21. rész - Együtt

1.7K 127 5
                                    

- Ash?

- Igen Nika?

- Szeretlek.

- Én is.

A parton már voltak néhányan de minket nem nagyon érdekelt. Ash felkapott az ölébe és boldogan megpörgetett. Göndör, barna fürtjeit ide-oda dobálta a szél és gyönyörű barnás zöld szeme boldogságtól csillogott. Lassan kiszálltam az öléből és szembe fordultam vele. Boldogan mosolygott. Egyre közelebb mentem hozzá és mikor már azt hitte megcsókolom nyomtam az arcára egy puszit. Gyorsan elrohantam ő pedig utánam. Mikor elkapott bele puszilt a hajamba és elindult velem a víz felé.

- Ash tudod, hogy nagyon szeretlek nem akarsz te beledobni a jéghideg vízbe! -nevettem nagyokat.

- Oh dehogy nem.-mondta és besétált velem pont úgy hogy a térde föléig ért a víz. -Hopp! -szórakozott velem, hogy majdnem beledobott a vízbe mire én csak még jobban kapaszkodtam belé.

- Ha beledobsz nem leszünk jóban.

- Te most fenyegetsz?

- Végül is... -rá nevettem és megcsókoltam gyönyörű rózsaszín ajkait. Egyből mélyítette a csókunkat én pedig halkan felnevettem. - Olyan kis cuki vagy.

- Igen sokan mondták már.

- Nem egoista itt egy kicsit valaki? -huzigáltam a szemöldököm.

- De te. Na gyere menjünk haza. -együtt, nevetve nagyon hamar ott álltunk a házunk előtt. 

- Nem emelsz fel és viszel át a küszöbön mint valami toll pihét?

- Nem vagy te legalább 200 kilóval nehezebb egy tollpihénél?

- Te gonosz. Most megsértődtem. -mondtam majd sértődöttséget játszva elindultam a ház felé. 

- Hogyan engesztelhetnélek ki?

- Csókolj meg! -nem tétlenkedett hát tovább egyből az ajkaimra tapadt ekkor nyílt ki a bejárati ajtó és Dani lépett ki rajta. Egy fekete nadrág volt rajta össz-vissz és miután elváltunk mindkettőnket egyszerre megölelt.

-Jaj a kis szerelmesek! Ash ha megbántod Nikát kinyírlak! -énekelte mire mind felnevettünk. -Elküldtelek a húgomért de nem gondoltam, hogy így hozod vissza. Amúgy Jack hívott, hogy holnap elmehetnénk San Diegoba. Tudjátok mi van ott? Nem. Sea World! Sosem voltam még Sea Worldbe. Ott vannak bálnák is. Hét kilós az agyuk az hatalmas. Mármint a testükhöz képest kicsi, de most komolyan tudnátok mondani még egy hét kilós agyú állatot?

- Egy másik bálna?

- Pontosan Nika ezt a választ szerettem volna hallani! Esküszöm egyszer még Nobel díjat fogsz kapni! Na gyertek pakoljuk össze holnapra.  


Bocsi, hogy ilyen rövid lett a rész de siettem majd legközelebb hosszabb lesz :D  Nagyon szeretlek titeket és köszönöm a sok megtekintést!!!! :) Puszi

Nyári szünet a négyzeten | ✔Where stories live. Discover now