Gianni tersenyum apabila dahlia memberi greenlight. Takut juga dahlia tidak menyukainya tetapi sangkaannya meleset sama sekali.
Gari yang padaku kini bertukar tangan.
Gianni mengendongku hingga kekatil.gari yang dipegangnya tadi dililit pada kedua tanganku dan di tiang katil.
Dengan senyuman yang menggoda gianni memulakannya.
Satu persatu butang baju ku dibuka. Aku mula merasakan debarannya. Peluh dipelipis mula keluar. Dek kerana terlalu takut aku menggerakan badanku membuatkan gianni memberhentikan apa yang dilakukan tadi
Gianni memandangku dengan penuh kekeliruan.
"Abang Jangan buat kuat sangat tau.."aku memandang tepat kedalam matanya.
Gianni tersenyum wajahnya ditundukkan seketika dan gianni berbisik ke telingaku.
" hmm tengok keadaan..kalau sayang nakal sangat abang tak jamin.." Suara gianni yang sensual berbisik ke telingaku.
Aku menggigit bibir bawahku manakala tangan gianni menyambung kerjanya membuka butang bajuku yang terakhir dan menarik bajuku berpisah daripada badanku.
Setelah badanku hanya tinggal bra dan spender giliran gianni pula membuka baju dan seluar meninggalkan boxernya.
Gianni mencium ubun-ubunku turun ke hidung kemudian ke bibir dan berakhir pada bawah perut.
Aku menggeliat kegelian. gari berlaga dengan tiang katil tak berhenti berbunyi kerana tanganku tak berhenti bergerak.
Aku mulai merasa sensasi yang baru dalam persenggamaan ini.walaupun ia agak menakutkan.
Gianni mula melorotkan seluar dalamku ke bawah dan meluaskan kangkang.
Gianni memandangku dengan satu senyuman yang paling menggoda sebelum memulakannya.
Aku membuntangkan mataku pabila gianni mula menyembam mukanya ke celah kangkangku.
Dan sekali lagi aku merasakan sesuatu yang baharu pabila lidah gianni menyentuh biji kelentikku.
Tanganku mula menyentap gari dan badanku terangkat membuatkan gianni memegang pehaku.
"Ah..bang!..ah..fuck..you..ah..ahh..ahh.f..fu..fuck.." Aku mula mendesah dek kerana sensasi nikmat yang baharu aku terima.
Mataku terpejam bibirku diketap kuat badanku tak berhenti terangkat. Nikmat yang sungguh berbeza.
Gianni masih tak berhenti menjilat menghisap sehingga aku mencapai klimaksku.
Gianni mengangkat mukanya dan memandangku dengan senyuman.
"Next..sayang." Gianni bersuara.
"Next?" Hah sudah apa pula lah ni dia nak buat.
gianni memberhentikan perbuatannya.
"sekejap sayang..abang nak pergi ambil sesuatu..."
aku memandangnya dengan keluhan dan debaran.
gianni keluar daripada bilik, beberapa minit kemudian gianni masuk bersama cawan berisi beberapa ketul ais.
gianni memandangku dengan senyuman yang penuh makna.
aku memandang gianni dengan penuh kekeliruan.
Gianni mula melekap bibirnya kebibirku dan perlahan-lahan dijilat bibirku kemudian lidahnya mula masuk meneroka kedalam mulutku. Aku mulai terbuai. mataku pejam. Aku membalas setiap ciuman yang diberi.
gianni meleraikan ciuman kami, dicapai satu ketul ais dan diletakkan di mulutnya.
ais batu yang ada di mulutnya di lurutkan ke kulitku,
gianni meletakkan ais batu pada kedua belah putingku yang mengeras membuatkan aku mendesah dek kerana kesejukan.
gianni semakin galak, ais batu dimulutnya semakin lama semakin turun ke perut dan berhenti pada pelapik faraj, membuatkan aku tak dapat mengawal badanku dek penangan ais batu yang sejuk menyentuh seluruh badanku, rasa yang sungguh luar biasa.
"hah!.. ah...abang...ermmm...abang ermm..eemm..its good..ah.." aku mendesah dengan kuat badanku sudah meliuk lentok apabila ais batu dilorotkan di pelapik farajku, kesejukannya membuatkan aku hilang pertimbangan.
gianni yang sudah tidak tahan mendengar desahanku, mula memainkan peranannya
Tangan gianni mula meramas kedua belah buah dadaku.
Beberapa minit kemudian gianni menurunkan tangan kirinya ke pinggangku dan dilorotkan lagi tangannya ke celah kangkangku.
Tangannya mula menyentuh kelemahanku. Digentel biji kelentikku membuatkan aku kembali terangsang. Ciuman masih tidak berhenti.
air batu dibiarkan cair di atas perutku
"Ah..ahh..gian...ermm gian..ermm.." Suara Desahanku bercampur dengan ciuman.
Tangan gianni mula menjalar ke pelapik farajku dan perlahan-lahan jarinya masuk kedalam lubang farajku. Ditarik dan ditolak jarinya masuk kedalam.lubang farajku berkali-kali.
"Ah.ah..gian...fuck...ah..erm.." Gianni semakin terdorong pabila mendengar desahanku dan dilajukan lagi jolokan jarinya sehingga aku mencapai klimaks yang kedua.
Dadaku mula turun naik dengan laju.nafasku mula tercungap-cungap stamina aku kini turun sebanyak 50 persen.
Tanpa mengindahkan kepenatanku gianni melorotkan mukanya keleherku dan dicium setiap inchi leherku dan meninggalkan love bite di pangkal leherku.
Kini tiba giliran juniornya pula beraksi. Gianni mula melorotkan boxernya. Juniornya mula menekan ereksiku tanpa berlapik membuatkan aku mencakar belakang badannya meninggalkan kesan merah menahan nikmat. He always turn me on. Fuck. I hate him.
Perlahan-lahan juniornya masuk kedalam lubang farajku dan bermulalah permainan sorong tarik yang panjang.
"Ah..yes sayang..like that sayang...yes..yes...ah..love you...fucking love you..." Gianni mula memdesah kuat pabila aku memberi kemutan pada juniornya.
Aksi rajang aku dan gianni berlarutan sehingga tiga pagi dan akhirnya kami sama-sama terlena akibat kepenatan
******************************
Sis tak tahu nak komen apa but if you guys nak komen...jangan segan silu komen lah ye..
And jangan lupa vote skali ok
Love ya 💋
YOU ARE READING
ROUGH LOVE
Romanceberkisah tentang seorang perempuan terpaksa berkahwin kerana dipaksa tanpa dia sedar dia terjerumus dalam kezaliman lelaki itu adalah seorang kaki pukul perempuan. mak tak kira kau kena juga kahwin dengan doktor gianni~ fatimah aku boleh jadi isteri...