Selepas kejadian tadi gianni lebih mendiamkan diri. Panas hati ke? Cemburu ke? Aku pun tak tahu.
Sebelum beredar pulang kerumah gianni sempat memujuk raymon menukarkan partner aku dengan sara.
Memandangkan gianni anak murid kesayangannya raymond pun menukarkan partnerku dengan sara jadi setiap kali aku berlatih nanti aku akan digadingkan dengan sara anak raymond bukan dengan zack.
*****************************
Aku memasak mihun goreng dan ku hidangkan ke atas meja makan.
"Abang makan.." Panggilku daripada dapur.
Tapi tiada sahutan walaupun aku tahu gianni dengar yelah dia dekat ruang tamu ja bukan jauh pun.
Tak habis lagi rupanya rajuk si gianni. Kaki pukul perempuan tapi kuat merajuk. Aku menggelengkan kepalaku sebelum menuju pada gianni yang baring diatas sofa melayani siaran astro.
Aku menghimpap badannya. "Ngajuk lagi ke suami saya ni.." Tanganku lekapkan di tepi pipinya kepalanya ku pusing supaya menghadap ku tapi anak matanya masih memandang pada skrin televisyen.
"Ala janganlah merajuk baby boo..ala bucu-bucu.." Aku cuba memujuk gianni. Masih tiada reaksi.
Aku geram pantas menarik hidungnya.
Gianni menepis "ish sakitlah.." Marahnya.
"Abang..janganlah ngajuk..nanti siapa nak buat baby dengan lia.." Aku mengeluarkan suara comel.
Gianni mengukirkan senyuman tapi dikawal. Aku menyengetkan kepalaku supaya gianni memandangku.
"Abang.." Jariku menguis-nguis dadanya.
"Ish sanalah.." Gianni menyengetkan badannya membuatkan aku terjatuh. Cis main kotor.
"Ooo main kotor..ingat lia tak boleh main kotor.." Aku menutup skrin televisyen. Badanku yang menyarung baju gaun tadi kubuka dan meninggalkan bra dan spender bewarna hitam.
Gulp!. Membuntang mata gianni memandangku yang hanya memakai spender dengan bra.
Aku mula datang menghimpapnya kembali. Tanganku melekap pada tepi mukanya dan bibirnya kukemam dan ku jilat perlahan-lahan supaya gianni terangsang.
Gianni menggeliat kegelian tapi bibirnya masih dikatup tak mahu membenarkan lidahku masuk.
Aku yang geram menjolok-jolok mulutnya menggunakan lidahku dan akhirnya gianni kalah. Yes!. Aku menang.
Tangan gianni mula meramas-ramas bontotku yang masih beralas spender dan beralih pula ke cangkuk braku ditarik daripada badanku. Putingku mula bergesel dengan badannya
Dan kembali semula meramas punggungku.
Aku menggoyangkan punggungku pada ereksinya yang menegang disebalik seluar pendeknya.
"Ah..sayang..erm.." Gianni mendesah. Aku melajukan lagi pinggulku sehingga aku dan gianni sama- sama mencapai klimaks.
Aku tersenyum gembira kerana kemenangan sekali lagi berpihak kepadaku.
"Ish..sayang jahat..main tipu.." Gianni marah manja.
"Siapa suruh main tipu dulu.." Aku menjelirkan lidahku.
Perut gianni berkeroncong minta diisi.
"Lapar.."
Aku tertawa "tadi suruh makan tak nak..dah jom makan." Aku mengambil baju gaun tanpa lenganku dan disarung kembali.
Aku menarik lengan gianni. Susah ada suami macam dia ni.
YOU ARE READING
ROUGH LOVE
Romanceberkisah tentang seorang perempuan terpaksa berkahwin kerana dipaksa tanpa dia sedar dia terjerumus dalam kezaliman lelaki itu adalah seorang kaki pukul perempuan. mak tak kira kau kena juga kahwin dengan doktor gianni~ fatimah aku boleh jadi isteri...