Merhaba Bursist'lerim. Yeni bölüm atamadığım için çok özür dilerim. Aslında bölümü iki gün önce atacaktım ama bazı aksaklıklar oldu. Bunun için özür dilerim. Bu kez kesin olarak söylüyorum bu aksaklıkları atlatıp yarına bölüm atacağım. Şimdi gelelim şu 2 Haziran mevzusuna,🎉
Beni başından beri takip eden okuyucularım ve kitabın çok sıkı takipçileri bilir ki, bugün Dağhan'ın doğum günü. Şimdi şöyle iki duygulanayım😂✨
Dağhan'ı ilk yazmaya başladığımdan beri gerçekten idolüm gibi bir şey oldu. Evet, kendi yazdığım karakterim idolüm oldu. Dağhan'ı her yazışımda, onun söyleyeceklerini, yapacağı hareketleri direk yazıyorum çünkü o yaşamı planlamayan bir karakter. Önüne geleni söyleyen, istediği gibi davranan, sert ama yumuşak, ciddi ama esprili, kahve seven ama bir tarafı da hamburgere hasta olan birisi o.
Evet, Dağhan aslında gizli bir hamburger aşığı doşdofğ.
O hem kırık, hemde dağılan parçalarını toplamaya çalışan güçlü bir adam.
Dağhan, tanımlanamayan ama aynı zamanda tanımlanan bir sembol. Dağhan aslında çoğumuzu temsil ediyor. Yani ben Dağhan'ı sadece yakışıklı, kaslı, düşünceli ve gerçekten iyi bir insan olduğu için değil kendinizden bir parça bulduğunuz için de sevdiğinizi düşünüyorum. Her insan, hayatında bir kırılma anı yaşamıştır. Çok sevdiği birisini kaybetmiş olabilir, başarısız olmuş olabilir, dışlanmış olabilir ya da unuttuğum birçok sorunu yaşamış olabilir. Ama bunları bir şekilde atlatabilirsiniz. Tek yapmanız gereken güçlü olmak. İşte Dağhan'ı bu yüzden yazdım. Hikayede tek amaç, aşk değildi, hikayedeki amaç Dağhan'da, Miray'da, Çağan'da, Bilge'de ve daha bir sürü karakterde kendinizi bulmanızdı. Şimdi konuyu saptırmış gibi oldum sanırım ama bu kadar şeyi gerçekten hissetmenizi istiyorum.
Gerçi biliyorum dlcşödj Dağhan'ı ne kadar sevdiğinizi. Şimdi azıcık gülelim dkpdldpfş #teamdağhan dpcşskcp
Bence konuyu bu kadar saptırdığım yeter skcpşs geri dönüyorum.
İyi ki doğdun, benim kırık kalpli, dağınık saçlı oğlum. Bursist'ler seni seviyor☕️❤️🎉🎊💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURSLU♠2
Teen Fiction''Bu kitap 'Burslu' adlı kitabın devamıdır.Bunu okumadan birinci kitabı okumanızı öneririm.'' |♦| Sonunda evlenen Dağhan ve Miray'ı daha neler bekliyordu? Sona mı gelmişlerdi? Yoksa kendilerine bir başlangıç mı yaratmışlardı? |♦| ''Elleri...