Azon a pénteken Daninak még volt egy meglepetése számomra mégpedig, hogy Adaméknál ismételten buli lesz amire -a gólyák és tanárok kivételével- minden az iskolánkba járó diák hivatalos. Nekem persze semmi kedvem nem volt elmenni. Nem szeretem nagyon ezeket a nagy közösségégi "partikat", amik kb. arról szolnak, hogy tépjünk be jól és igyuk le magunkat a sárgaföldig.
De miután Steph is elkezdett noszogatni, hogy menjek el hát felkaptam egy kék ruhát, kisminkeltem magam -csak annyira, hogy ne úgy nézzek ki mint egy zombi- és begöndörítettem a hajam. Nagyinak fölösleges lett volna szólni, hogy elmegyünk hiszen úgyis nyaral. Mit érdekelné az, hogy a péntek éjszakát egy iskolatársunk bulijában töltjük.
Mikor beültünk a kocsiba Dani ráadta a gyújtást és elindultunk. A kocsiba beálló csendet csak a rádió hangos dallamai törték meg. Belőle valami számomra ismeretlen rock banda gitárosa nagyon beleélte magát a zenélésbe.
Mire a házhoz értünk már rengetegen álltak a ház előtt és parkoló is alig volt. Mikor Dani végre leparkolt elütve egy flamingós kerti díszt azonnal kiszálltunk és bementünk a házba. Bent már rengetegen voltak. A zene üvöltött és neon színű fények cikáztak minden felé. Levegő alig volt de részeg tini szinte minden lépésemnél öt.
Nagy nehezen kivergődtem a hátsó verandára és neki támaszkodtam a korlátnak. Hamar valaki más is ugyanígy tett és a pia szag úgy áradt belőle, hogy szájon át kellett lélegeznem. Lassan a részeg gyerek felé fordultam és leesett az állam a fiú láttára.
- Szia! Jó a buli! -kiabálta túl a zenét Jack mire én csak megrántottam a vállam. -Hol van a herceged?
- Szerintem keversz valakivel Jack. -motyogtam de úgy tűnik, hogy a részegek jól olvasnak szájról.
- Nem hiszem Kacy.
- Mondtam, hogy keversz valakivel. Nika vagyok. Dominika Lambert.
- Igen keverlek cső lány akinek elfelejtettem a nevét! -de kedves. Végül is csak egy nyári szünetet töltöttünk együtt.
Egy fél óra elteltével is kint álltam a hidegben, kezdtem fázni ezért visszamentem a házba. A zene, a füst és a levegő hiány miatt hamar kezdtem rosszul érezni magamat. De bevetődtem a pult elé, ahol a piákat adták.
Egy talán nálam néhány évvel idősebb, szőke fiú állt a pult mögött világoskék birka szemekkel és engem nézett. Egy hatalmasat mosolygott az irányomba én viszont csak fáradtan lehajtottam a fejem. Ami nem csoda hiszen ha jobban belegondolunk kilenc órám volt ma az iskolában és az algebra egyenletek teljesen leszívta az agyam.
- Mit adhatok csibém? -huzigálta perverzen a szemöldökét.
- Egy vodka narancsot. -mondtam és a nappali felé kezdtem nézelődni hátha meglátom Danit és Stephet helyettük viszont Ashtont és Bethanyt találtam akik nyalták falták egymást a kanapén. -Tudod mit? Adj inkább egy Jack Danielst én pedig húzok! -a fiú szem forgatva szolgált ki én pedig az üveggel együtt berobbantam a tánc térre.
Gyorsan kezdtem mozgatni a csípőm a zene ritmusára és egy ideig nagyon jól kitomboltam magam aztán viszont már úgy elfáradt a lábam, hogy le kellett ülnöm. Mivel lent már nem találtam ülőhelyet fel mentem és bevágódtam a hatalmas gardrób szobába. Ott egy puffot találtam és rengeteg táncoló tinit.
Oldalra rúgtam a cipőm és kezembe az italommal én is beálltam gyarapítani a táncolók tömegét. Hirtelen valaki megállt velem szemben és az államnál fogva felemelte a fejemet. Rám mosolygott mire az én hasamban éledezni kezdtek azok a bizonyos, sablonos, általam már rég halottnak hitt pillangók.
- Szia Bogár! -köszönt nekem. -Mit keresel itt?
- Anyu elköltözött Párizsba én pedig ide jöttem és hasonlók... -a pia hatására csak úgy ömlött belőlem a szó de nem sokáig ugyanis öt perccel később megéreztem Ash puha, rózsaszín ajkait az enyémen. Azonnal kiesett a pia a kezemből és mélyítettem a csókunkat. Ash nyelvén éreztem a pia keserű ízét de nem hagytuk abba.
- Szeretem mikor beszélsz de még jobban, ha másra használod a kis szádat. -vigyorgott rám majd megint megcsókolt, de most eltoltam magamtól.
- Neked barátnőd van és részeg vagy. Holnap már vagy nem is fogsz emlékezni erre vagy egy hatalmas hibaként fogsz tekinteni rá. Én pedig nem szeretnék hiba lenni. -ezzel ott hagytam és a tél hideg éjszakában a házból kilépve haza felé vettem az irányt.
YOU ARE READING
Nyári szünet a négyzeten | ✔
AdventureKedves anyu és apu! Vakációnk a túlélőtáborban köszi jól telik. Reméljük nem dobtátok fel a pacskert -már csak a Hawaii-ról való haza hozatalok miatt mert arra rá menne a gatyám is. Amúgy mi megvagyunk a kutyát megettük, de nem az egészet hagytunk n...