağan

Bölüm Şarkıları: Selena Gomez-Me & my girls.

Meghan Trainor-No

Model-Mey

---------------------------------------------------------

Yüzüme çarpan rüzgara rağmen müziğe uyup kollarımı iki yana açmıştım.

"Dağhan bu fazla güzel!."

Dağhan arabanın hızını azalttığında, başımı arabanın tavanından çekip homurdanmıştım.

"Karıma zarar gelmesini istemiyorum."

Somurtup oturduktan sonra başımı cama yaslamıştım.

"Güzelim,genelde homurdanma işini ben yaparım.Sen olumlu tarafsın."

Dediği şeye belli etmeden gülümseye çalışsam da farketmiş ve gözünü yoldan ayırmadan elimi tutmuştu.

"Seni seviyorum."

''Bende.''

Araba durduğunda gözüm bizi heyecanla bekleyen Çağan ve Bilge'ye kaymıştı.Yüzümdeki kocaman gülümseme ile arabadan inmiş ve Çağan'a abartılı bir şekilde el sallamıştım.Çağan beni fark ettiğinde ilk önce ağzı şaşkınca açılmış daha sonrada kollarını iki yana açmıştı.Koşarak ona sarılmıştım.

''Ya nasıl özlemişim,gülümü!''

''Ya,bende nasıl özledim anlatamam.Benimle bir mezdeke oynarsın artık Çağan beyciğim.''

Candan'ı taklit ettiğimde Dağhan sırıtmıştı.

''Tabii ki.Yavrum gelmiş,karşılıklı oynarız.''

Çağan'dan kıkırdayarak ayrıldıktan sonra Bilge'ye sarılmıştım.

''Seni çok özledim,bebeğim.Meğer yokluğun bayağı bir anlaşılıyormuş.''

''O zaman bir kahve içmeye gideriz?''

Göz kırparak sorduğum soruya ''Ben zaten dünden hazırım.'' cevabını vermişti.

''Tamam o zaman siz takılın.Biz zaten Çağan ile mekana gideceğiz.''

Çağan gururlanarak ''Homuruk ilk kez benimle takılmak istiyor.'' demişti.

Hepimiz güldüğümüzde Dağhan'da yanağımı öpüp ''Evde görüşürüz,karıcığım demiş ve Çağan ile arabaya binmişti.Onlar gittiğinde bende Bilge'ye bakıp haince gülümsemiştim.

''Olmaz Miray,boş ver Çağan'ın arabası burada kalsın.Gelir alır,biz taksiyle gidelim.''

Başımı olumsuz anlamda salladıktan sonra elimi açmıştım.

''Miray,cidden boş ver.''

Gülümsememi bozmadan gözlerimle elimi işaret ettiğimde oflayarak anahtarı elime bırakmıştı.Arabaya bindikten sonra Bilge'yi beklemiştim.Bilge sıkıntılı bir şekilde yan koltuğa oturup emniyet kemerini takmış ve bir yerlere sıkıca tutunmuştu.

''Bilge sakin olur musun? Daha arabayı bile çalıştırmadım.''

''Tamam Miray,sakinim ben.''

Bilge'ye göz devirip arabayı çalıştırmış ve bir şarkı açmıştım.En yakın yere doğru sürerken Bilge'de sonunda korkusunu azıcık yenmiş telefonuyla ilgileniyordu.Kırmızı ışıkta durduğumda,başını telefondan kaldırıp bana bakmıştı.

BURSLU♠2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin