Mikor Ash elment a szívem majd megszakadt. Persze mikor elment a legjobb barátai Mich, Luke és Calum is követték Los Angelesbe. Boldog volt ez pedig nekem is jól esett. Néhány hónappal később bár megint szakítottunk most is minden nap beszéltünk és szinte mindig üziztünk egymással.
Éppen a nagyi nappalijában készültem írni a házi dolgozatomat mikor erőteljesen valaki rádőlt a csengőre. Ashton a monitorról közben dumált nekem de már nem tudtam rá figyelni.- Majd jövök. - közöltem a tényt majd lecsaptam a laptopom fedelét. - Nyitom nagyi!!! - ordítottam teli torokból.
- Nem vagyok süket Nika hallom, hogy csengetnek.
- Nyitom!
- Hallom! - mikor az ajtót kinyitottam meglepetésemre az egyik labortársam állt a verandán. Dávidnak hívták magas, barna hajú gyerek volt iszonyat kék szemekkel. Kis gomba haja tiszta kóc volt az őszi szél miatt, ami össze-vissza fújta a haját. Igazából nagyon helyes fiú volt, csak eléggé félénk. Mármint nekem legalább is mindig ezt a félős oldalát mutatta. Nagyon okos volt és nem is tudom attól függetlenül, hogy nem beszélt sokat nagyon jó volt a társaságában lenni.
- Oh.. Szia - dőltem az ajtófélfának.
- Szia. Izé... Szóval tudod részt veszek egy fogadáson ahol abban fogadtunk, hogy biztos nem jössz el velem randira. De azért gondoltam megkérdezlek. - mosolygott félve.
- Miből gondolod, hogy nem mennék el veled? - kérdeztem és egy kedves mosolyt varázsoltam az arcomra mikor kiléptem az ajtón.
- Mert te olyan szép vagy én pedig.. Hát én vagyok. - hajtotta le a fejét, olyan volt mint egy cuki öt éves.
- Hova mennénk és mikor?
- E-eljönnél velem? - kérdezte dadogva.
- Persze. Miért ne?
- O-oké akkor holnap hatra jó ha itt leszek?
- Persze. Hova megyünk?
- Nem mondom el csak öltözz lazán. - mosolygott majd elszaladt.
Vigyorogva ugráltam be Dani szobájába, aki az ágyán eldőlve teljesen belefeledkezett a laptopja bütykölésébe. Egy szál alsóban fetrengett és valahogy nem akart felnézni a kütyüjéből. Így csak lazán fogtam magam és ráugrottam a hátára, ennek hatására Dani pedig panaszosan felnyögött.
- Mit akarsz?
- Randim lesz. - ujjongtam - Tehát holnap amíg én elkészítem a sminkem te megcsinálod a körmöm?
Mutogattam nagyban a kezeimet Daninak. Aki mérgesen túrt bele a hajába. Tudni illik Dani a legjobb körmös a családba. De csak nagyon nehezen vette a fáradságot ahhoz, hogy valakinek meg is csinálja a körmét. Viszont én már kifejlesztettem egy tökéletes technikát, hogy megcsinálja amit szeretnék. Még pedig, hogy addig nem szállok le a hátáról amíg olyan szinten el nem kezdi idegesíteni a jelenlétem, hogy önként és dalolva vállalkozik arra, hogy megtegye amit kérek.
- Légyszíves! - turkáltam a haját. Olyan puha volt.
- Hagyjál békén Nika!
- De Dani!
- Dominika! - jött be nagyi a szobába egy fakanállal a kezében, amin végig folyt a színes sütitészta. Kíváncsi voltam vajon most milyen ehetetlen sütinek csúfolt dolgot készít majd. - Kérlek szállj le a bátyádról és folytasd a házi dolgozatodat. Mert, ha jól tudom ezen múlik az év végi jegyed.
- De nagyi! - cirkuszoltam.
- Holnap elmész a randevúdra azzal a fiúval, de előtte megírod a házi dolgozatodat és Dani elkészíti a körmödet úgy ahogy te szeretnéd.
- De nagyi! - cirkuszolt most már Dani is.
- Nincs apelláta az van amit mondok és punktum. - mondta nagyi majd bezárta maga mögött az ajtót.
Annyira sajnálom, hogy eddig nem volt rész, de köztudott tény rólam, hogy egy műszaki analfabéta vagyok és sajnos valahogy sikerült elbuherálnom a wifit itthon. Anyu pedig nem itthon dolgozik szóval nem nagyon érdekelte, hogy nincs net. Ma volt kint az informatikus és az egész rendszert vagy mit kicserélte csak eddig jó apám azt mondta megtudja csinálni de aztán mégsem és fúúú... sok bajom volt na és ezért nem tudtam nektek hozni a részt de soha a büdös életben többé nem fogok hozzá nyúlni semmi informatikai kütyühöz :D Annyira béna vagyok bocsi XD
YOU ARE READING
Nyári szünet a négyzeten | ✔
AdventureKedves anyu és apu! Vakációnk a túlélőtáborban köszi jól telik. Reméljük nem dobtátok fel a pacskert -már csak a Hawaii-ról való haza hozatalok miatt mert arra rá menne a gatyám is. Amúgy mi megvagyunk a kutyát megettük, de nem az egészet hagytunk n...