13. rész - Ashtonnal a boltban

2K 143 2
                                    

 - Na gyere! -húztam magam után egészen a parti kis boltig. Igazából nem is azért hívtam magammal mert egyedül nem tudtam volna bevásárolni, hanem mert beszélgetni szerettem volna vele -Ash mond tényleg nem emlékszel semmire, hogyan történt a baleseted vagy csak nem akartál senkit bajba sodorni ezzel? -néztem mélyen bele gyönyörű zöldes barna szemébe, mire ő csak elment mellettem az innivalók felé - Nem kerülgetheted egész életedben a forró kását! -hiába zeng tőlem a bolt az istenért nem akar rám nézni- Irwin!

- Igazad van. De ha elmondom abból úgyis csak neked meg nekem lesz rossz akkor meg minek? -mikor meghallom, hogy "nekem lesz rossz" sírva rogyok a földre. Mit tettem? Én okoztam Ash balesetét! -Héj Nik mi van?

- É-én voltam? 

- Mi? Dehogy Nik... gyere ide! -megölel kicsit biztosan hülyén nézünk ki egy kis bolt innivalós részlegébe egy lány bőg a fiú meg, aki most lett kiengedve a kórházból öleli. Pont olyan mint valami romantikus nyálban. 

- Akkor ki volt? Jack? Luke? Connor? Teo? -a név hallatán el néz rólam. Szóval Teo volt. Mindent ott hagyva kiszaladok a boltból és egyenesen a többiek felé tartok. Ash hiába kiabál nem ér utol mert még nem tud rendesen ránehezedni a lábára. A többiek a parton röplabdáznak. Mindenkin csak egy fürdő ruha van. Gondolom lányok a fiúk ellen csak kicsit előnyben vannak ilyen téren a fiúk. Teo épp szerválna mikor beállok elé.

- Nika te a másik csapatban vagy, szóval állj el innen! -akkorát behúzok neki, hogy elesik. Steph persze egyből ott terem.

- Neked mi bajod van?   

- Szerinted? Most tudtam meg ki okozta Ashton balesetét! -Steph a szája elé kapja a kezét -Ezért vágtál a kórházban olyan fejet mintha téged rohadtul semmi sem érdekelne ugye? Te kis... -de a mondat többi része a torkomon ragad mikor valaki hátulról átkarol és felemel - Engedj el! Még nem fejeztem be!

- De Dominika befejezted. -szól rám egy ismerős mély hang. Dani az anyád istenit kell neked is most hősködni. 

- Engedd el Dani! Igaza van. Én mentem bele Ashtonba hátulról, de nem gondoltam, hogy felborul. 

- Nika mi a tökömet csinálsz? -hallom meg magam mögött Ash hangját mire automatikusan kitépem magam Dani karjai között és megfordulok, hogy szembe legyek vele. Teo mint akit puskából lőttek ki egyből Ash elé pattan. A fiúk úgy nézik egymást mintha egy percen belül simán egymás torkának tudnának ugrani.

- Tűnj innen! -sziszegi Teo.

- Nem. 

Teo keze lendül és akkor olyan történik amire nem számítottam volna soha Steph beáll Ash elé és így ő terül el a homokban. Egyből oda szaladnék, ha Dani fel nem lökne akkora lendülettel mozdul a karja, mint egy profi boxolónak. 

- MEG NE MERD MÉG EGYSZER ÜTNI! -ordítja Teo képébe majd lehajol Stephez - Ugye jól vagy? -akkora szemeim lesznek hirtelen mint egy-egy görögdinnye. A tesóm szerelmes!

Gyerekek ha lehetne milyen kérdéseket tennétek fel a szereplőknek? Nagyon érdekelne. :D

Nyári szünet a négyzeten | ✔Where stories live. Discover now