REWARD

56K 629 5
                                    

Setelah seminggu kejadian itu aku dan gianni sudah mula berbaik kembali. Tapi tabiatnya masih belum hilang dan dia masih mengawal amarahnya.

Aku melihat kelendar 18 haribulan mei. Esok gianni ada seminar untuk doktor kat pahang.

Malam itu aku menyiapkan perkakasnya. Gianni mangajakku sekali tapi aku menolak sebab nanti dia sibuk aku yang terkapai-kapai seorang dalam hotel. Bosan. Baik aku duduk rumah.

"Sayang betul tak nak ikut?" gianni memelukku daripada belakang.

Aku menggelengkan kepalaku.
"Dua hari je kan?"

Aku menoleh ke tepi memandang gianni yang sedang melentokkan kepalanya dibahuku.

Gianni mengangguk dan mencium leherku.

Aku menutup beg pakaiannya dan ku letak di bawah katil.

Gianni masih tak meleraikan pelukannya. Haish dia ni.

"Abang." Aku memejamkan mataku pabila gianni menggigit lembut leherku.

"Hmm.." Gianni menjawab.

"Jangan nakal boleh tak.."

"Nakal dengan bini je lagipun abang baru je lepas daripada denda..bagilah abang ganjaran sebab abang patuh pada denda tu and lagipun esok tak boleh buat dah..tak salahkan" suaranya bertukar manja. Ah failed betullah bila dia buat suara macam tu.

Aku menolak dada bidangnya sehingga terbaring ke atas tilam. Bibirnya ku cium lembut pada mulanya tapi lama -kelamaan menjadi rakus. Lidah bertemu lidah setiap mulutnya diterokai oleh lidahku.

aku menghimpap badannya

Gianni menarik lingerie aku naik ke atas begitu jugalah denganku menarik bajunya keatas.

Aku sudah bertelenjang membuatkan gianni makin tak keruan setiap inchi badanku dijilat.

"Ah.. Sa..sayang...emm" aku mendesah kegelian manakala badanku mengeliat menikmati sentuhan lidah gianni.

Tangan gianni meramas buah dadaku tanpa berlapik membuatkan aku mendesah lagi kuat.

Gianni yang terdorong dengan desahanku pantas menggigit dan menjilat buah dadaku.

"Ah! Fuck...giann..ahh..gian.." Berkali-kali namanya aku sebut dek kerana nikmat yang diberikan. Aku meramas belakang rambutnya manja.

Aku menolak badanya kembali. "Let me work on you baby..this is your reward.." Aku mengambil satu tali leher didalam kotak ditepi meja.

Aku mengikat tangan gianni pada tiang katil.

Aku melirikkan senyuman menggoda sebelum kembali mencium bibirnya.

"Ermm sayang...i want you..sayang please.." Gianni sudah tak tertahan. Adeknya sudah mancanak tegak dan mengembang. Terasa senak menahan.

"Not yet baby..kita warming up dulu baby.." Aku sengaja menderanya.

Aku turun kebawah menarik seluar dan boxernya dari badan. Baru adil hihi.

Aku melihat batangnya sudah mencanak tegak dan mengembang seperti hendak meletus. Membuatkan aku terangsang.

Aku memegang batang itu dan ku gosok perlahan-lahan.

Tangan gianni mula menghempas-hempas tiang katil.

"Ah sayang...harder..ah. Harder...sayang.." Gianni mendesah untuk kesekian kalinya.

Aku melajukan lagi gosokanku mungkin kerana terlalu teruja melihat gianni aku mula menghisap batangnya seperti lolipop. Walaupun tak masuk semua batangnya kedalam mulutku tapi dengan cara aku melakukan blowjob itu sudah membuatkan gianni tidak keruan.

"Sayang...ah..ah..sayang...i want to cum sayang...ah.." Bila aku mendengar gianni ingin mencapai klimaks pantas aku melajukan kuluman. Dan dijilat lubang kecil diatas batangnya.

Memancut-mancut air mani keluar semuanya aku telan.

"Sayang.."dada gianni berombak dek akibat klimaks tadi.

Aku tersenyum menang dan berbisik ditelinganya.
" we not done yet sayang"

Gianni tersenyum mendengar bisikanku.

Aku memegang kembali batangnya yang mula lentok dan perlahan-lahan ku masukkan kedalam farajku. Aku mula mendesah dengan nikmat ini.

"Ah..do you like it baby..ah..ermm ..ah." Perlahan-lahan aku menggoyangkan pinggulku membantu batang gianni keluar masuk kedalam farajku.

Batangnya kembali menegang." sempit sayang..i like it..ah...fucking like it...sayang harder..please do harder.."

Aku yang terdorong dengan suara desahan gianni pantas melajukan goyangan pinggulku.

"Ah...sayang...yes..yes..yes...like that..yes sayang...ermmm.." Gianni mendesah.

Bunyi desahan dan bunyi lucah kedengaran memenuhi ruang bilikku. Aku rasa aku sudah ingin mencapai klimaks. Pantas aku mengemut batang gianni.

"Saya tak boleh tahan dah..ermm..ah..ah..ah..fuck.." Akhirnya aku tewas dan mencapai klimaks. Aku terbaring ke atas dada bidangnya penat. Gerakan pinggulku perlahan-lahan berhenti.

"Sayang untie me.."gianni menyuruhku membuka tangannya yang terikat Dengan malas tanganku mencari tali yang ku ikat tadi dan ku leraikan.

"Now its my turn" gianni bersuara sambil tersenyum menggoda. Fuck.

Aku dan dia kini bertukar posisi gianni menghimpap badanku tapi batangnya masih tenggelam didalam farajku.

Gianni memulakan dayungan dari perlahan dan semakin lama menjadi laju.

"Ah!! Baby...ah!fuck..you!!"aku mendesah kuat.

" yeah sayang im fucking you sayang..." Gianni menggoyang-goyangkan pinggulnya. Sehingga kami mencapai klimaks yang entah kali keberapa.

Aku dapat merasakan air maninya berdas-das keluar menerjah rahimku. Begitu juga air maziku yang sudah keluar dari farajku. Ah nikmat. Sungguh nikmat.

***************************

Reward for gianni..

So dont forget vote and komen

Love ya 💋

ROUGH LOVEWhere stories live. Discover now