- Ó én nem a tájra értettem. – mosolygott David és rám terítette a dzsekijét. Mosolyogva elfogadtam majd vissza fordítottam a tekintetemet a szülővárosomra.
Innen ahol álltunk látszott a régi házunk és az előtte lévő játszótér. Emlékszem, hogy kiskoromban azon a játszótéren játszottunk Danival. Egyszer Daninak beszorult a feje a csúszda védőkorlátjába. Én pedig a hintáról repültem akkorát, hogy eltörtem a lábamat. Az előtte lévő térre néztem, ahol Foxxal találkoztunk mikor galambokat kergetett kiskorában. Lena mindig is egy vadember volt, ugyanakkor komoly és imádott motorozni. Igen nem csoda, hogy mikor megkaptam az első motorom ő mutatta meg nekem a Cirkálót, ami egy nagy motoros pálya.
A Cirkáló egy vad pálya tele éles kanyarokkal, rámpákkal és hasonló király dolgokkal. Ott nyertem legelőször motorversenyt. Igazából régen egy hatalmas bevásárló központ volt, de mikor bezárt az utcagyerekek átalakították. Ehhez képest kismiska volt az a pálya ahol Ashton esett. A barna hajában az a hajpánt lógott, amit nekem adott mikor elmentem Long Beachről. De már megint Ashton! Miért gondolok rá ilyenkor is? Daviddel vagyok, vele kéne szórakoznom.
- Csak nem a híres Dominika Lambert? – hangzott lentről egy ismerős kiáltás, ami kirángatott a gondolataimból.
- David gyere, bemutatok neked valakit! – rángattam le a lépcsőn, amit csak nagy nehezen engedett. „De hát a vacsora" – hajtogatta, de most nem nagyon érdekelt a vacsora. Mikor leértünk a lépcsőn ölelésre nyíltak karjaim.
- Nika! – kapott fel nevetve Fox. Ő és Lena voltak a legjobb barátaim mikor itt laktam Los Angelesben.
Fox haja ugyanolyan vörös és kócos volt mindig. Egy sárga nadrágot, piros pólót és fekete cipőt viselt, ami volt vagy 45-ös méret így pont olyan látványt nyújtott, mint egy bohóc, aki most lógott meg egy őrült gyerekcsapat elől.
- Weasly! – nevettem miközben négyszer megpuszilt, össze pacsiztunk egyet alul egyet felül ütöttünk és a végén kis polipokat utánozva a kezünkkel eltávolodtunk egymástól. – Lenát hol hagytad? – kérdeztem.
- Itt van a motoroknál. – nekem pedig erre felcsillant a szemem – Vezetheted az enyémet. Aztán a Cirkálónál elkérjük a tiedet Dominiktól.
Dominikról tudni kell, hogy a Cirkáló helyes, kékszemű, világ egyik legjobb fej pasija. És igen Dominik volt az egyetlen, akire rá mertem bízni a mocimat bár nagyon nehezen. Ő volt ott az ilyen... mindenes. Igen talán ez a legjobb szó rá. David mögöttem caplatott mikor rájöttem, hogy még nem is mutattam be.
- Weasly! Bemutatom neked Davidet. David ő itt Fox. – a két fiú kezet rázott volna, ha Fox nem katapultálja David karjaiba magát.
- Szia, szépfiú! – köszönt csábosan – Vezettél már életedben motort? – kérdezte miközben hagyta, hogy David lerakja és megrázza a fejét. – Hát ez fantasztikus buci! Mögém ülsz.
- Mi-Mivan? – dadogott David mikor a motorokhoz értünk.
Két fekete moci parkolt egymás mellett és az egyiken megláttam Lenát. Barna haját feketére festette és rakatott bele egy rózsaszín csíkot. Nagyon vad lett azt meg kell hagyni. Egy fekete bakancs, fekete bőrdzseki, fekete póló és fekete magasított derekú nadrágot viselt, ami kiemelte izmos lábait. A sminkje is egy kicsit feketébb lett a kelleténél és a bukósisakja - is ki tudja kitalálni milyen színű volt? – ja, totál fekete volt az is.
- Nem estél túlzásba a feketével? – kérdeztem mosolyogva miközben megöleltem.
- Látnád a szobáját! Komolyan barbie kuckója úgy néz ki. – nevetett Fox.
- Ki a barátod Nika? – kérdezte Lena.
- Davidnek hívják. Negyvenes cipőt hord és 187 centi magas. Azt hiszem, olyan 70 kiló lehet vasággyal. Gyerekkorában tuti csellózott vagy hegedült. Matek zseni, de semmi sportot nem űz rendszeresen. Néha eljár futni. A húgát Sophiának hívják.– mérte végig Fox. Már megszokott volt tőle, hogy így mutasson be másokat. A legdurvább az volt mikor leitta magát a sárga földig de még akkor is úgy vágott az esze, mint a borotva. Ezért hívtuk a Detektívnek mikor nyolcadikban kincsvadászatot rendeztünk és még mielőtt meg lett volna minden nyom ő már tudta, hogy hol van a kincs. Igazából nem volt nehéz kitalálni a puncsos fagyi – a játékunk elásott kincse – ugyanis a fagyasztóban volt ahol mindig.
- Honnan tudtad? – kérdezte elképedve David.
- Egyrészt facebook, másrészt pedig nézzétek itt a kezét- mutatta fel – tele van bőrkeményedéssel, ami ahhoz kellett, hogy jobban tudjon játszani. A cipőjére rá van firkantva egy negyvenes szám és mivel és 180 centi vagyok David max. hét centivel lehet nálam magasabb.
- Óóó... még mindig nem értelek, de nem baj.
- Tudom. Nyomozó leszek. – vigyorgott Fox, mint egy eszement.
- Kitalálom Gerominó Stilton a kedvenc detektíved! – nevettet David.
- Nem Scooby-doo és Sherlok Holmes. – mondta Fox, de nem nevetett. Halál komoly arccal meredt Davidre. – Nyugi csak szívatlak ezzel a nézéssel.
- De megnyugodtam.
- Akkor megyünk? – pattogtunk Lenával.
- Persze húzzuk a belünket csajok és David! – Fox felpattant a motorjára és rántotta magával Davidet is. Az a fej! Ezért már megérte eljönni ide.
- Azt ígérted Fox vezethetek! – mérgelődetem.
- Igen, de akkor még nem ismertem ezt a kis bucit mögöttem. Amúgy nem baj, ha bucinak hívlak? Olyan kis buci vagy.
- Tök vékony vagyok, kikérem magamnak!
- Akkor kifli leszel. Érted.. kifli... - De David csak értetlenül meredt rá- Nem? Akkor mindegy.
Ebben a pillanatban a motorok felbődültek alattunk és néhány perc múlva már száguldottunk is. A hajamba, ahogy belekapott a szél szabadság érzés és adrenalin járta át a testemet. Egy kis idő múlva már nem kapaszkodtam A kezemet a magasba emelve élveztem, hogy itt vagyok. Fox és David mellettünk jöttek egy idő után. Elvigyorodtam mikor megláttam David, hogy kapaszkodik Foxba. Mintha az élete múlna rajta. Fox pedig egy percre felém nézett mivel nem volt rajta bukósisak könnyen letudtam olvasni a szájáról a szavakat „Stipi-stopi" majd a haját hátra vetette David felé, hogy tudjam mit stoppolt le. Vagyis inkább kit, de ez részletkérdés. Lassan pedig oda értünk a Cirkálóhoz.
25@3^
YOU ARE READING
Nyári szünet a négyzeten | ✔
AdventureKedves anyu és apu! Vakációnk a túlélőtáborban köszi jól telik. Reméljük nem dobtátok fel a pacskert -már csak a Hawaii-ról való haza hozatalok miatt mert arra rá menne a gatyám is. Amúgy mi megvagyunk a kutyát megettük, de nem az egészet hagytunk n...