Reggel mikor felkeltem teljesen jól éreztem már magam. Annyira, hogy arra gondoltam, hogy akár valahova el is mehetnék tekintve, hogy már csak néhány napunk van a nyári szünet végéig ami azt jelenti, hogy megyünk haza Los Angelesbe de az időt amit itt tölthetünk még azt a többiekkel akarom eltölteni.
Ahogy kikeltem az ágyból egyből kimentem a konyhába a fiúkhoz.
- Hali! -Köszöntem mire Ash feláll és hosszan megcsókol.
- Szia picúr! -nevetett fel.
- Mit fogunk ma csinálni?
- Arra gondoltam, hogy ma elviszlek egy rendes randira, de előtte veszünk neked egy szép ruhát.
- Most csak poénkodsz! -nevettem fel mire megrázta a fejét. Miután lenyeltem a gyógyszereimet és felöltöztem Ashtonnal elindultunk gyalog a plázába.
Az utcán kéz a kézben sétálgattunk és elég sokan meg is néztek minket. Annyira jó érzés volt vele csak úgy kettesben lenni. A világ összes pillangója a gyomromban repkedett mikor átölelt vagy mikor megcsókolt. A pálmafák nem takarták el a napot viszont így is még árnyékban volt az utca fele. Egy fagyit is vettünk míg el nem értünk a plázába. Rengeteg ember volt minden boltban.
Mikor bementünk egy ruha boltba Ash mindenhova követett akár az árnyék.
- Szerinted a fehér fekete övvel vagy a fekete fehér övvel? -kérdeztem az árnyékomat mire felnézett és huncut mosolyra húzva az ajkait rám mosolygott.
- Szerintem ezt csak akkor tudjuk meg ha felpróbálod. -így hát bevágódtunk a próbafülkébe.
Felvéve a feketét kimentem a kabinból mire Ash-nek elakadt a szava. A szeme végig siklott rajtam és közben nyitva maradt a szája. Én csak nevettem a bénaságán és óvatosan felemeltem a fajét mire akkorát nyelt, hogy szerintem még a szomszéd üzletből is hallották. Óvatosan becsuktam a száját és felemeltem a fejét, hogy ne a padlót fixírozza már mikor engem is nézhet.
- Csukd be a szád mert belerepül a légy! -nevettem mire azonnal megcsókolt olyan hevesen és szenvedélyesen ahogy csak tudott majd mikor már nem volt levegőnk elváltunk. A kezeim még mindig a nyaka körül volt összefonva mint az övé az én derekam körül- Na mit gondolsz?
- Nem veheted meg!
- Miért nekem tetszik!
- Nika ha megveszed félő, hogy nem megyünk sehova. -húzogatta perverzen a szemöldökét. Mire én beléptem az öltöző kabinba és felvettem a fehér ruhát ami viszont Ash is csak beharapott ajakkal nézte ezt igennek könyveltem el a ruha felé szóval ezt vettük meg.
Mikor kiléptünk a boltból egy nagyon hangos visítást hallottam olyan frekvencián, hogyha a csaj hangosabb lett volna azt már csak a kutyák hallják. Szőke haja meglibbent mikor felugrott Ash ölébe majd meg is csókolta őt mire Ash egyből ellökte magától.
- Te meg ki a halál vagy? -kérdeztem mikor a szőke csaj felállt a földről.
- A nevem Bethany. Ash barátnője vagyok.
- Tényleg? -fordultam Ash felé és elkezdtem nevetni.
- Beth mi egy éve voltunk együtt egy hétig utána dobtál. -nevetett Ashton is.
- De hát mi nem is...
- A nevem Nika Lambert, Ash barátnője vagyok.
- TE MEGCSALSZ? -ordította a csaj majd lekevert egy icipicit Ash-nak ami szerintem meg sem kottyant neki. Azt tudom, hogy az sem kottyant meg neki amikor én adtam neki egy pofont még a nyár elején mert elvette a fagyimat.
Beth szánalmas akciója után még beültünk a Mekibe és a Mc freezzel koccintottunk a ruhámra és Bethre is amiből csak annyi lett, hogy majdnem kitiltottak a mekiből mert nem bírtuk abba hagyni a nevetést.
YOU ARE READING
Nyári szünet a négyzeten | ✔
AdventureKedves anyu és apu! Vakációnk a túlélőtáborban köszi jól telik. Reméljük nem dobtátok fel a pacskert -már csak a Hawaii-ról való haza hozatalok miatt mert arra rá menne a gatyám is. Amúgy mi megvagyunk a kutyát megettük, de nem az egészet hagytunk n...