ÁÁÁÁ! Mindenkinek boldog bolondok napját! Ez a kedvenc ünnepem bár teljesen tisztában vagyok vele, hogy valószínűleg nem igazi ünnep mint a húsvét vagy a karácsony. Attól függetlenül mindenkinek boldogat és itten van az interjú különleges kiadás!!! Magamat is bele írtam, úgyhogy senki se lepődjön meg, hogy egy Virág is van a sztoriban. Jó olvasást!
Virág: Hali, srácok! Szóval egyesével foglak titeket kérdezni és ti válaszoltok jó? –mindenki hevesen kezd bólogatni – Rendben Dani veled kezdek, a többiek léci menjetek ki a szoba elé! –mikor végre mindenki kivonult elkezdjük az interjút –Mi a legkedvesebb gyerekkori emléked?
Dani: Úgy 14 éves lehettem mikor egyszer akkorát estem a gördeszkámmal, hogy eltört a karom. Végül nem bántam főleg, hogy így az osztályomban a legszebb csaj írta a házimat és a jegyzeteket a füzetembe. Ő volt az első barátnőm is. Igen szép idők...
V: Mi az, amit sosem kérdeztél meg a szüleidtől pedig meg kellett volna?
D: Mi a bank kártyájuk pin kódja.
V: Rendben azt hittem ilyen választ csak a csajoktól fogok hallani. Mi az az életedben, amit a saját károdon tanultál meg?
D: A szerelem fáj.
V: Miért kibe vagy szerelmes?
D: Ezt legelőszőr neki szeretném elmondani.
V: Értem az ötödik egyben utolsó kérdésem: Mit változtatnál meg, ha megtehetnéd?
D: Nem törném be Teo orrát. Azóta kissé megingott a barátságunk és én ezt nem akartam.
V: Köszönöm, hogy őszinte voltál velem. Ha kimész, kérlek, küld be Stephet!
Mihelyst Dani kimegy Steph barátnőm lép be az ajtón. Boldogan egy fehér blúzban és magasított derekú farmerjében, magas sarkúval a lábán lépked, ide hozzám majd mintha az egész világ súlya nyomná, a vállát nagy lendülettel a fotelbe puffan.
V: Régen nem láttalak. Hogy vagy?
S: Sehogy. Nap jön nap után. Teora rá sem bírok nézni nagyot csalódtam benne mikor megtudtam, hogy ő okozta Ash balesetét. Danira pedig nagyon mérges vagyok, mert betörte a tesóm orrát. Szóval mikor tehetem, kimegyek az óceán partra, mert nem bírom, hogy mind a ketten folyton ott vannak valahol.
V: Gondolom megviselt. De a karaoke est, ahogy olvastam elég jól sikerült. Mintha akkor történt volna közted és Dani között valami.
S: Én is azt hittem, hogy közelebb kerültünk, de másnap már nem az volt, mint a bulin olyan... távolság tartó lett. Ez engem meg nagyon idegesít.
V: Megértem. Szerinted mi van Ash és Nika között?
S: Szerintem ez, ami köztük van kicsit biztos több mint barátság, mert, voltaképpen egy barát nem néz így a barátjára. Nika részéről biztos, hogy van valami Ash őt viszont gyerekkora óta ismerem és nem nagyon szokott hosszú távra tervezni.
V: Tudtad, hogy beköltözött Nikáékhoz?
S: Azt hittem ez csak pletyka. Bár így Ash apját ismerve nem csoda, hogy elköltözött. Tudtad, hogy börtönbe is volt?
V: Nem miért?
S: Megvert valakit és eltört a feje.
V: Jaj ez borzasztó. Hát, köszi, hogy ilyen jó interjú alany voltál. Ha kimész, kérlek, hívd be Teot!
Teo törött orral érkezik be hozzám. Fehér póló és fekete nadrág van rajta. Majd ledobja magát a kis fotelbe ahol a többiek is ültek.
V: Szia, hogy vagy?
YOU ARE READING
Nyári szünet a négyzeten | ✔
AdventureKedves anyu és apu! Vakációnk a túlélőtáborban köszi jól telik. Reméljük nem dobtátok fel a pacskert -már csak a Hawaii-ról való haza hozatalok miatt mert arra rá menne a gatyám is. Amúgy mi megvagyunk a kutyát megettük, de nem az egészet hagytunk n...