Walaupun berat untuk meninggalkan ibuku tetapi takkanlah nak duduk dengan ibu macam menyusahkanlah pula dulu aku seorang sekarang dua nak tak nak aku kenalah turuti gianni lagipun dia suami aku.
Beg galas yang berisi baju ku jingjing ke bawah. Dan barang-barang lain gianni tolong ambilkan.
Setelah semua dimasukkan kedalam bonet kereta aku menyalami ibuku. Berat rasanya untuk meninggalkan ibuku.
Airmata jatuh di pipi ibuku. Kuseka.
"Lia pergi dulu tau bu..jangan manjakan sangat si payyad tu bu.." Aku menjelirkan lidah ke arah payyad. Payyad melakukan pekara yang sama.
"Yelah kau ni..dah gianni dah tunggu lama dah tu."
Gianni menyalami ibuku dan aku dan gianni masuk kedalam perut kereta.
*****************************
Setiba dirumah gianni aku melihat sekeliling. Boleh tahan besar dia.
Aku mengangkat beg galasku naik kebilik. Gianni melihat apa yang aku lakukan tapi langsung dia tidak membantu.
Hati nurani sudah mengatakan sesuatu yang bukan-bukan.
Hampir setengah jam aku memunggah barangku naik kebilik tanpa di bantu oleh gianni.
Aku turun kebawah duduk di sebelah gianni.
Aku melentokkan kepalaku dibahunya. Tudung yang tadi tersarung sudah ku tanggalkan.
"Awak nak makan apa malam nanti?" Soalku.
"Tak payah masak..sebab kita nak pergi rumah mak bapak saya." jawab gianni acuh tak acuh tangannya ligat bermain di telefon pintarnya.
Dah kenapa si gianni ni tiba-tiba jadi macam ni sakit pula hati aku dibuatnya.takkan sebab semalam tak dapat nak bersenggama dengan aku jadi macam ni.
Lagipun malam semlam aku penat okey. Habis majlis pukul 1 pagi kau bayangkan takkanlah nak kena kerah tenaga layan nafsu dia pula. Erh tak kuasa aku.
Lagipun masa aku lepas mandi tu aku tengok dia dah tidur kot. Aku tidur je lah sekali.
"Hmm okay..macam tu saya nak pergi solat lepastu pergi siap-siap okay."
Gianni mengangguk matanya tidak lekang memandang skrin televisyen.
Aku naik ke atas dan mandi terlebih dahulu sebelum menunaikan solat maghrib.
Seusai solat aku mula mencari baju untuk ke rumah bakal mertua aku.
Hampir setengah jam aku membelek mencari baju yang sesuai akhirnya ku jumpa.
Aku mengenakan baju gaun biru dan tudung wide shawl biru juga. Baju gianni juga telah kusediakan sama padan dengan warna bajuku
Gianni masuk untuk bersiap. Baju dibuka dan menyerlahkan 'coklat bar' yang ada kat perut dia tu. Gosh!. Melting! Jap.
Minda dan akalku mula berbalah.
Gianni memandangku "awak kenapa pandang saya macam tu"gianni memandangku daripada pantulan cermin
Pergerakan badanku mula menunjukkan betapa aku mahukan dia mindaku semakin tidak stabil bila melihat badannya.
Aku memeluk gianni daripada belakang aku mencium belakang gianni memandangkan leher dia tak dapat. aku cium belakang dia pun jadilah.pendeklah katekan
Choi aku bukan gatal oh..key. Aku cuma nak bermanja dengan suami tercinta salah ke?.
Gianni memusingkan badannya tanpa semena-mena bibirku dicium rakus. Aku membalas ciuman tanganku yang ingin merangkul lehernya ditarik kebelakang dan menciumku kembali. Lidahnya mula meneroka disetiap inchi mulut. Nikmat.
Gianni menarik mukanya meleraikan ciuman. Sebelum aku lagi terhanyut.
"Kan kita nak pergi rumah mak saya.."gianni bersuara
Aku tersenyum sumbing bajunya diambil dan disarung ke badan.
"Saya tunggu awak kat dalam kereta cepat sikit."
Aku mengangguk sambil mengeluh dan menyiapkan diri.
Mission failed.
YOU ARE READING
ROUGH LOVE
Romanceberkisah tentang seorang perempuan terpaksa berkahwin kerana dipaksa tanpa dia sedar dia terjerumus dalam kezaliman lelaki itu adalah seorang kaki pukul perempuan. mak tak kira kau kena juga kahwin dengan doktor gianni~ fatimah aku boleh jadi isteri...