Este mikor haza értünk már ahhoz sem volt erőm, hogy felkapcsoljam a villanyt így pedig ügyesen átestem három akkora dobozon mint én magam. A fiúk persze egyből mellém pattantak és felhúztak a földről. Dani felkapcsolta a lámpát és megtudtuk, hogy megint igazam volt. Három akkora doboz trónolt a nappali közepén mint én egy pici horpadással amit én okoztam. Aztán a nappali gyér fényében megláttam a fotelban nyugodtan kötögető nagyanyámat. Majd kiugrotta szívem a helyéről úgy beszartam hirtelen.
- Sziasztok gyerekek! Te -mutatott Ashtonra- ez a tied. -egy kis levél volt a nagyi melletti dohányzóasztalon és miután belenyomta Ash kezébe el is tűnt a hálószobában.
- Kicsi fiam... -nem tudta folytatni mert halkan elkezdtek folyni a könnyei -Ni-Nika kérlek olvasd fel!
- Kicsi fiam! Hallottam Connortól, hogy költözött ide a városba egy testvérpár Dani és Nika. A nagyapjuk egy jó barátja volt a szüleimnek így arra gondoltam, hogy apádra való tekintettel jobb lesz neked velük lakni mint itt velünk... persze csak addig amíg itthon nem normalizálódnak a körülmények. A nagyijuk házához ma este elküldtem Connorral az összes cuccod. A dobodat, a gitárodat, az akcióbabáidat és a ruháidat. A kedvenc tusfürdődből is raktam el csak, hogy tudd mindig végig hallgattam a hajadról és a samponokról való korántsem izgalmas prédikációidat, még ha néha nem is tűnt így. Nagyon szeretlek ezt jól vésd az eszedbe! Ölel: Anyu.
Ash lehajtott fejjel hallgatta végig a levelet, egy szót sem szólt viszont tisztán látszott ahogy sós könnyei összekulcsolt kezeire csöppennek. Leguggoltam elé és felemeltem a fejét. A látványától mint a mazsola úgy összeaszalódott a szívem. Nem tudtam nem is akartam megállítani a könnyeit. Ha kiadja magából jobban lesz. Szóval letérdeltem mellé és a fejemet a kezeire hajtottam. Sírtunk együtt mintha egy egész világ súlya nyomta volna a vállunkat. Ash sírt mert kirakták otthonról én pedig sírtam azért mert Ash sírt. Dani pedig csokifagyit zabált és kólát ivott. (Na pedig milyen szép gyomor összeaszalós két mondat volt az előző. Elrontottam a pillanatot? Hehe direkt volt :D)
Néhány perc múlva összeszedtük magunkat és bementünk a szobámba.
- Na ez itt a szobám. Innen nyílik a fürdőszoba. -mutattam a velünk szemben lévő ajtóra - A szekrénybe bedobálhatod a cuccaid és megyek előkerítek egy takarót és egy párnát. A franciaágyon elférünk ketten akkora szóval bőven lesz helyünk az éjjel. -mosolyogtam kedvesen.
- Én igazán nem szeretnék nagy kavarodást okozni... izé aludhatok a kanapén.
- Igen aludhatsz de nem fogsz. Azon az isten csapásán még ülni is kényelmetlen nemhogy aludni. -amilyen gyorsan csak tudtam megágyaztam Ashnak akit közben elküldtem zuhanyozni.
Olyan tíz perc alatt készen is voltunk majd leültem az ágyra a fürdős cuccommal együtt, de arra nem számítottam ami ez után várt rám. Ash egy szál boxerban félig vizes hajjal és azzal a kibaszott szexi testével állt előttem mire a fejem szerintem egy paradicsom színére váltott -Na nem! -kiáltottam el magam mire felém fordult és értetlen fejjel nézett rám -Vegyél fel egy pólót!- Jaj bocs. Még a végén elcsábulsz. -erre a kijelentésre elnevettem magam, jó poén. Én és az elcsábulás két külön világban élünk.
Miután én is megfürödtem döntöttem. Ha Ash ezt megmerte csinálni velem én is megmerem vele. A fekete fehérnemű szettembe ami csak egyszerű darabokból állt senki ne képzelje, hogy mint valami kurva kivonultam hanem magam köré tekertem a törcsim és úgy mentem ki a fürdőből. Éreztem magamon Ash tekintetét pedig tudom, hogy igazából nem akart rám nézni tekintve, hogy a legjobb barátnője vagyok mégis leejtettem a törülközőt magamról. Hallottam, élesen beszívja a levegőt majd miután felvettem a rendes pizsimet bedőltem az ágyba.- Egy köcsög vagy remélem tudod. -motyogta álmosan mire én egy jót nevettem.
- Te is.
- Jó éjt kis köcsög.
- Jó éjt Ashiiiiiiii. -köszöntem és egy percen belül elaludt. Hiába forgolódtam és voltam tőle legalább harminc centire nem tudtam elaludni. Egyszer csak ahogy fordult a karját átrakta a csípőmön. Kicsit közelebb húzódott hozzám mire én is közelebb mentem hozzá. Az én hátam és az ő mellkasa teljesen összeért, hallottam egyenletes szuszogását és olyan kényelmesen elpihentem, hogy simán elaludtam volna ha a másik karjával nem csap jól fejbe. Szóval a karja lett a párnám és így meleget sugárzó teste mellett azonnal elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Nyári szünet a négyzeten | ✔
AdventureKedves anyu és apu! Vakációnk a túlélőtáborban köszi jól telik. Reméljük nem dobtátok fel a pacskert -már csak a Hawaii-ról való haza hozatalok miatt mert arra rá menne a gatyám is. Amúgy mi megvagyunk a kutyát megettük, de nem az egészet hagytunk n...