|12|.Porsuk

5.4K 307 158
                                    

Merhaba Bursist'leer :) Geçen bölümü umarım beğenmişsinizdir. Şimdi şimdi Çağan'ın ağzından olacak. Pek içime sinmedi ama umarım sizin siner. Kısa oldu biraz, lütfen kusura bakmayın olur mu? İyi okumalarr :)

Multi: Çağan

Bölüm Şarkısı: Melanie Martinez- Mad Hatter.

''Çağan?''

''Efendim homuruk, gönlümün efendisi?''

Dağhan, ''Seninle bir şey konuşacağım.'' dediğinde bende suyumdan bir yudum alarak ''Konuş, homuruk.''' demiştim.

''Evlenmeyi düşünüyor musun?''

İçtiğim suyu birden püskürttüğümde, Dağhan ıslanan yerlere bakmıştı. Ben ve evlenmek. İkisi aynı cümlede çok abes duruyordu. Ben tek hamburgerimle evlenirdim ki onunla da zaten küçükken gizli bir düğün yaparak evlenmiştim. Annemin bile haberi yoktu yani.

''Homuruk, ne evliliği? Evlenip ne yapacağım?''

''Çağan, Bilge bekleye bekleye ağaç oldu. Bilmem farkında mısın?''

Bilge benim porsuğumdu. Ama beklemeyi bilmeliydi ki daha evlilik adına hiçbir şey düşünmüyordum.

''Olsun homuruk. Azıcık daha zaman lazım.''

Dağhan elini omzuma koyduktan sonra ''Ya Bilge seni bir gün bırakırsa?'' demişti.

''Yok, yapmaz benim porsuğum.''

Dağhan elini omzumdan çekip, bar koltuğundan kalkıp ''Miray evde sıkılıyor. Yanında Bilge, Şebnem anne var ama Şebnem anne gidecekmiş. Bugün bir şeyler yapabiliriz.'' demişti.

''Tamam, ben gülümü eğlendiririm.''

Bardan çıkıp arabaya bindikten sonra homuruklara gelmiştik. Kapıyı çalıp açılmasını beklerken, porsuğum kapıyı açıp bana sıkıca sarılmıştı. Ayrıldığımızda içeri geçip Miray'ı görmüş ve gülümsemiştim.

''Gülüm! Ne ponçik oturuyorsun sen, öyle!!''

Gülerek kalkıp bana sarıldığında, ondan ayrılıp kolumu omzuna atmış ve saçlarını karıştırmıştım.

''Esprili, yakışıklı, mükemmelin ötesindeki Çağan aşkını özledin mi?''

''Özledim tabii, kuzum benim. Özlemez olur muyum hiç?''

''Bugün bisiklet sürmeye ne dersiniz, hanımlar beyler?''

''Hayır.''

Bunu diyeni düşünmeye bile gerek yoktu. Hepimiz, homuruğa baktığımızda o da ''Bisikleti unutun.'' demişti.

''Hayır, unutmayalım. Ben bisiklete binmek istiyorum.''

Homuruk, kaşlarını çatarak tam bir şey söyleyecekken, Miray'da ''Ben diyeceğimi dedim, sevgilim. Bisiklet sürmek istiyorum.'' demişti.

''Ama ben bisiklet sürmene izin vermiyorum.''

''İzin istemedim.''

Tam Dağhan'da bir şey diyecekken, Miray'a bakarak ''Kız, sen ponçik bir şeydin. Bu hormonlar insanı değiştiriyor vallahi. Bilge, porsuk bence biz çocuk yapmayalım.'' demiştim.

Bilge kaşlarını çatarak ''Evlendik ya. Çocuk yapıp yapmama kararı veriyoruz.'' dediğinde bende yanına gitmiştim ama benden uzaklaşarak Miray'ın yanına gitmişti.

''Dağhan istemiyorsa başka bir şey yaparız. Boş yere kavga çıkartmayın şimdi.''

Miray, omuz silktiğinde, Dağhan'da sinirle ''Miray.'' demişti.

BURSLU♠2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin