|10|.''Kimse Sana Zarar Veremez.''

6.6K 318 116
                                    

Merhabaaaa Bursist'lerimm. Bu kez bölüm çok gecikmedi. Ama eminim ki beni anlıyorsunuz. Umarım beğendiğiniz bir bölüm olmuştur. Bu arada yarışmamızın sonuçları hjsdkfh

1. Yani ilk ithaf alacak kişi, TCEdaztrk7 :) Tebrik ederim :*

2. 14sıla_vini49, tebrik ederim :* :*

3. Kurhannil, tebrik ederim :))) :*

Vee ayrıca üç kişi dışında altta saydıklarım sonradan ithaf alacak. Birinci, ikinci ve üçüncüye haksızlık olmasın diyecektim ama olmayacağından eminim. Biz bir aileyiz, aramızda asla haksızlık olmaz. Sizi çok çok çok seviyorum Bursist'ler.

BasakMccal, Halenur-bahar, Ukalahayalet, Dilr1907, ElifKdzz, Ezgi137, sizde ithaf alacaksınız :))

Vee canım Bursist'lerim bölüme geçelimmm hfkjhfd <3

Bölüm Şarkısı/Şarkıları: Coldplay- Hymn for the weekend

Multi: Dağhan.

''''Biliyor musun? Ben dağınık saçlı bir adamım. Dağınık saçlarımda acı var. Ama acım, senin minik ellerin, saçlarıma değdiği an geçti. Acı artık yok. Dağınık saçlarımda mutluluk var, güzelim. İyi ki doğdun, iyi ki benim meleğimsin...''''

Dedikleri gözlerimin dolmasına neden olmuştu. Başımı tekrar omzuna yasladıktan sonra gözümüzün önünde uzayıp giden, uçsuz bucaksız denize bakmıştım.

''Sen çok iyi bir baba olacaksın, Dumaner.''

''Olacağım, güzelim. Olmaya çalışacağım.''

Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldığımda, o da başını, başıma yaslamıştı.

''Bunu söylemekten nefret ediyorum ama gitmemiz gerek. Yarın gideceğimiz bir okul var.''

''Biraz daha kalsak.''

Belki deniz belki de Dağhan'ın huzur verici okyanus kokusu beni mayıştırmıştı.

''Olmaz, uykun geldi zaten.''

''Uykum gelmedi.''

Dağhan başını, yasladığı başımdan çektiğinde bende başımı omzundan çekmiştim. Aniden ayaklandığında, kapanmaya çalışan gözlerimi açık tutmak için çaba veriyordum. Ayağa kalktığımda nedensizce çöken uykuya lanet etmiştim. Birden ayaklarımın yerden kesilmesiyle gözlerim açılmıştı.

''Yalancı, seni kucağıma almam için mi uykun var gibi yapıyordun?''

Gerçekten o an uykum vardı ama şimdi kaybolmuştu. Gülerek ellerimi, Dağhan'ın boynuna sardığımda, o da mırıldanarak ''Yalan söyleme nedenini sevdim.'' demiş ve arabaya doğru yürümeye başlamıştı. Sonunda arabaya geldiğimizde, Dağhan beni yere indirmiş ve kapıyı açmıştı. Arabaya bindiğimde, kapımı kapatıp sürücü koltuğuna geçmiş ve arabaya çalıştırmıştı.

''Teşekkür ederim, bu yaşadığım en güzel doğum günüydü.''

Bakışlarını yoldan ayırıp bana baktıktan sonra tekrar bakışlarını yola çevirmişti. Başımı cama yaslayıp dışarıyı izlerken eve geldiğimizi fark etmiş ve başımı camdan çekmiştim. Dağhan, arabayı park ettiğinde aynı anda inmiş ve eve girip kapıyı kilitlemiştik.

''Ben sigara içeceğim, sen yat.''

''Tamam.''

Odamıza girdikten sonra üzerimi değiştirip, ışığı kapatmış ve yatağa yatmıştım. Gözlerim ağırlaştığında, kendimi uykunun kollarına bırakmıştım...

BURSLU♠2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin