Merhabağlaaar Bursist'ler! Özledim siziii💓💓 nasıl geçiyor günleriniz? 15 tatilde geldi dkxkdkck Karneler nasıl bu arada? Umarım hepinizin iyidir. Neyse sizi çok bekletmeden iyi okumalar 🙅🏻🦄
Multi: Miray ve İlknur.
Bölüm Şarkısı: Tove Lo- Talking Body
If you want me (kesin öneririm)
🌹
Havai fişek sesleri son bulduğunda, Dağhan benden yavaşça ayrılmış ve gülümseyerek bana bakmıştı.
"İçeri girmeye ne dersin? Hava soğuk."
Başımı salladığımda, elini belime dolamıştı. Birlikte içeri geçtiğimizde partinin hala devam ettiğini görmüştüm. Çoğu kişi deli gibi dans ediyordu. Aralarında siyah, mini elbisesinin içindeki Ahu'yu da gördüğümde bıkkın bir şekilde nefesini üflemiştim. Bu kız ciddi bir şekilde kaynar kazana atılmak istiyordu. Dağhan'ı gördüğünde, gülümseyip saçlarını savurmuş ve sol elindeki kristal içki bardağındaki içkiyi fondiplemişti. Yanındaki kız arkadaşlarının kulağına bir şeyler fısıldadıktan sonra barmenin yanına gidip bir içki daha söylemiş ve tekrar hızlıca içmişti.
Bu kızın neyi vardı?
"Çağan ve Bilge nerede ki?"
Dağhan'ın sorusuyla dikkatim Ahu'dan, Dağhan'a çevrilmişti.
"Bilmiyorum."
Dağhan tam gözüne kestirdiği yere gidecekken, Ahu "Dağhan!" diye seslenip yanımıza gelmişti.
"Ne oldu, Ahu?"
Ahu, birden elini alnına koyup "Başım dönüyor." demişti.
BU KIZ AZ ÖNCE GAYET İYİYDİ!
Yavaşça geriye sendelediğinde, Dağhan onu yavaşça tutmuştu.
"Dağhan, ben iyi hissetmiyorum."
Daha da sendelediğinde, Dağhan onu kucağına almıştı.
"Seni bir odaya götürelim."
Dağhan'a, sanki Ahu'yla beni aldatmış gibi bir bakış attığımda, "Güzelim, kız kötü." demişti.
Cevap vermeden barın çıkışına doğru yürümeye başlamıştım. Arkamdan seslendiyse bile duymamış olma ihtimalim çok yüksekti ki zaten Ahu denen kızdan gözlerini alsa onu yere bırakıp yanıma gelirdi. Dışarı çıktığımda, Ahmet meraklı bir şekilde "Miray Hanım?" demişti.
Ona gülümsemeye çalışarak "Şey, sorun yok. Biraz nefes almam gerekiyor, içerisi havasız..." diye mırıldanmıştım. Ahmet başını sallamıştı ama pek ikna olmamıştı. Hızlıca ceketini çıkartıp bana doğru uzatmıştı.
"Hava soğuk Miray Hanım. Üşütmeyin."
Uzattığı ceketi alıp giydikten sonra teşekkür edip boş boş etrafa bakınmaya başlamıştım. Yere atılmış sigara izmaritini ayakkabımın ucuyla daha fazla ezmiştim. O izmarit Ahu'ydu, canım ayakkabılarım da ben.
"Miray?!"
Bilge'nin sesini duymamla arkamı dönmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURSLU♠2
Teen Fiction''Bu kitap 'Burslu' adlı kitabın devamıdır.Bunu okumadan birinci kitabı okumanızı öneririm.'' |♦| Sonunda evlenen Dağhan ve Miray'ı daha neler bekliyordu? Sona mı gelmişlerdi? Yoksa kendilerine bir başlangıç mı yaratmışlardı? |♦| ''Elleri...