STILL TREAT YOU LIKE A HUSBAND

65.1K 628 6
                                    

Aku tersedar apabila rasa diriku direbahkan ke atas tilam. Aku masih mamai tak perasan langsung apa yang gianni lakukan.

Gianni membuka tudungku dan mengelus rambutku getah rambut yang kupakai ditarik sehingga rambutku mengurai kebawah.bibirnya mencium setiap inchi wajahku membuatkan aku kegelian. Mataku kubuka.

Pantas aku menolak gianni yang hanya seinci sahaja jarak daripada wajahku.

"Awak ni.."

Gianni tersenyum.

"Kenapa?" Soalnya

Aku masih tergamam. Dia tampar aku sebelah kiri mak dia tampar aku sebelah kanan dan dia tanya aku kenapa?. Soalan apakah itu. Kbat?.

"Awak dah buat salah pastu nak cium orang macam takde apa-apa yang berlaku ha?"

Gianni mengurut dahinya. Dia bangun dan terus hilang disebalik pintu bilik air.

Sebenarnya gianni tak tahu apa yang patut dia lakukan kerana bagi dia itu kebiasaan selepas bergaduh baik kembali seperti tiada apa yang berlaku. Tetapi tidak bagi dahlia. Dahlia manusia biasa dan lahir daripada keluarga biasa bukan macam gianni 'weird family'.

Aku terpinga-pinga eh keluarga apakah ini?. Mak macam ahli sihir anak macam orang gila. Ya allah aku kahwin dengan siapa sebenarnya ni. Orang ke hantu?.

***************************

Keesokan harinya..

Aku bangkit dan menyiapkan sarapan. Gianni pukul 6 30 pagi tadi dah pergi berjogging.

Setengah jam kemudian gianni balik dan naik ke atas mandi selepas siap mandi baru gianni turun bersarapan.

"Awak.." Cuba menceriakan suasana walaupun ikut hati aku lama lagi aku nak merajuk tapi aku taknak pula dianggap derhaka.

Gianni hanya mengukirkan senyuman walaupun hatinya agak cair bila mendengar suara dahlia yang dimanjakan tu.

Gianni memandang tubuh dahlia yang memakai baju separuh dan seluar jeans pendek bawah bontot. Menyerlahkan kegebuan kulitnya.nafsu shahwatnya mula meninggkat

Gianni mula menarik aku kedalam pelukannya. Dicium bibir pink aku.aku membalas ciuman gianni. Ciuman bertambah rakus. Tangan nakal aku menggosok bonggolan yang terjojol disebalik seluar gianni.

"Ah..baby..sss. Ah.." Gianni mendesah pabila gosokan bertambah laju. Aku memasukkan tanganku kedalam seluar gianni dek kerana terdorong pabila mendengar desahan gianni.

"Ah!! Baby..ah!! Yess..baby..ah ermm..baby harder..harder.." Gosokanku bertambah galak di batang milik suamiku itu.

Aku terangsang ku lorotkan seluarnya kebawah pantas aku menjilat dan mengemam batang seperti gula-gula.

"Yax3..yes..baby yes like that" kulumanku semakin galak disorong dan ditarik masuk kedalam mulutku.

"Are you enjoy it?" Soalku. Gianni mengangguk sambil matanya dikatup menikmati perasaan ini.

Akhirnya terpancutlah air mani berdas-das kemukaku lantas ku jilat dan telan kesemua air maninya.

Aku bangkit dan mencium bibir gianni. Gianni berbisik ke telingaku. "Thanks baby.."

"Welcome" bontotku ditepuk manja dan gianni beransur pergi.

Mungkin gianni tak berpuas hati kerana aku tak melunaskan tanggungjawab batin aku kot dan sekarang aku dah lunaskan. So no more mr weird. Aku membuat kesimpulan sendiri.

____________________________

siapa kpoper addlah kembar sis beza dua tahun JiSora

ROUGH LOVEWhere stories live. Discover now