Multimedia'da size olan minnettarlığım ve aşkımı içeren bir resmim cpeçovşekcşrölc
Merhaba Bursist'lerim❤️ Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bu bölümü yeni bölüm sananlar için çok özür dilerim. Sadece 2 Eylül şerefine söylemek istediğim birkaç şey vardı.
Siz sormadan bölüm hakkında da konuşayım. 11.sınıf olduğum için gerçekten bu yaz sürekli ders çalıştım. O yüzden bölümler daha da gecikti. Sizin için birkaç bölüm stoku yapacağım ki bölüm araları çok uzamasın. Yeni bölüm haftaya pazartesi gelecek❤️
Şimdiii geçelim diğer konulara👼🏻 Burslu'nun bugün doğum günü ve 4 yaşına girdik. Öncelikle size gerçekten çok teşekkür etmek istiyorum. 4 yıldır her şekilde mükemmel bir aile olduk ve her zaman yanımdaydınız. Bu zamana kadar gerçekten vazgeçmek istediğim zamanlar oldu ama ne zaman bunu istesem siz beni vazgeçirdiniz. Samimiyetiniz, yorumlarınız ve kalbiniz için çok teşekkür ederim.
Bu arada size bir tavsiye de vermek istiyorum. Eğer kitap yazacak, ya da yazmayı düşünen, ya da başka bir dalda bir şey yapmak isteyen okuyucularım varsa bu tavsiyem onlara. Sakın gelen bir kötü yorum, ya da 'yapamazsın' içeren bir şeye takılmayın. Yapabilirsiniz. Kimsenin sizi engellemesine, ümidinizi kırmasına izin vermeyin. Siz mükemmelsiniz ve yapmayı istediğiniz şeyi de mutlaka yapmalısınız. Unutmayın, bir kere düşersiniz, iki kere düşersiniz ama her zaman düştüğünüz yerden kalkacak kadar güçlüsünüz. Ben size inanıyorum, siz de kendinize inanın. Sizi çok seviyorum. Siz de kendinizi sevin. Bu konulardan uzak olsa bile, kendini beğenmeyen, ya da fiziksel özelliklerini beğenmeyen okuyucularım varsa, olmasın. Siz her halinizle mükemmelsiniz. Siz, tanıdığınız herkesten daha güzelsiniz. Hepinizin kalbi burada yazıp anlatamayacağım kadar mükemmel. Siz benim güzel meleklerimsiniz. Size hep inanacağım. Bir sorununuz olduğu zaman ya da her zaman bana yazabilirsiniz. Görebildiğim herkese yazarım.
Bu arada Burslu'yu iyi ki yazmışım çünkü bana sizi kazandırdı. Umarım birlikte çok daha büyük başarıları da görürüz. Her koşulda yanımda olduğunuz için çok teşekkür ederim.
Kitabımız büyümeye devam edecek ve biz hep bir aile olacağız💗
Miray, Dağhan, Çağan ve Bilge'de size çok teşekkür ediyor ve sizi çok seviyor.
Birlikte 10 milyonları görelim Bursist'lerim🧚🏻♀️ Kendinize iyi bakın! Yeni bölümde görüşmek üzere 💃🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURSLU♠2
Teen Fiction''Bu kitap 'Burslu' adlı kitabın devamıdır.Bunu okumadan birinci kitabı okumanızı öneririm.'' |♦| Sonunda evlenen Dağhan ve Miray'ı daha neler bekliyordu? Sona mı gelmişlerdi? Yoksa kendilerine bir başlangıç mı yaratmışlardı? |♦| ''Elleri...