3. rész - Valamiben meg kell halni nem?

3.4K 219 3
                                    

A nyári nap lassan ment le este nyolc körül. Szerelmes párok csókolóztak a part mentén és öreg nénik tipegtek haza práda táskájukkal a kezükben. A fiatal lányok hatalmas sikolyokkal díjazták Danit, ugyanis a park közepén kezdte szerelni a kis piros kocsinkat és a californiai lányok nagy örömére Theoval félmeztelenül hajoltak a motorház felé. Amíg Teo Daninak segített én Steph-fel leültem a park puha pázsitjára. A part sacc/kb. tíz-húsz méterre lehetett így teljesen jól hallottuk mikor a zene erősödni kezdett.

Felemeltem a fejemet a pázsitról és Stephre néztem aki a part irányába döntötte a fejét és oda fütyült a fiúknak akik pont akkor csukták vissza a motorháztetőt. Dani ide-oda forgatta a fejét aztán bepattant az autóba és azon a lyukon át amit a sövénybe vágott a kocsival Teoval elegáncsosan távoztak. 

Steph megrebegtette szempilláit - amik egyenként felértek egy egy tonnás autó súlyával - majd magával húzva engem a part felé kezdett futni ahol már javában ment a buli. Egyből bevetődtünk a táncparkett közepére. Úgy hiszem úgy nézhettünk ki mint a kerge kecskék, de nem nagyon érdekelt mikor éppen a pokerface ment a parti buliban. Lassan ringattam a csípőm a zene ritmusára ami egyre gyorsabb lett. 

Aztán valaki megfogta a derekamat és magához húzott. Lassan emeltem fel rá a tekintetem és meglepett a látvány. Volt legalább száznyolcvan centi. Rövid barna haja olyan most-kelltem-ki-az-ágyból félén állt. Hát szerintem meg találtam a nagy Ő-t. 

- Szépen táncolsz. - nevetett fel. -Iszunk valamit?

- Iszunk - nevettem és leültünk a parti bárhoz. Kikérünk egy Jack Danielst és a fiú inni kezdett, persze nekem is töltött. - Öm... én nem tudom...

- Ugyan igyál! Valamiben meg kell halni nem? 

- De mi a neved?

- Jack - mondta és inni kezdtünk, majd teljes képszakadás.

Nyári szünet a négyzeten | ✔Where stories live. Discover now