sudah hampir setahun lebih aku berkahwin gianni. sekarang gianni sudah tak seperti dulu seorang kaki pukul perempuan kini dia dapat mengawal nafsu memukulnya.
setiap kali dia pulang dari tempat kerja dia akan terus masuk kedalam 'gelanggang'nya itu. melepaskan segala perasaannya.
jadi aku takkan menganggunya setiap kali dia pulang kerana aku tahu dia memerlukan ruang untuk itu.
hampir setengah jam gianni didalam 'gelanggangnya'. aku mengerling pada jam dinding yang menunjukkan sudah pukul 6 30 petang.
"abang dah nak maghrib ni..jangan lama sangat nanti terlepas solat maghrib" aku mengetuk pintu bilik gelanggang dari luar.
"ye." gianni membalas.
aku mula mengatur langkah tiba-tiba pintu bilik gelanggang terbuka dengan senyuman menggoda gianni menarikku masuk kedalam bilik gelanggangnya.
setelah aku masuk gianni menutup pintu bilik itu dan menguncinya. gianni menyandarkan kepintu.
"a..abang nak buat apa ni" aku mula gugup.
"ala..abang rasakan abang nak anak lelakilah.."
"so.."
"so..apakata kita buat sekarang." gianni mengelus rambutku sebelum berbisik ke telingaku dengan penuh sensual
aku menggigit bibir bawahku dengan senyuman yang penuh makna.
"abang..sekarang nak masuk waktu maghrib tau..kalau terlepas macam mana.."
"ala sekejap je..please sayang"
"ermm nak buat kat mana tempat ni keciklah"
gianni memeluk pinggangku dan dirapatkan.
"lantaikan ada.."
aku membalas pelukannya.haish suami aku ni.
gianni melirikan senyuman penuh makna bila dahlia membalas pelukannya. tanpa semena-mena gianni menjilat bibir munggil dahlia.
dicium perlahan lidahnya yang tadi bermain dibibir dahlia dengan perlahan-perlahan memasuki kedalam mulut dahlia.
pertarungan lidah semakin galak.
aku menutup mataku menahan nikmat tanganku mula beralih ditepi pipinya.
bunyi-bunyi lucah mula kedengaran. tangan gianni meraba mencari tetek dahlia. mahkota yang paling dia minati.
setelah beberapa minit berdiri gianni membaringkanku. dibuka bajuku dan kemudian seluarku aku hanya memerhati perbuatannya sambil menggigit bibir bawahku.
gianni menjilat setiap inchi tubuhku. gianni menjilat dari leher sehingga kebawah membuatkan aku menggeliat.
aku yang sudah tidak tahan menarik wajah gianni naik dan mencium gianni.
"fuck me.." aku seakan merayu.
"not yet sayang.."
aku merengek kecil.
gianni menurunkan mukanya ke mahkotaku. gianni menghisap dan menjilat putingku membuatkan aku mendesah dengan lebih kuat.
rambut gianni ku ramas perlahan menahan nikmat.
"ah...ermm...hmm..fuck me...ah.."
"say please.."suara gianni disensualkan.
aku tersenyum "please fuck me ..bad man.." jariku bermain-main didada bidangnya.
"i like that.." gianni mengukir senyuman nakal.
gianni menanggalkan pakaiannya. Gianni menjilat leherku.
batang gianni yang sudah mecanak tegak bermain-main diluar farajku membuatkan aku tak tertahan.
"mind me?"
"sure.."
gianni mula memasukkan batangnya kedalam farajku dan memulakan persenggamaan. ah nikmat.
"ah..ah...ehemm..hmm..yes...ahh...yes baby yes..ah.." aku mendesah kuat jari-jariku mencakar belakang badan gianni menahan rasa nikmat.
"ah...sayang you still tight like always...fuck damn it i love you..ah...ermm..ssss..sss" gianni turut mendesah.
selepas setengah jam permainan mendayung aku mula mencapai klimaks pertamaku.
"round two sayang.." gianni mula berbisik ke telingaku.
aku hanya mengangguk walaupun tubuhku sudah berpeluh.
gianni memusingkan badan membuat style 'doggie'. dimasukkan batangnya kedalam farajku dan memulakan permainan sorong tarik untuk kali kedua.
"ah...sayang...you're the best...ah...ah..ah.." gianni mendesah begitu juga dengan aku.
"harder..baby..harder..ah...aha...ermm"
"i wanna hear please.."
"please..ah...please.."
"that's my girl"
aku mengemut batangnya membuatkan dia tersentak kedepan.
"sa..yang...ah...ah...Fuck you ermm ahh.."
gianni melajukan dayungannya sehingga aku dan gianni mencapai klimaks.
YOU ARE READING
ROUGH LOVE
Romanceberkisah tentang seorang perempuan terpaksa berkahwin kerana dipaksa tanpa dia sedar dia terjerumus dalam kezaliman lelaki itu adalah seorang kaki pukul perempuan. mak tak kira kau kena juga kahwin dengan doktor gianni~ fatimah aku boleh jadi isteri...