Staugimas patraukė mano dėmesį. Mano draugai manęs pasigedo.
Mano namas skyrėsi nuo Kamilės kaip dvi baltos snaigės. Jos namas buvo mūrinis, mano medinis. Jos atrodė prižiūrėtas, kol tuo tarpu maniškis atrodė, kad jo jau visos dienos buvo suskaičiuotos. Namą reikėjo remontuoti, pakeisti langus, padengti naują stogą. O kur dar vidaus apdaila?
Tačiau, kad ir kiek trūkumų šis namas turėjo, čia buvo mano namai, kuriuos aš gerbiau ir mylėjau. Kartais net toji mintis, kad mano mama čia gyveno, kad kiekvienas kampelis saugojo jos gyvenimo istoriją, numalšindavo jos netekties skausmą. Aš jos pasiilgau.
Močiutė sėdėjo lauke ir lesino vištas. Ji šyptelėjo, kai aš įvažiavau į kiemą ir atsargiai atrėmiau dviratį į medžio kamieną.
„Ir kur šiandien tave Kamilė nutempė? Viliuosi, kad ne senų namų apžiūrėti."
Mano akys instinktyviai nusileido ties mano kairiąją ranka, kur vis dar buvo tamsus ruoželis, randas liudijantis, kad mano nuotykiai su Kamile nebūdavo jau tokie nekalti.
„Nieko ypatingo. Tiesiog važinėjomės dviračiais," tariau kuo įprastesniu tonu, kad nekiltų močiutei jokių įtarimų, kad mano žodžiai gali būti melagingi.
„Žiūrėk tu man," metė močiutė sauja grūdų ant žemės. Šie po kelių sekundžių dingo būryje vištų, kurios godžiai lesė kiekvieną grūdą.
„Gal ką nors padėti?" pasiteiravau.
„Taip, nueik surinkti kiaušinius, taip pat įdėk žolės triušiams į aptvarą. Vėliau nueik pavalgyti. Visą dieną nieko nevalgei. Tuoj permatoma tapsi."
Nusišypsojau ir linktelėjau. Kelias valandas dirbau ir net nepastebėjau, kaip saulė pradėjo po truputi leistis žemyn. Tik tada supratau, kad buvau siaubingai pavargusi ir vis dar beprotiškai išalkusi. Greitai sukirtau močiutės keptų bulvių su pomidorų padažu ir kritau į lovą. Aš visai užmiršau mišką ir paslaptingąjį ežere jame. Juos prisiminiau tik, kai močiutė užėjo į kambarį patikrinti, ar esu aš savo lovoje.
„Močiute, ar yra čia kokie nors miškai, kurie būtų... net nežinau, privatūs."
Ji kilstelėjo antakius.
„Žinoma, kad yra privačių miškų. Koks gi čia klausimas?"
„Ne taip paklausiau. Norėjau paklausti, ar yra koks nors miškas, į kurį nepatartina būtų eiti."
Moteris susiraukė ir atsisėdo ant kėdės, kuri sugirgždėjo nuo jos svorio.
„Negi Kamilė jau iškapstė kokį nors mišką?"
Pakraipiau galvą į šalis. Tiesiai šviesiai nenorėjau jai pasakyti, kad atsakymas teigiamas. Taip pat nenorėjau net žodžiu užsiminti, kokią pirtį Kamilės močiutė užkūrė mums išgirdusi apie tą mišką ir, kad mes drįsome jame apsilankyti.
„Tai tikriausiai Kamilė iškapstė tamsų mišką."
„Tamsų mišką?"
Moteris su liūdesiu veide linktelėjo. Jos žalsvos akys staiga prisipildė neapsakomu skausmu.
„Tai labai didelis miškas ir jis yra palyginus toli nuo kaimelio. Bent jau tai pateisina, kodėl tavęs visą dieną nebuvo," atsiduso. „Tas miškas yra privatus ir kiek žinau šeimininkų gerai prižiūrimas. Kai aš čia augau, jis buvo neaptvertas, bet vis tiek garsus. Mano draugai kurdavo istorijas apie tą mišką. Kiekviena buvo vis baisesnė už kitą, kol galiausiai miškas buvo pradėtas vaidinti tamsos mišku. Jame visados tamsu, taip sakydavo ten pabuvoję. Taip pat kiekvienas minėdavo, kad jautėsi sekamas šešėlių. Kvaila, tačiau taip galiausiai šis miškas virto puikia vieta partizanams slėptis."
„Tai tu pati ten nebuvai?"
Močiutė pasukiojo galvą į šalis.
„Ne, ką tu. Nors ir žinojau, kad tos istorijos vieni prasimanymai, vis tiek aš nedrįsau net artintis ten. Tavo mama irgi niekad nedrįso prisiartinti."
„Kodėl?"
Moteris gūžtelėjo pečiais. Jos akys nukrypo į ant palangės stovinčius rėmelius, kuriuose buvo nuotrauka. Joje buvau aš ir mama. Mes buvo apsikabinusios vieną kitą, šypsojomės. Mano tamsūs plaukai buvo kopijos jos tamsių. Mano žydros akys buvo iš tėčio.
„Neklausiau, nes man nerūpėjo."
Priglaudžiau savo kojas arčiau krūtinės ir rankomis jas apglėbiau. Keista buvo kalbėtis apie mamą. Močiutė retai apie ją kalbėdavo bijodama, kad tai mane nuliūdins.
„O kam tas miškas priklauso?" smalsavau. Mano močiutė bent jau nepradėjo rėkti sužinojusi, kad buvau kažkokiame paslaptingame miške. Atrodė, kad ji visai netikėjo tomis istorijomis apie tą vietą ir netgi laikė jas paprasčiausiu išsigalvojimu.
„Net nežinau. Kad ir kam tas miškas priklauso, jie nemėgo skelbtis."
Tyla įslinko į kambarį ir žaidė aplink mane ir močiute kelias minutes. To visiškai man pakako, kad galėčiau susidėlioti mintis ir apdoroti šią naują informaciją, kuri tikrai bus įdomi Kamilei.
„Tai niekas nežino, kieno yra tas miškas?"
Močiutė kilstelėjo pečius į viršų.
„Gal ir žino. Man paprasčiausiai neįdomu. Negražu, Kantrime, domėtis kitų asmenų turtu." Sudraudė moteris. Ji atsistojo, palinkėjo geros nakties iš išėjo iš kambario. Pro mano akis neprasprūdo faktas, kad jai buvo sunku atsistoti ir eidama truputi šlubavo.
Metai darė savo ir tai man buvo šiurpą varantis faktas, košmarų kaltininkas...
Be močiutės aš neturėjau giminių...
YOU ARE READING
Tamsus miškas
ParanormalAr visados verta laužyti taisykles? Atsakymas paprastas - jeigu nori nuotykių, laužyk jas. Tačiau Kantrimė nesitikėjo to, ką jai paruošė likimas. Tamsus miškas turi daugybę paslapčių ir merginai teks nuspręsti, ar ji nori jas sužinoti. Bet ar yra...