30 skrius

69 10 0
                                    



Primerkiu akis.

„Tu turi daugiau priešų nei sąjungininkų. O ką jau kalbėti apie draugus," tariau Perkūnui. Šis stovėjo priešais mane, jo rankos sukryžiuotos prie krūtinės, kojos truputi pražergtos, kas atrodytų jis grėsmingesnis. Mus skyrė tik metalinės grotos. Galėčiau be jokių sunkumų jas patvarkyti. Nuo drėgmės paviršius buvo pasidengęs rūdimis. Pakaktų tik vieno spyrio ir būčiau laisvas.

„Tu nieko nežinai apie mane," pareiškė jis.

Linktelėjau.

„Perkūnas, kurį pažinojau, mirė tą pačią sekundę, kai pavogė mano širdį."

Neleidau sau sulėtinti greičio ar iš viso sustoti. Bėgau į miško tamsybę tik su užduotimi pabėgti nuo priešo, kurio negalėjau įvardinti.

Mintyse vis reikalavau augalų, kad jie kurtų kuo daugiau kliūčių mano priešui, bet netgi ir menkiausias prašymas, galios iššaukimas netrukus pavirto Sizifo darbu. Sustojau. Rankomis atsirėmiau į savo kelius ir godžiai vogiau deguonį iš aplinkos į savo plaučius.

Žvilgtelėjau per petį. Medžiai ir jų metamas tamsus šešėlis mane pasitiko. Vėjas nurimo ir tyla įsivyravo. Nemaloni tyla.

Stipriai suspaudžiau lūpas ir apsidairiau aplinkui. Magylos niekur nemačiau, kaip ir jokio kito gyvo padaro. Kad ir nuo ko aš bėgau, jis buvo toli nuo manęs.

Nusibraukiau nuo veido užkritusią plaukų sruogą. Troškulys vėl pradėjo mane kankinti. Nusikeikiau mintyse.

Kelias ilgas minutes svarsčiau, ką man daryti toliau. Žinojau, kad pasiduoti nebuvo prasmės. Mano tikslas buvo surasti Tamsų mišką. Tačiau kur jis buvo dabar?

Giliai įkvėpiau ir pradėjau judėti į priekį. Visas mano kūnas buvo įtemptas kaip styga. Mano ausys gaudė net menkiausią garselį, o širdis nesulėtindama savo tempo skaudžiai daužėsi mano šonkaulių narvelyje.

Saulė kilo dangumi šildydama žemę, tačiau šalti miško šešėliai mane lepinu savo šalčiu. Oda darėsi šiurkšti prisilietimui. Apkabinau save per juosmenį ir vis keliavau į priekį. Tik netoliese nuaidėjęs staugimas privertė sustoti viduryje žingsnio.

„Dar to betrūko," sumurmėjau.

Prisiglaudžiau prie arčiausiai esančio medžio kamieno ir kelias minutes tyliai stovėjau, mano akys skenavo aplinką, o ausys stengėsi išgirsti artėjantį pavojų.

Jis delsė pasirodyti.

„Pagaliau," tarė kažkas nuobodžiaujančiu balsu.

Mano akys vos neiškrito iš akiduobių. Garsiai klyktelėjau ir stryktelėjau tolyn nuo medžio. Moteris stovėjo atsirėmusi nugara į medį. Ji vilkėjo paprastus drabužius: tamsiai rudą bliuskutę, juodus prigludusius džinsus. Prie jos šono tabalavosi rankinė. Jos plaukai buvo ilgi ir juodi išskyrus kelias šviesias sruogas. Jos garbanos buvo surištos į arklio uodegą. Jos flegmatiškas veidas lėtu judesiu atsisuko į mane.

„Aš Veliona. Mes nesame pažįstamos," tarė ji net nepajudėsiu iš vietos. „Kitaip dar žinoma kaip Amžinybės, amžinos vilties, būsimo pomirtinio gyvenimo deivė. Arba gali pasirinkti kitą apibūdinimą. Mirusiųjų arba vėlių deivė. Tau spręsti," jos juodos it rašalas akys pažvelgė į mane. Mūsų žvilgsniai susitiko ir iškart pradėjau skęsti. Nežinojau, kas yra šviesa ar tamsa, kokius pojūčius kėlė šaltis ar karštis. Mano pojūčiai nyko. Žinojau tik tai, kad kūnas per sunkus man, kad mane kažkas pradėjo dalinti į dvi dalis, tam, kad atrištų kažką nuo to it inkarą primenančio kūno...

Tamsus miškasWhere stories live. Discover now