11. rész - Kaja csata!

2.2K 153 14
                                    

Mikor már végre valahára kiengedték Asht a kórházból heten jöttek értünk: Dani, Steph, Teo, Jack és barátnője Kacey, Luke, Calum (aki valami kínai keverék vagy fene tudja). Igazság szerint mikor kiengedtek Ash már lábra tudott állni a fizikoterápiának köszönhetően. Bár így is támogatni kellett oldalról. A fiúk berakták a nagy transzporterbe (ez valami autóféle nem tudom milyen ne kérdezzetek) Asht és megindultunk egy helyi étteremhez.

Nem ettem már két hete normális kaját így mikor a pincér oda ért hozzánk egyből rendeltem egy nagy tál sült krumplit és egy nagy hamburgert. A csávó kicsit furcsán nézett rám főleg mikor kijelentettem, hogyha a krumplira rá merik rakni a kechupot és nem mellé vissza küldöm az egészet. Szerintem teljesen elrontja a varázst ha rajta van a krumplin a kechup.

Mihelyst kiértek a rendeléseink azonnal enni kezdtünk. Egy kis piros boxban ültünk ahonnan gyönyörű kilátás nyílt az óceánra. Velem szemben Steph nagy erővel tömte magába a salátát, mert szerinte, ha azt enné mint én akkorára hízna mint egy lufi. Mellettem Ash ült aki egy akkora pizzát zabált a fiúkkal mint egy golden retriver. Hogy fér beléjük ennyi?

Miközben vígan falatoztam Ash elvett egy krumplit a tálamból majd miután jól megmártogatta kechupban megpöckölte vele az orrnyergem és megette.

- Te megeszed a krumplim? -huzigálom a szemöldököm.

- Aha.

- Vigyázz magadra Ahston Irwin!

- Juj de félek tőled Nika! Kérlek ne bánts! -nevet mire arcon csapom a hamburger bucival. Erre persze ő is nekem dobja a pizza szeletét. Egy kechupos krumpli végül Kacey arcán landol aki pedig jól megdobál engem Stephet és Jacket fagyival. Aztán mindenki beszáll. Öt percig dobálózhatunk maximum mikor Teo véletlenül leönti a pincér gatyáját jeges teával.

- Hoppszi...

- Kérem fáradjanak ki az étteremből zavarják a többi fizető vendéget. - mikor felállunk és elmegyünk én még beledugok a pincér szájába két kechupos sült krumplit majd a hajammal fejbe csapva kecsen kisétálok a többiek után. 

Nyári szünet a négyzeten | ✔Where stories live. Discover now