CANT HOLD NO MORE

72K 655 4
                                    

Mata kami bertembung. Suara yang tadi berbalah terhenti. Nasib takde orang kat dalam bilik air ni kalau tak malu ja. Dahla aku masuk kat bilik air lelaki tak ke naya nanti.

"Awak takde hati dengan dia kan?"

"Siapa?"

"Zack?"

"Tak sebab..saya sayangkan suami saya..yang pukul saya tu" aku menyindir gianni

Gianni tertawa kecil tanganya masih menghalang ditepiku.

Gianni menyentuh pipiku. Mata kami bertaut.

"Im sorry sayang..and i miss you so bad.." Gianni membisik di telingaku suaranya penuh sensual. Menaikkan gelora nafsuku.

Tiba gianni tersenyum nakal bibirnya menggigit bibirku. Ciuman menjadi semakin galak.

Lidah mula bertarung dengan lidah. Nafas tidak sekata. Aku semakin lemah dengan sentuhan yang gianni berikan

Tangan nakal gianni mula masuk kedalam bajuku dan meramas buah dadaku yang masih berlapik manakala tanganku sibuk menggosok ereksinya yang sudah menegak.

Aku dan dia mendesah. Bunyi lucah kedengaran. Gianni yang takut bunyi-bunyian kedengaran oleh orang lain pantas membuka shower yang berada didalam bilik mandi itu.

Gianni membuka bajunya dan seluar sehingga naked. Aku sudah tidak tahan dengan nafsu yang menggunung pantas aku juga membuka semua pakaianku.

Ciumanku dan gianni kembali bertaut. Ah!. Dah lama tak rasa nikmat ini.

Buah dadaku diramas dan di gentel oleh gianni membuatkan aku mendesah. Nikmat. Ciuman yang tadi dileraikan oleh gianni turun ke leherku di cium dan digigit leherku sebelum jatuh kebuah dadaku.

Gianni menghisap, menjilat dan menggigit putingku rakus.

"Ah...a..abang..ahhh...ahh" Aku sedikit menjerit. Pantas tanganku menggosok batang gianni.

"Ermm sayang..yes...sayang.." Desahan kami bersatu. Beberapa minit kemudian aku mencapai klimaks tapi aku masih tak puas. Nafsu kuatlah katakan.

Aku menurunkan kepalaku seiring dengan batang gianni yang mencanak pinta dibelai.

Tanpa disuruh aku memulakan kerja blowjobku. Dihisap dan di jilat. Tangan gianni mula diletakkan di belakangku.

Ditolak-tolak kepalaku sehingga batangnya menekan kerongkong. Hampir termuntah. Air mata mula bergenang di tubir mata.

Gianni mendesah dengan nikmat yang ku beri. Aku melakukan sehingga gianni mengejang. Kusedut air maninya.

Setiap erangan gianni membangkitkan nafsuku. Kali ini aku nak batangnya dalam farajku. Aku bangkit dan memeluk erat gianni sehingga puting kerasku bergesel dengannya.

Aku sengaja menggesel-gesel badanku pada batangnya. Batangnya bangun kembali.

"Sayang..." Gianni memejam mata menahan nikmat yang diberi.

Aku mengukirkan senyuman. Batangnya ku belai dan perlahan-lahn ku masukkan kedalam farajku.

"Ah!!.." Aku terjerit menahan sakit padahal aku sendiri yang menolak batangnya masuk kedalam farajku. Cecair merah mula keluar daripada pelapit farajku

Gianni terkejut matanya tidak berkelip memandangku. "Are serius sayang..." Aku mengangguk bibirku kemam. Badanku kembali bergoyang disorong tarik batang gianni.

Gianni melayan dan mengikuti sekali permainan sorong tarik

"Ah..aha...ah...ermm..emr..erm..." Desahan aku bersatu dengan gianni.

ROUGH LOVEWhere stories live. Discover now