2/1 - Nikának vissza kell jönnie!

1.1K 77 2
                                    

//Stephanie//

Egy buliból jöttem éppen haza. Sokat ittam így a haveromék gyepén kellett hagynom a kocsimat és egy kék koktélruhában és egy magassarkúban igen csak hideg van így február közepén. Végre az üzletekhez érek ami azt jelenti, hogy innen csak egy utcányira lakok.

Elcsodálkozok mint mindig, hogy milyen gyönyörűek is azok a ruhák amikre -hacsak nem szakad rám egy bank vagy egy gazdag nagybácsi -biztos nem lesz pénzem. Mikor meglátok egy nonstop kisboltot egyből beszeretnék menni egy forró csokiért, de tartom magam mint független, erős nő és elsétálok a zebráig. Pechemre éppen pirosat kapok így hulla fáradtan nekidőlök a jelző lámpának. Jéghideg de most nem nagyon érdekel.

Mikor a zebra másik oldalára nézek meglátok egy árnyat. Annyira ismerős ezért észre sem veszem mikor átvágok az úton és megállok néhány méterre az árnytól. Boldogan ugranék a nyakába és kiabálnám "Dani végre itt vagy" de nagyot tévednék ugyanis az előttem álló alak nem más mint Ashton Irwin.

Részegen mint két éve kb. minden egyes éjszaka. De most nem megyek el mellette hanem nézem az utcai lámpának dőlő, whiskeyt vedelő barmot.

- Kérsz? -kérdezi és a büdös pia szag csak úgy dől bele.

- Nem. Hogy nézel ki megint Ash?

- Irwin.

- Mit szólna hozzá a barátnőd a kis Bethany ha így látna?

- Bethany egy sarki kurva, amúgy szerintem még örülne is neki. -nevet fel összeakadó nyelvvel. Undorító, hogy mi lett belőle mióta Nika elment.

- Mit szólna hozzá Nika? -erre teljes erejéből neki csapja az üvegét a falnak amitől csak néhány centi választ el.

- Ne hozd fel őt nekem! Boldog Tornióban ahova ment az anyjával! Én is boldog vagyok!!! -nevet erőltetetten.

- Torontóba és Ash szerintem nem így néz ki egy boldog ember mint te. Abba kéne hagynod az ivászatot és változnod kéne.

- Hagyjál már! Nem változok meg. Minek? Úgy sem jön vissza soha! Most pedig húzz haza! Téged még keresnének a szüleid, ha eltűnnél! -hangja tele van gúnnyal majd egy hatalmasat köp maga mellé és lassan eltántorog a sötét utcában ahol már nem látom. Sietősre veszem a lépteimet és haza megyek. Út közben megfogalmazódik bennem amire már olyan régóta gondolok.

Nikának vissza kell jönnie!

Nyári szünet a négyzeten | ✔Where stories live. Discover now