Másnap reggel tízkor Steph tört be a lakás ajtaján. Szőke haja ki volt engedve, kedvenc fehér kaliforniás pólója és kék farmere volt rajta. Látszott, hogy idáig futott mert az arca és a kezei is ki voltak pirosodva. Kint biztosan tíz fok körül járhatott az idő ami itt igazi mínusznak számít. Egyből mikor meglátott megölelt majd jöhetett a kérdés aminek a válaszára sokkal kíváncsibb volt mint rám.
- Dani itt van? -suttogta mire én bólintottam és a szobája ajtajára mutattam.
- Csak halkan, alszik. -erre mind a ketten felnevettünk és lassan és halkan mint két macska belopództunk a szobájába.
- Dani. -súgta kedvesen Steph mire a bátyám lelökte az ágyról.
- Hagyjál Nika! -morogta reggeli fáradt hangján majd a másik oldalára fordult és újra horkolni kezdett.
- Nem Steph vagyok.
- Te is hagyjál békén! -morogta mire Steph felállt és kirohant a szobából egészen a nappaliig.
- Úgy tűnik nem vevő rám- szomorkodott a kanapén majd elvette a kávéját az asztalról. Belekortyolt de bár ne tette volna ebben a pillanatban kivágódik Dani szobájának az ajtaja és a bátyám egy szál boxerban kirohan a szobából de a kanapé előtt megtorpan.
- Steph?
- Dani! -nyílnak ölelésre a legjobb barátnőm karjai.
- Steph! -Dani felkapja és megpörgeti a levegőben madj megcsókolja.
- A hálószobában!-takarom el a szememet a romantikus jelenetet látva és úgy nevetek amilyen hangosan csak tudok.
Néhány perc múlva besüpped mellettem az ágy és leül mellém Dani és Steph is. Steph Dani ölében ül aki pedig úgy szorítja magához mintha egy rongybaba vagy hasonló lenne. A fejét Steph hajába fúrja és egyik kezével birizgálja.
- Na figyelj Nika! Ashról beszélünk. Van egy barátnője a pláza barma Bethany Mota. -mondta majd előhúzott egy képet a táskájából.
A csajnak szőke haja van rajta. Kék miniszoknyát és egy fehér mindent kidobós inget visel. A lábán kék magassarkú van legalább tíz centis sarokkal és a mellette álló Ashtonba kapaszkodik. Ash ugyanúgy néz ki mint két évvel ez előtt csak nem olyan izmos és fogyott is. A megszokott fejkendője most a képen nincs rajta és haja is kisebb. Összeszorul a torkom miközben a képet nézem. Mikor ezt Steph észre veszi kikapja a képet a kezemből és eldobja a szoba másik oldálra.
- Csak a két hátvéddel vannak jóban mégis ők a suli legmenőbb párja mert Ashton a focicsapat kapitánya.
- Ne már! Nem is szeret focizni.-nevet Dani.
- De ő a csapat kapitány!
- És dobol még? -kérdezem gyorsan.
- Ahhoz már csoda kellene. Énekelni meg végképp nem énekel.
- Oh...
- Gyerekek én szerintem már húzok mert anyámnak nem szóltam, hogy eljövök és már biztosan keres.
//MÁSNAP//
Reggel tíz perc alatt elkészülök. A könyveimet az iskolában kellesz átvennem így csak egy üres iskola táskával indulok ki a kocsihoz. Mert nagyi a kocsiját itt hagyta. Danira legalább még öt percet kell várni majd beül a vezető ülésre és beindítja a motort.
A kocsi felbőg alattunk mint valami tehén és már sietünk is a suliba. Mármint sietnénk ha nem kellene még Stephanie-t is megvárnunk. De mázlimra ő is hamar elkészül majd berobogunk a suliba. Pont nem késsük le a becsengőt de rengeteg diák még kint áll a folyosón.
Mikor beérünk egyből a szekrényemhez futok, hogy kivegyem belőle az oda készített könyveket. Mikor lehajolok és kiveszem a könyveimet már indulnék is mikor hirtelen a zsibongó folyosón síri csend lesz. Az ajtó irányába nézek és meg is látom miért.
Ashton, Bethany és a két hátvéd lép be az ajtón. Járásuk tekintélyt parancsoló és aki csak rájuk néz elakad a szava. Végre megismerem a ribancot Ash oldalán Bethany akkor volt Ash ex-e mikor mi együtt voltunk. Egy rózsaszín miniszoknya van rajta és egy mindent kidobós ujjatlan a tíz centis sarkú cipő pedig most is kihagyhatatlan a szettből.
Ashtonon egy fekete nadrág, bakancs és pulcsi van. Mikor rám néz összekapcsolódik a tekintetünk és szinte elveszek zöldes barna íriszébe. Az ajkai egy szót formálnak de nem mondja ki hangosan mintha félne, hogy valaki elvehetné tőle. Még mindig az én szemembe néz és ekkor nagyon halkan aki nem tudja mit akar kiejteni annak nem is hallhatóan "Bogárkám" ezt suttogja maga elé.
YOU ARE READING
Nyári szünet a négyzeten | ✔
AdventureKedves anyu és apu! Vakációnk a túlélőtáborban köszi jól telik. Reméljük nem dobtátok fel a pacskert -már csak a Hawaii-ról való haza hozatalok miatt mert arra rá menne a gatyám is. Amúgy mi megvagyunk a kutyát megettük, de nem az egészet hagytunk n...