Ash beöltözése óta két nap telt el és ez alatt a kettő alatt teljesen sikerült kipakolni a cuccait. Minden este együtt aludtunk, de valahogy egyre rosszabb volt egy helységben lenni. Egy este megvártam amíg az egész ház elalszik majd olyan éjfél körül elindultam. A fekete nadrágom és toppom a pizsim alatt volt szóval két perc alatt levettem és kimentem a szobámból. Egy fekete bőrdzsekit és egy szintén fekete bakancsot vettem fel és kiléptem a hűvös nyári utcákra.
Sétáltam egy darabig és egy kis idő múlva egy starbuckhoz értem. Egy cappuchinót kértem és már futottam is a partra. Rajtam kívül csak egy ember volt a parton az is egy kukás volt aki a homokban aludt. A köves részre mentem ahol régebben mikor nagyapa élt sokszor játszottunk Danival. Elsétáltam a bolt mellett ahol Ashből kihúztam, hogy ki okozta a balesetét.
A gondolatra sírhatnékom támadt. Eszembe jutott, hogy milyen hevesen dobogott a szívem mikor elesett a motorral, emlékek lepték el az agyam az alig egy hónapja lezajlott eseményekről. Ahogy bepakolják őt a mentőbe majd mikor legelőször kinyitotta a szemét a kórházban. Sosem akartam bevallani magamnak és még most sem akarom bevallani, hogy valamilyen úton módon a kedves szavai, a személyisége vagy esetleg a gyönyörű mosolya miatt teljesen belehabarodtam.
Ami több okból is hülyén hangzik. Egy: Ő a legjobb barátom. Kettő: Nem hiszem, hogy valaha is érzett így irántam. Három: Ha esetleg össze is jönne és összejönnénk szeptember elsején már úgyis otthon kell lennem így a kapcsolatunk két hónapos sem lenne.
Levágódtam az egyik kőre a másiknak neki döntöttem a hátam és behunytam a szemem. Csak az óceán halk moraját hallgattam ami annyira megnyugtatott, hogy legközelebb a napfelkeltekor nyitottam ki a szemem. Még mindig nem volt senki körülöttem. Csak én a végtelen óceán és egy rakás homok mindenhol.
Előkaptam a telefonom a zsebemből ami úgy csörgött mint az őrült és megnéztem a kijelzőre kiírt nevet. ASH. Csupa nagy betűvel kiírva a három betűs becenév. Látva, hogy legalább már hússzor keresett remegő ujjakkal nyomom meg a kis zöld gombot a kijelzőn.
- Nika hol vagy? -ordít bele feszülten Ash a készülékbe.
- A parton.
- Valami bajod esett? Miért szipogsz? Bassza meg Nika mi történt?
- Te.
YOU ARE READING
Nyári szünet a négyzeten | ✔
AdventureKedves anyu és apu! Vakációnk a túlélőtáborban köszi jól telik. Reméljük nem dobtátok fel a pacskert -már csak a Hawaii-ról való haza hozatalok miatt mert arra rá menne a gatyám is. Amúgy mi megvagyunk a kutyát megettük, de nem az egészet hagytunk n...