Merhabagglar Bursist'lerim🌸🌺🔥 Nasılsınız? Bu arada TEOG nasıldı? Yorum yazın. Ayrıca bölümde biraz geç geldi, hatta çok geç geldi ama artık sizi bölüm yağmuruna tutabilirim çünküüüü sadece bir sınavım kaldı! Benim için dua edin de iyi geçsin olur mu? Bu arada yeni yıl gününe sonunda geldik. 2017 size çok güzel şeyler getirsin, güzelliklerim. 2017 sizin yılınız olsun.🎄🎅🏻 Bu arada benim güzel Bursist'im, İlknurb'un doğum günü. İyi ki doğdun İlknurb'um. İyi ki okumuşsun bu kitabı. Burada ki yazım ne kadar kısa olsa da fhjsdkhf ayrı bir şekilde kutlayacağım💗💗💗Sizi seviyorum Bursist'lerim iyi okumalar!🎈🎈🙈🐑
Multi: Çağan🍔
Bölüm Şarkısı: Zayn & Kehlani- Wrong
Esmeray- Unutama Beni✨
🎅🏻
Yaklaşık on beş dakikaya kapı çaldığında, hızlıca kapıya açıp, kollarımı Dağhan'ın boynuna sarmıştım. Elleri belime gittiğinde, mırıldanarak "Özür dilerim...ben..ben bir aptalım..." demiştim.
"Şşşt. Haklıydın, güzelim. Ben, sana ve bebeğe zarar veriyorum..."
Duraksamış ve benden yavaşça ayrılmıştı.
"Belki... benden kurtulmalısın. Ben asla iyi bir baba olamayacağım. Gereksiz herifin tekiyim."
Parmaklarım yavaşça yeni çıkmış sakallarında gezinirken, gözünden damlayan yaş parmağımı ıslatmıştı. Beni kendine hızlıca çekerek sıkıca sarıldığında, başımı, boyun girintisine saklamış ve kokusunu içime çekmiştim.
"Belki burada kalm..."
"Hadi evimize gidelim."
Benden ayrılıp gülümsediğinde, Bilge geldiğini belli edercesine alkış yapmıştı.
"Ay küçük Mirdağ shipper kalbim bu tatlılığı kaldıramıyor."
Kıkırdadığımda, Dağhan'da kahkaha atmıştı. Bilge bize sevimli bir bakış attıktan sonra "Hadi, gider misiniz? Kıskanıyorum." demiş ve bizi yavaşça dışarıya itmişti.
"Görüşürüz tatlı şeyler."
El salladığımda bana öpücük atıp kapıyı kapatmıştı. Dağhan'la yavaş yavaş arabaya doğru yürümeye başladığımızda ikimizde sessizdik. Arabaya geldiğimizde, Dağhan benim için kapıyı açıp binmemi beklemişti. Arabaya bindiğimde kapımı nazikçe kapatıp, sürücü koltuğuna geçmiş ve arabayı çalıştırmıştı.
"Şey seni eve bırakayım. Benim biraz işim var."
"Ne işi?"
Öğrenmezsem gerçekten delirebilirdim. O Ahu muydu, Asu muydu o ne haltsa onunla görüşecekse yalnız kalmamalılardı. Yani ben Dağhan'a güveniyordum sadece o kız da bir sorun vardı.
"Black Devil'a gideceğim."
Yalan söyle.
"Şey, evde tek kalsam korkarım. Seninle gelsem?"
Yavru köpek bakışı attığımda, hafifçe gülümseyerek başını sallamıştı. Yaklaşık beş dakikaya bara geldiğimizde, arabadan inmiş ve bara doğru yürümeye başlamıştım. Kapıda Ahmet bana yavaşça selam verdiğinde, bende ona gülümsemiş ve içeri girmiştim. Dağhan, eline belime sarıp beni hızla kendine doğru çektiğinde, gözlerim etrafı incelemeye başlamıştı. Bazı kıskanç bakışlar bize doğru bakarken, bende sırıtıp dudağımı ısırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURSLU♠2
Teen Fiction''Bu kitap 'Burslu' adlı kitabın devamıdır.Bunu okumadan birinci kitabı okumanızı öneririm.'' |♦| Sonunda evlenen Dağhan ve Miray'ı daha neler bekliyordu? Sona mı gelmişlerdi? Yoksa kendilerine bir başlangıç mı yaratmışlardı? |♦| ''Elleri...