MANDI

52.9K 565 4
                                    

Aku terjaga pada pukul 12 30 hari. Tak nak lama pula aku tidur. Aku masih didalam pelukan gianni cuma bukan berbantalkan lengannya macam pagi tadi.

Aku memusingkan badanku menghadap gianni dan mengelus rambutnya.

"Abang..oo..abang..nak makan apa hari ni.." Aku bersuara lembut berbisik di telinganya .tanganku masih ligat mengelus rambutnya.

Gianni tersedar tetapi masih tidak memberi respon. Aku mencuit pipi gianni pula apabila tiada respon daripadanya tetapi masih juga tiada respon.

Aku menggunakan taktik nakal pula aku mengemam bibirnya. Sekejap lalu menarik bibirnya membuatkan gianni mengaduh

"Aduh. Sakitlah sayang!"

"Padan muka siapa suruh taknak bangun..saya tanya nak makan apa tuan raja"

"..nak makan sayang boleh?" Gianni menjawab dengan suara garau+serak. seksi.

"Ermm..boleh je...tapi kita kena makan dulu untuk stamina.." Aku membalas sambil menekup mulutku menahan ketawa.

"Ish2 gatalnya lah bini abang ni.."

"Mana ada gatal..abang tu yang gatal..cakap orang" aku menarik hidungnya.

"Hihi..hari ni sayang tak payah masaklah kita order pizza."

Aku menepuk tanganku gembira. Tak payah susah-susah aku pikir nak masak apa.

Aku mula bangkit mencapai tuala dan masuk kedalam bilik air. Haish apa nak jadilah aku ni matahari terpacak baru nak mandi.

Beberapa minit kemudian gianni bangkit dan menggeliat. Rambut ditarik kebelakang.

Gianni mendengar pancuran air daripada bilik air. Akal nakal gianni mula membuahkan hasil.

Dengan malas gianni mencapai tuala. Gianni cuba memulas tombol pintu bilik air. Tak kunci. Gianni mula tersenyum nakal dengan perlahan gianni masuk.

Terbuntang mata gianni melihat dahlia tanpa sehelai benang di badan dengan badannya basah dek kerana air pancuran air yang mengalir dibadan dahlia.

Aku langsung tidak perasan kehadiran gianni. Mungkin kerana aku membelangkangi gianni ataupun mungkin aku leka menikmati air pancuran ni.

Gulp!. Nafsu lelakinya semakin berkocak. Pantas gianni membuka seluruh pakaiannya dan mendekati dahlia.

Perlahan -lahan tangan gianni memelukku membuatkan aku teranjak kebelakang sedikit. Terkejut.

"Abang! Terkejut lia ingatkan siapa tadi..dahlah masuk suka hati" aku menoleh. Tangan kiriku tutup kedua buah dadaku manakala tangan kananku mengesat air dimuka.

"Sayang...nampak seksilah bila basah geram je abang tengok"

"Ish gatal lah abang ni dah sana orang nak mandi."

Aku menolak gianni yang juga sudah basah. Gianni masih tidak berganjak dan merenung tepat kedalam mataku membuat aku tidak keruan. Malu bertandang.

Gianni menekan ereksinya yang sudah mencanak ke ereksiku membuatkan aku mengemam bibirku menahan desahan.

Tangan kiri gianni menutup pancuran air manakala tangan kanan gianni menarik perlahan-lahan tanganku daripada menyembunyikan dua buah mahkotaku.

Aku hanya merelakan perbuatannya dek kerana terbuai dengan nafsu yang semakin menggunung.

Gianni memulakan langkah. Gianni perlahan-lahan mengusap perutku dan beralih pula ke buah dadaku manakala kepalanya ditundukkan mencium leherku.

"Ah..abang..emm ah.." Aku mula mendesah. Badanku meliuk lentuk menahan nikmat yang diberikan. Serta merta tanganku bergerak memeluk tengkuknya.

Kepala gianni beransur turun kebuah dadaku dan dihisap dan digentel seperti bayi kehausan membuatkan aku terjerit kuat.

Tangan kiri gianni mula menyentuh biji kelentikku membuatkan aku teranjak kedepan. Gianni menggosok perlahan dan semakin lama menjadi rakus. Membuatkan aku tak keruan.

"Abang..a..ah..abang...stop..giannni ...stop ah..fuck you.." Aku mendesah kuat. Diriku sudah diselaputi nafsu.

Beberapa minit kemudian aku mengejang.

Gianni menghentikan gosokannya dan memusingkan badanku menghadap dinding.

Ditarik punggungku sedikit kebelakang.tanganku mula melekap ke dinding.

"Abang masukkan ni.." Aku hanya mengangguk. Membenarkan.Gianni dengan perlahan memasukkan batangnya kedalam farajku.

"Ermm sayang..fuckk..ah...ermm..ahh...ahh" gianni mula mendesah pabila batangnya meluncur masuk kedalam farajku. Gianni mula menyorong tarik batangnya keluar masuk diselangi dengan desahan dan bunyi hentakan kulit ke kulit.

"Ah!.. Abang...ah..ahha...ahh.."aku masih mendesah walaupun Bontot gebuku dipukul oleh gianni sehingga meninggalkan kesan merah membuatkan aku menjerit.

Gianni mengetap bibirnya dayungan semakin dilajukan tangannya meramas buah dadaku. Bibirnya pula mencium,menjilat dan menggigit tengkukku.

Hampir sejam aku dan gianni beradu tenaga haha. Beradu tenaga pun boleh.akhirnya kami sama-sama mencapai klimaks nikmat persenggamaan

Berdas-das air maninya menerjah masuk kedalam rahimku. Setelah habis air maninya gianni mengeluarkan batangnya daripada farajku.

Aku kembali memusingkan badanku menghadap gianni dan memukul lembut dada bidangnya.

Gianni tersenyum kepalanya disembab ke bahuku. Sekejap dan diangkat kepalanya kembali mencium bibir munggilku.

Aku membalas ciumannya. Lama.
" dah2 mandi wajib..mandi wajib" aku menolak dada bidangnya dan membuka pancuran air.

Gianni hanya menuruti arahanku dan membersihkan dirinya.












ROUGH LOVEWhere stories live. Discover now