8.rész - A kórházban

2.4K 166 1
                                    

A mentő hamar a kórházhoz ért, nekem mégis éveknek tűnt, ahogy lassan levették a kendőt Ash fejéről ami még fogjuk rá valahogy el is állította a vérzést. Aztán egy nagy ajtó mögé betolták és kint hagytak, úgyhogy még azt sem mondták az orvosok, hogy bikmak. 

A kórház halljában volt egy olyan érzésem, hogy mindenki engem bámul. Mindig mikor kijött egy orvos az ajtók mögül felpattantam mert azt hittem nekem mondanak majd valamit, de semmi. Egy órán belül a fiúk is velem voltak. Jack feje olyan vörös volt mint a paradicsom, majd' széttépte az ideg. 

Lukeról kiderült, hogy a szőke, kék szemű, ajakpc-s srácot hívják így. Adam -aki a versenyt indította- egy nagyon cuki "Légy jobban" lufit vett a kórház kisboltjában. Dani szorosan Steph mellett állt mintha őrizné. Connor pedig amíg ki nem jött a műtőből az orvos az összes körmét lerágta. Egyedül Teo volt olyan mintha mindez csak egy mindennapos baleset lenne.

Aztán megjelent előttünk egy fehér köpenyes, sztetoszkópos pacák. Tuti, hogy ő Ash orvosa.

- Hogy van? -állok fel olyan hirtelen mintha puskából lőttek volna ki.

- Hozzá tartozó?

- A barátnője vagyok. -kapaszkodok az utolsó mentőkötelembe - Kérem árulja el nekem! Jól van?

- Néhány hétig biztos, hogy nem fog lábra állni. A feje elég csúnyán megsérült piszok nagy szerencséje volt. A kezét is megvizsgáltuk szerencsére annak semmi baja. Belső vérzése volt, de szerencsére elállítottuk. -sóhajtja az orvos -Fájdalom csillapítót és altatót kapott úgyhogy nem lepődnék meg, ha akár holnap estig aludna.

- Bemehetünk? -lök félre Connor.

- Nem, hacsak nem a testvére.

- A bátyja vagyok. Itt az igazolványom. -mutatja fel a plasztik kártyáját.

- Oké maguk bemehetnek. -int nekem és Connornak- Viszont kérem maguk menjenek haza.

- Nika! -kap el Adam -Kérlek ezt add oda neki! -mondja és a kezembe adja a nagy rózsaszín lufit.

Csak bólintok és Connorral elindulunk a kis szoba felé ahova Asht rakták. Beérve a szobába észre veszem, hogy az ablak egy picit nyitva van így gyorsan bezárom mielőtt megfázna a nyugodtan alvó fiú. Fehér kórházi ágy, fehér éjjeli szekrény, fehér falak, egy fekete fotel leterítve fehér lepedővel nem csodálom, ha itt valaki még rosszabbul lesz.

Connor elfoglalja a fotelt én pedig a fehér kórházi ágy végébe csüccsenek és a kis műanyag kiállóba akasztom Adam lufiját. Csak most veszem jobban szemügyre az előttem alvó fiút. Göndör, barna haját teljesen eltakarja a fásli. Most zöld szemét sem látom mert nyugodtan alszik. Az a borzasztó köntös van rajta, amit a filmekben is hordanak a színészek viszont neki még nem is áll olyan rosszul. Így látni lehet izmos karját és lábát. Félre ne értsetek nem úgy néz ki mint egy bodybuildinges, de amennyire kell izmos.

- Miért mondtad, hogy a barátnője vagy?

- Nem tudom... izgultam, hogy mi lesz vele. A szüleitek miért nem jöttek be?

- Nem tudom. 

Nyári szünet a négyzeten | ✔Where stories live. Discover now