|17|.Mesaj

3.9K 169 118
                                    

Merhabagglar Bursist'ler. Sizi çooooook özlediim ama okullar aramızı açtı!

Pis okul!

Hain okul!

Mal okul!

Bölüm bu yüzden geç geldi. Şaka bir yana nasıl geçiyor okul? Ben çok yoğunum ki teogcu Bursist'lerimde çok yorgundur Kurs, dershane falan gerçekten çok yoruyor. Sizin bu yoğun temponuzda bölüm yayınlamam tuhaf olmamıştır inşallah. Ama size moral olmasını istedim. Konuşmamı sonlandıraraak, iyi okumalar!!!🤗🎉💖

Multi: Dağhan (taş gibi beee)😍

Bölüm Şarkısı: Duman- Seni kendime sakladım.

''Eller havaya, eğilin hanımlar!''

Çağan, yeni yazıldığımız hamilelik kursunda, kadınlara hocalık yapmaya çalışıyordu. Yani hala Çağan'ın gücüne şaşırıyordum çünkü asıl hocamızı ikna etmişti. Kadınlar, Çağan'ın dediği hareketi yaparken, bende bir kenara oturup vişne suyumu içiyordum.

''Gülüm, kalk yap. Yapmazsan, Dağhan'la Ahu'yu ararım seninle konuştururum.''

Vişne suyumu püskürtmemek için ekstra bir çaba harcadıktan sonra hızlıca Çağan'ın yanına gidip kolunu yakalamıştım.

''Dağhan ve o hayırsız şuan birlikte mi?''

''Yok ya. Gel diye dedim.''

Gözlerimi devirdikten sonra bir kadının yanına geçip Çağan'ın gösterdiği hareketleri yapmaya başlamıştım.

''Miray, şu kıçını azıcık hareket ettir.''

''Sen önümdeki kadına bakabilir misin? Benden daha az kıçını kıvırıyor.''

Kadın duraksayıp arkasına baktıktan sonra birden daha fazla kıvırmaya başlamıştı.

''Gülüm, kadın gayet hareketlerimize uyuyor.''

Kaşlarımı çatıp yaptığım işi bırakmış ve Çağan'a bile bakmadan sınıftan çıkmıştım. Etrafa boş boş bakarak asıl hocamızı ararken birden sertçe bir şeye çarpmamla geriye doğru düşecekken, kolumdan tutulmuştum.

''İlk gün gibi hissettim.''

Başımı hafifçe kaldırdığımda, bana mükemmel gülümsemesini sunan Dağhan'a şaşkın ve hayran dolu bir bakış atmıştım.

''Dağhan?''

''Beni özlemedin mi? Bir sarılma bekliyorum.''

Gülümseyerek kollarımı boynuna sardığımda, elleri belime gitmişti.

''Özledim ama şaşırdım. İşin yok muydu?''

Bir eli belimden çekilip, önüme düşen bir tutam saçı nazikçe geriye doğru ittiğinde, gülümseyerek ''Güzel karım, işlerden daha önemli.'' demişti. Gülümsemesine karşılık verip, ellerimi boynundan çekmiş ve dağınık saçlarına daldırmıştım.

''Gerçekten seni çok özlemişim.''

''Bende, güzelim. Hem Çağan nerede, yanında olması gerekmiyor muydu?'' dediğinde, kaşlarımı çatıp ''Küstüm ben ona.'' demiştim.

''Neden, ne oldu?''

''Hareketlere uymuyormuşum.''

''Hocanız bir şey demedi mi?''

''Hoca yok ki. Çağan hareket yaptırıyor.''

Dağhan gülerek, ''Tamam ben kızarım ona.'' dediğinde, belimdeki elinden kurtulup ondan uzaklaşmıştım.

BURSLU♠2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin