TORTURE

71.5K 694 33
                                    

Seminggu kemudian...

Perangai gianni semakin pelik semakin lama layanan dia kepadaku semakin kasar tapi masih tidak pernah melakukan apa-apa yang 'over'. Satu sikapnya bila dia sudah memarahi aku pasti dia datang dan meminta maaf kembali.

Hatiku merasakan sesuatu yang lain walaupun terubat balik bila dia memujukku. Hati wanita macam mana pun dia akan cair juga.

*****************************

Tepat jam 7 gianni pulang dan seperti biasa aku menyalami dan mengambil briefcasenya.

Aku meletakkan air kosong di atas meja. Tiba dihempas gelas tersebut oleh gianni. Dah kenapa.

"Abang dah kenapa?" Soalku.

"Hish! Semaklah asik- asik air kosong! Bagilah aku air lain" suara gianni mula meninggi menengkingku.

Aku menjongketkan keningku. Air je kot nak marah sampai macam tu.

Aku mengutip sepirhan kaca tapi pantas kaki gianni memijak tangan sehingga mencucuk kaca.

"Aduh a..abang sakitlah..abang!!!" Aku mengaduh kesakitan. Cecair merah mula keluar daripada tanganku.Gianni mengetap giginya.

Kemudian gianni menolak diriku sehingga tersungkur. Mukaku hampir mencium lantai.

"Abang ni dah kenapa!" aku mula menengking. Panas hati aku macam ni balik kerja terus jadi setan. Setan!.

"Kaulah punya pasal! Bodoh!" Gianni menarik rambutku dan dihempas kedinding.

Begegar otak aku. Aku yang cuba berdiri terus jatuh tersungkur semula.

Gianni menarik tali pinggangnya yang melekat dipingang. Di libas ke badanku berulang kali.

Aku menahan kesakitan dan mengaduh sakit.

"Abang sakitlah..a..bang" Aku nak bangkit tapi tak terdaya. Airmata mula membasahi pipiku. Menahan rasa sakit. Apa semua ini. Mana suami aku yang sweet dulu. Siapa lelaki ini?

Jadi ini sebenarnya diri gianni. kaki pukul. Aku berkahwin dengan si kaki pukul. Tak guna. Otak dan mindaku bercelaru. Suara hati mula memarahi diri.

Setelah gianni puas melibasku dia berlalu pergi. Aku menoleh kekiri. Ada seterika di atas almari.

Aku mengumpul sekuat tenaga dan bangkit mencapai seterika. Kau jangan ingat aku perempuan yang senang kau nak seksa.

Aku menghentuk kepala gianni menggunakan seterika besi.

Gianni tersungkur jatuh dan pengsan. Padan muka puas hati aku.

Aku mengumpulkan kekuatanku dan Aku mengheret badannya sehinga ke atas katil. Kedua Tangannya ku ikat ketat dan ku lekatkan di birai katil Nasiblah masa sekolah menengah aku ni pengakap jadi semua ikatan aku belajar.

Setelah ikat aku berlalu membersihkan luka ditangan dan kepala. Lelaki tak guna pandai kau sembunyikan sikap setan kau. Tak guna.

Dahlia macam mana kau boleh terkahwin dengan seorang kaki pukul.fuck!. Patutnya aku dah tahu dari dulu macam mana aku boleh terlepas pandang. Aku dah agak dah mesti ada yang tak kena dengan si gianni and now he showed his bad side. Aku bercakap seorang diri didalam bilik air seperti orang hilang akal dan menghentak-hentak tanganku ke singki serta gigiku ketap.bodohnyalah aku ni macam mana aku tak tahu. Aku menyalahkan diriku sendiri. Kata-kata makian keluar daripada bibir munggilku.

Rasa penyesalan mula menyelubungi diriku kerana salah memilih jalan hidupku dengan mengahwini lelaki seperti bapaku. Fuck.

________________________

holla guys jangan lupa add kembar sis beza dua tahun JiSora harap banyak yang ske cerita yang dia baru buat TTLA.

and

spe yang rasa cerita rough love ini best jangan lupa vote and komen ok 😳❤

#love ya 💋

ROUGH LOVEWhere stories live. Discover now