Merhabaaa Bursist'lerim.Bölüm biraz geç geldi,dram.Neyse umarım beğendiğiniz bir bölüm olmuştur.Tekrar baştan söylüyorum,bol bol bol bol bol bol yorum :) İyi okumalar :)
Multi:Miray
Bölüm şarkısı:Melanie Martinez-Cry Baby
Duke Dumont-Ocean Drive
----------------------------------------------------------------------
Bakışlarım Dağhan'dan,Sağanak'a kaydığında gülmemi bastıramamış ve kahkaha atmıştım.Sağanak kaşlarını çatıp bana bakarken bende gülmemi durdurup bir şey demek istiyordum ama bu mümkün değildi.Gözlerimden yaş geldiğinde,zorla da olsa kendimi durdurmuş ve elimin tersiyle gözlerimi silmiştim.
''Sağanak,salaklığına hayranım.Ne sandın?''
Sağanak cevap vermediğinde bende devam etmiştim.
''Bu gösterdiğin fotoğraf için Dağhan ayrılacağımı mı ya da kavga edeceğimi mi?''
Dağhan'a baktığımda,Dağhan hala ciddiyetini koruyordu.
''Senin yüzünden asla Dağhan'la kavga etmem anladın mı? Bunu o beynine sok ve yanımızdan defol.''
Sağanak sinirle dudağını ısırdıktan sonra içeri girmişti.Dağhan,Sağanak gittikten sonra yanımızdaki çöp kutusuna tekme atmıştı.
''Şu Sağanak piçine çok kötü şeyler olacak.''
Dağhan'ın omzuna elimi koyduktan sonra ''Ne dediği umrumda değil.'' demiştim.Gülümseyip,elini yanağıma koymuştu.
''Seni neden bu kadar sevdiğimi anladım.''
Gülümsemesi sanki bulaşıcıyış gibi banada geçtiğinde bir ses duymuştuk.
''Pasta geliyor! Gelin hadi.''
Başımızı sallayıp,içeri girmiştik.Ece pastanın başında heyecanla bekliyordu.
''Hadi,Ece.Üfle artık.''
Ece gözlerini kapatıp bir dilek tuttuktan sonra mumu üflemişti.Herkes alkışladığında Ece'de,dj'ye bir işaret yapmıştı.
"Gelsin müzik!"
Hareketli bir şarkı çalmaya başladığında,Dağhan'da kulağıma eğilmiş ve "Gitsek mi?" demişti.
"Ece'ye hediyesini verelim,gidelim."
Ece'ye doğru giderken başımın dönmesiyle sendelemiş ve Dağhan'a tutunmuştum.
"Güzelim,iyi misin?"
Başım dönüyordu ve aşırı derecede midem bulanıyordu.
"Galiba değilim."
O sırada boğazımı yakan şeyi anlamış ve koşarak banyoya gitmiştim.Klozete tutunarak midemde ne var ne yok çıkartırken,Dağhan'da sertçe kapıya vuruyordu.
"Miray,ne oldu?"
"Bir şey yok,çıkıyorum."
Zorla da olsa ayağa kalktıktan sonra yüzümü yıkamış ve kapıyı açmıştım.Dağhan elini sıkıca belime sarıp beni kendine bastırdıktan sonra
"Eve gidiyoruz." demişti."Önce Ece'nin hediyesini.."
Sözümü kesip "Verdim." dediğinde şaşkın bir şekilde ona bakmıştım.
"O zaman Çağan ve Bilge'ye haber..."
Dağhan elini belimden çekip,ceketini çıkartmış ve omuzlarıma bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURSLU♠2
Teen Fiction''Bu kitap 'Burslu' adlı kitabın devamıdır.Bunu okumadan birinci kitabı okumanızı öneririm.'' |♦| Sonunda evlenen Dağhan ve Miray'ı daha neler bekliyordu? Sona mı gelmişlerdi? Yoksa kendilerine bir başlangıç mı yaratmışlardı? |♦| ''Elleri...