Sedang leka bermain permainan sorong tarik.tiba-tiba kami terdengar seperti seseorang masuk pantas aku menghentikan sekejap permainan sorong tarik.
Gianni menekup mulutku
"Siapa tu.."gianni menyoal.
"Aku zack..tu kau ke giann?" jawab zack
"Ye.." Giani menjawab
Zack masuk ke dalam bilik air sebelah.
Pancuran airnya dibuka. Gianni mula kembali menyorong tarik batangnya keluar masuk dalam faraj dahlia. Aku tak tahan ingin mendesah pantas jari gianni aku kulum supaya suara desahan tidak terkeluar.
"Wei gian" zack memanggil dari bilik air sebelah.
"Apa?" Suara gian agak bergetar dek kerana menikmati persenggamaan ini.
"Mana kau jumpa si dahlia tu..cantik bhai dia... kau rasa dia dah ada pakwe belum?"
Gianni memperlahankan pergerakan pinggulnya. Perasaan cemburu mula menjalar.
" dia dah kahwin dah pun.." Gianni memberhentikan pegerakannya. Dikeluarkan batangnya daripada dalam faraj aku. Sakit hati pula bila dia hentikan sesuka hati.gigiku ketap.
Aku merengek dek kerana gianni menghentikan persenggamaan ini. Gianni tidak mengindahkan aku kerana rasa cemburunya lebih menguasainya buat masa sekarang.
"Mana kau tahu.."
"Sebab dia tu bini aku.." Jawab gianni dengan suara yang agak meninggi.
Aku tertawa kecil melihat riak wajah gianni yang sudah berubah menahan marah.
Zack terus terdiam. Serta merta zack mencapai tuala dan keluar daripada bilik air begitu juga dengan gianni. Pancuran air mereka masih dipasang. Selamat aku sekurang-kurangnya si zack tak dengar suara aku dan tak perasan aku ada dalam bilik air tu.
"Dia bini kau!!"zack meninggikan suaranya seakan terperanjat dengan apa yang didengar tadi.
Gianni mengangguk keningnya dikerutkan. "Kenapa! Tak percaya!"
" whuish! Semangat...aku ingat dia adik kau ke apa..rupanya bini..kau baru aku..nak.."
Belum sempat zack menjawab gianni terus memintas dan menjengilkan matanya pada zack
"Kalau kau rasa nak makan penumbuk sulung aku beranilah kau sailang.."
"Aduh kau..ni rilek2 aku ni masih awal lagi nak mati..ok aku takkan sailang dia dari kau..sumpah" zack mengangkat tangan seperti mengangkat sumpah.
Gianni masih mengerutkan keningnya dan kembali masuk kedalam bilik air.
Beberapa minit kemudian zack keluar daripada bilik air.
"Sukalah tu kan?" Soal gianni.
"Suka apanya?" Aku menjongketkan keningku.
"Si zack suka kat awak..sukalah tu.."
"Nak buat apa sukanya..."
"Dahlah malas nak layan awak.." Gianni memusingkan badannya menghala pada pancuran air.
Merajuklah tu. Padahal bukan aku yang salah.
Aku memeluk gianni dari belakang. "Jeles ke?"
"Ish tak kuasa saya nak jeles ok.." Balas gianni.
"Dah jeles cakap je lah..dah saya nak keluar.." Aku pun keluar daripada bilik air sebelum ramai lagi yang masuk bilik air itu. Nasib baiklah bilik air perempuan laki sebelah-sebelah ja kalau tak mampus aku.
YOU ARE READING
ROUGH LOVE
Romanceberkisah tentang seorang perempuan terpaksa berkahwin kerana dipaksa tanpa dia sedar dia terjerumus dalam kezaliman lelaki itu adalah seorang kaki pukul perempuan. mak tak kira kau kena juga kahwin dengan doktor gianni~ fatimah aku boleh jadi isteri...