Reggel egy ismeretlen házban keltem. Ez nem is lenne akkora baj, hiszen haza tudok én menni. De az ablakban ültem teljesen csupaszon, egy csirkével a kezemben. Az egész testem tésztával volt bekenve, és a hajam ragadt valami furcsa gumitól azt hiszem rágótól. Közben a csirke, akit magamban Karcsinak neveztem el kezdett éledezni. Először a karjaimat kezdte csipkedni majd megcsípte az orrom. Gonosz kis állat az tuti, ahogy volt eldobtam Karcsit és felálltam az ablakból. Gyorsan mivel egy lépcső fordulóban voltam felszaladtam az emeletre.
Legnagyobb meglepetésemre egy ágyon összehajtogatva találtam meg a farmerom és fekete toppom. Karcsi folyamatosan a nyomomban loholt sőt néha még meg is csipkedett. Miután kiszedtem a hajamból a rágót kiszaladtam a folyosóra. Ahol hirtelen egy számomra ismerős dallam hangzott fel. Tőlem balra egy szobából jött a stay drága i-phoneom csengőhangja. Szóval benyitottam.
Azt hittem ott nyomban kidobom a taccsot. Két vén ember feküdt az ágyon egy nő és egy férfi. Elég félre érthető volt a helyzet. A telefonom pedig az ágy szélén csörgött. Szerencsémre (ilyet is ritkán mond az ember két 60-70 éves nászéjszakás párról) ezek teljesen egymásba feledkeztek. Ahogy és amilyen gyorsan csak tudtam felkaptam a telóm, de balszerencsémre a férfi észre vett.
- Maga perverz nőszemély! -rikácsolták. Én pedig felkaptam Karcsit és kirohantam a szobából. Szerintem ezt sohasem fogom elfelejteni. Egész életemben erről a két percről kergetnek majd engem a rémálmok.
A telefonom újra csörögni kezdett. Én pedig azonnal felvettem hiszen Dani keresett.
- Sziaaaa öcsi mizu?
- Nika azonnal ide kell jönnöd a strandra! -suttogta a telefonba.
- Azért mert itt ülök egy homok bucka mögött és minden tele van gyönyörű bigékkel és hát izé én teljesen csupasz vagyok. -erre kirobbant belőlem a nevetés.
- O-oké mi-mindjárt ott vagyok. -szinte fuldokoltam a nevetéstől miközben a részeg tiniket ugráltam állt a nappaliban. A kocsink kint állt a gyepen ahol régen talán egy szökőkút állhatott, benne a kulcs. Szóval azonnal rá adtam a gyújtást és elindultam a strandra. Danit könnyű volt megtalálni. Egy gyerekkel üvöltözött a strandon.
- Dani! -ordítok. Mire megfordul és bepattan az anyós ülésre. Azonnal elhajtok a helyszínről még mielőtt valaki értesítené a zsarukat.
A sziréna az útközepén állít meg. Egy nő áll előttem egyenruhában ez a típus az a bizonyos még-ha-bele-döglök-is-akkor-sem-fogok-mosolyogni-ezért-vagyok-ilyen-jó-zsaru.
- A jogosítványát és személyiét kérem túl gyorsan hajtott. -aztán észreveszi Danit ahogy teljesen csupaszon Karcsit simogatja -Mi a fene?
Akinek tetszett lécci jelezze! :D
YOU ARE READING
Nyári szünet a négyzeten | ✔
AdventureKedves anyu és apu! Vakációnk a túlélőtáborban köszi jól telik. Reméljük nem dobtátok fel a pacskert -már csak a Hawaii-ról való haza hozatalok miatt mert arra rá menne a gatyám is. Amúgy mi megvagyunk a kutyát megettük, de nem az egészet hagytunk n...