|11|. ''Sen, kalbimde dur. Ben zaten dertlerimi unuturum.''

7K 330 156
                                    

Merhabalarr Bursist'leriiim :)) Sizi her zamankinden daha çok özledim. Umarım bu bölümü çok çok çok çok çok seversiniiz. Diğer bölümde Çağan'ın ağzından olacak. Hepsi olmayabilir ama diğer bölüm efso olacak fhjsdkjfj Sona açıklama koymayacağım o yüzden şimdi söylüyorum, bol bol bol bol yorum :)))))) İyi okumalar, kocaman öpücükler :)

Multi: Bilge yavrum :))

Bölüm şarkısı: Charli XCX-Boom Clap

Taç işaretini gördüğünüz zaman Boy Epic- Wicked. dinleyin fhdkjf

''Güzelim, hazır mısın?''

Son kez saçlarımı düzeltip, banyodan çıktığımda, içten gülümsemesi günün güzel geçeceğini düşünmemi sağlamıştı.

''Hazırım. Çıkalım.''

Evden çıkıp arabaya bindiğimizde, o da çenesiyle emniyet kemerini göstermişti. Normalde olduğundan daha temkinliydi. Tuvalete gitsem kapıda bekler hale gelmişti.

''Acaba ne tepki verecekler?''

Dağhan, bakışlarını yoldan çekmeden ''Teyzemi, eniştemi falan bilemem ama Candan kalp krizi geçirecek.'' dediğinde, kahkaha atmıştım.

''Annemde mutluluktan bayılabilir.''

''Tepkilerini görmek istiyorum.''

''Bende.''

Normalde hızlı gitmemiz gerekirken neredeyse kaplumbağa hızıyla gidiyorduk.

''Dağhan azıcık bassana.''

Dağhan bana bakmadan kaşlarını çattıktan sonra ''Bebeği korkutalım mı, Miray?'' demişti. Ona 'Ciddi misin?' Bakışı attıktan sonra ''Dağhan, minicik o. Neden korksun?'' demiştim.

''Minicik olsa bile onun korkmasına izin vermem, tamam mı?''

Düşünceli olduğunda ağlasam mı? Küçücük bebeğin korkacağına inanmasına gülsem mi? Bilememiştim. Hormonlarım sağ olsun bir anda gözlerimin dolmasıyla ağlamaya başlamıştık. Dağhan bana baktıktan sonra hızlıca arabayı durdurmuş ve elini yanağıma koymuştu.

''Ne oldu, güzelim. İyi misin? Hemen hastaneye gidelim, hemen.''

''Yok, iyiyim. Çok düşüncelisin, ağlayasım geldi.''

Bu kez''Ciddi misin?'' bakışı atan oydu.

''Dağhan ne yapayım yani? Bunlar hep hormonlardan.''

Cevap vermeden, arabayı tekrar çalıştırdığında, Sevda teyzeye gelmiştik. Dağhan arabayı park ettiğinde, arabadan inip el ele tutuşmuş ve kapıyı çalmıştık. Kapıyı asık yüzlü Candan açtığında, Dağhan'ı görmüş ve gülümsemişti.

''Hoş geldiniz, Dağhan Bey'ciğim.''

''Hoş bulduk, Candan.''

İçeri girdiğimizde Sevda teyze ve kocası birlikte oturuyorlardı. Bizi görünce kalkıp ikimize de sarılıp, tekrar oturmuşlardı.

''Teyze, enişte size söyleyeceğimiz bir şey var.''

Sevda teyze oturduğu yerde doğrulduktan sonra ''Bir şey mi oldu, çocuklar?'' demişti. Candan'a baktığımda, o da meraklı bir şekilde bizi izliyordu.

''Aksine iyi bir haber.''

Dağhan, bana baktığında gülümsemiştim.

''Şey, ben hamileyim.''

Hepsi şok geçirmişe benziyordu. Sevda teyze birden oturduğu yerden ayaklanıp bana sıkıca sarıldığında, ''Bu mükemmel bir haber!'' demişti. Eniştesi de onaylarcasına ikimize de sarıldıktan sonra ''Çok mutlu oldum.'' demişti. O sırada bir patırtı duymamızla arkamıza bakmıştık. Candan bayılmıştı!

BURSLU♠2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin