Dani, belökött a nagyi kocsijába aminek a kulcsát még délután négykor megkapta nagyitól.
- Szia nagyi! Ne várj ránk csak holnap jövünk! - üvöltünk mire nagyi hatalmas kar mozdulatokkal kezdett integetni nekünk. Mintha fel akarna szállni.
Az utca végén bekapcsolom a rádiót. Like That-et ketten üvöltöttük az egyáltalán nem nagyis BMW cabrióból. Nem hiszem, hogy hülyének néztek az emberek. Egy óra kocsikázás után megpillantottunk az út szélén egy gördeszkázó fiút és lányt. A csajon alig volt ruha, a fiú pedig khm... érdekes. Furcsa mód mégis megálltunk a béna páros mellett. Akik mosolyogva szálltak be a kabrióba.
- Sziasztok! - köszönt a csaj. - Köszi, hogy felvettetek. Anyám ki van készülve, hogy el akarok menni egy buliba úgyhogy megszöktünk. Amúgy a nevem Steph ő pedig a bátyám Teo.
A piros lámpánál meg kellett állnunk, de a hirtelen fékezéstől majdnem belénk jön egy kocsi. A vezetője kikandikált az ablakon és úgy üvöltött, hogy majd szétment a fejem. Dani egyre idegesebben szorongatta a kormánykereket ahogy a folyamatos szidalmazást hallgatta.
- Nem tudsz vezetni bassza meg?
- Jobban tudok vezetni mint maga! - kiáltott vissza az ürgének. Gondoltam amíg Dani lerendezi azért bemutatkozok a hátunk mögött ülőknek.
- Én Nika vagyok, a pukkancs aki vezet pedig az ikrem Dani. Nem tudtok valami jó Night Clubbot vagy házi bulit? - néztem hátra, mire a csaj - akinek azt hiszem Steph a neve - elkezdett minket navigálni az utcákon. Nem telt bele tíz perc amíg teljesen eltévedünk.
- Ööö.. itt jobbra.
A következő kanyarban a fáról leesett egy toboz Dani fejére aki így elveszítette az irányítást a kocsi felett. Majd leszánkázva az útról berontottunk a parkba. Hopsz! Tíz perc múlva már mindenki minket bámult.
- Nyugalom mindent kézben tartok... -kezdte Dani és elővette a csomagtartóból a szerszámokat.
YOU ARE READING
Nyári szünet a négyzeten | ✔
AdventureKedves anyu és apu! Vakációnk a túlélőtáborban köszi jól telik. Reméljük nem dobtátok fel a pacskert -már csak a Hawaii-ról való haza hozatalok miatt mert arra rá menne a gatyám is. Amúgy mi megvagyunk a kutyát megettük, de nem az egészet hagytunk n...