2/16 - Gyerünk megy ez jobban is!

1.1K 69 2
                                    

A kosárlabda pályán álltunk a fiúkkal és Steph-fel, úgy voltunk vele, hogy túl kevés időt töltöttünk együtt az utóbbi néhány hónapban és úgy gondoltuk akkor már kosarazhatnánk is. Két év telt el azóta, hogy kiengedtek a kórházból a balesetem után és Ashtonnal újra együtt vagyunk. Most már huszonnégy éves fejjel nem is értem miért nem szerettem volna nagyihoz költözni egy nyári szünet erejéig. Pedig nagyi nem is rossz társaság, ha az ember kolis az egyetemen és a csaj, akivel meg kell osztania a szobáját egy bunkó paraszt.

A diplomámat két hete kaptam meg és így már papíros pszichológus lettem. Az életem nem is alakulhatott volna jobban ezután. Stephnek és Daninak kisfia született Benji, aki most tanul járni. Mi Ash-sel még nem tervezünk gyereket. Félek viszont, hogy a kapcsolatunk "járás"-on kívül sosem lesz más. Ha felhozom a témát, hogy milyen jó lenne összeköltözni és gyereket nevelni ő mindig valami hülyeséggel hárít mint például: a banda most fontosabb, bocsi, de dolgom akadt és még túl fiatalok vagyunk ehhez.

- Ash dobom! - Kiáltott mögülem Dani miközben átpasszolta a labdát a palánk előtt álló Ashtonnak, aki természetesen megint bedobta a hálóba a labdát. A fiúk torkaiból béna csatakiáltás hangzott fel majd hasukat összeütve vissza álltak a kezdési pozícióba.

- Steph! Cseréljünk helyet - kértem miközben Ash elé álltam.

- Tudom, hogy elszeretnéd terelni a figyelmemet a játékról Nika - mosolygott rám győzedelmesen Ash.

- Ez nem igaz. Csupán észérvekkel próbállak meggyőzni...

- Ahhoz előbb egy pontot kell dobnod - hiába próbálkoztam minden erőmmel, hogy megkaparintsam tőle a labdát semmi sem jött össze. A pompás tervem akkor született mikor Teo Ashnek passzolt. Ash mielőtt elkaphatta volna a labdát a pólója nyakánál fogva húztam közelebb magamhoz és egy forró csókot adtam neki. - Megy ez neked jobban is - suttogta és belemarkolt a fenekembe mire én ijedtemben felsikkantottam. - Nem is tudod mennyire beindítottad a fantáziámat te nő!

- És, ha azt mondom, ha nem hagysz nyerni nincs szex egy hétig? - Suttogtam bele a fülébe majd gyengéden megharaptam azt.

- Akkor azt mondom, hogy jó hatással vagyok rád. Már tudsz fenyegetni. De mi van akkor ha én kérdezek valamit?

- Mégpedig? - Ashton fél térdre ereszkedett előttem és a zsebéből előhúzott egy apró dobozkát.

- Dominika Lambert, hozzám jössz? - A szemem bekönnyesedett. Milyen régóta vártam már erre a pillanatra. Számtalanszor elképzeltem, hogy képen törlöm, amiért ilyen sokáig várt vele vagy sikítva ugrok a nyakába "Igeeen"-t kiáltva a valóság viszont az volt, hogy megszólalni sem bírtam. - Akkor ez egy...

- Igen - suttogtam - hozzád megyek te bolond.

Van egy olyan sanda gyanúm, hogy ha nem válaszoltam volna két percen belül Ash is zokogva borult volna el a füvön így viszont egymáson fetrengve sokkal jobb volt a pillanat. Mindkettőnk szemeiből megeredtek a könnyek és közben hangosan nevettünk. Steph és Teo mögöttünk álltak és most éppen nem szívatták halálra egymást. 

- Hagy adjak neked egy puszit tesó - ment Teo Steph felé.

- Puszilgassad a nődet!

- Nincs barátnőm.

- Van guminőd!

- Gonosz!

- Tönkreteszitek a pillanatunkat! - kiabált Ash mire mindenki felénk fordult a parkban. Aztán megcsapta a fülünket Dani kiabálása.

- Ide figyelj kisöcs! - kiabált Dani. - Oda adlak anyádnak, ha hülye leszel! - beszélt a kisfiának.

- Dani! - szólt rá Stephanie.

- Baszki! - menekült Bennel a kezében a felnőttes apa.

Steph miután helyre rakta a férjét ide adta nekem Bent. Olyan cuki volt, de egyszerűen nem tudott megmaradni a fenekén. Annyit sétáltam vele, hogy mire visszaültem a padra, hogy úgy éreztem leszakad a lábam. Ash átölelte a csípőmet és közelebb húzott magához. Az állát a hajamra rakta és így betudtam lélegezni finom illatát.

- Ugye tudod, hogy most már a kamerák kereszttüzében kell majd álldogálnod velem és a fiúkkal a díjátadókon?

- Igen.

- És azt is tudod, hogy a média mindet felfúj és, hogy nagyon szeretlek téged? Ugye tudod?

- Ash én neked hiszek nem a média kitalált katyvaszának. Szeretlek téged Ash.

- Tudom.

- Egy nagyon szép esküvőt szervezünk ahol minden a legnagyobb rendben lesz. Legalábbis, ha nem felejtesz el megjelenni.

Nyári szünet a négyzeten | ✔Where stories live. Discover now